Oh dit klinkt wel leuk, kende ik nog nietquote:
Ga jetoch zonder kledingquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
Ik moet er zo vandoor, maar mijn kleding is nog niet klaar in de droger.
Dat lijkt me niet zo heul slim.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jetoch zonder kleding![]()
Het zonnetje schijnt lekker dus
Die single is ook pas net uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel leuk, kende ik nog niet
Mogguhquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al richting Rotterdam. Totzo.
kom ook maar naar het hondentopic danquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een ondeugende zwarte labrador
SVZW?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo richting Wierden fietsen voor een hoofdklassewedstrijd. Het eigen team nareizen richting Lisse gaat niet lukken zonder vervoer.
Ik weet van niks hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gisteren veel SC's gevuld zeg.
Wie wijquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gisteren veel SC's gevuld zeg.
hehe scherpquote:
Wat een vrolijkheidquote:
Ja, hèquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid
Tis hier wel lekker rustig nu
Nee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hè![]()
Ga jij eigenlijk naar de meet?
nou ben je toch ook lekker bezig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Wauw CRV![]()
Ik heb de badkamer geschrobt en er draait nu een witte was, verder ben ik nog niet gekomen![]()
Oja, ik heb een bosje oude bloemen weggegooid, wat een putlucht kwam er uit die vaas
Bedoelde je trouwens de TAL meet of de FOK! meet die vanmiddag gaat plaatsvinden?quote:
quote:
Hoi crvquote:
ik leef als god in frankrijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi crv
Nog steeds hier actief dus
Al aan je wijntje begonnen?
Tal-meetquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoelde je trouwens de TAL meet of de FOK! meet die vanmiddag gaat plaatsvinden?
Anyway, ik ben niet zo'n meet type, tenzij het in mijn eigen woonplaats is of dicht in de buurt zodat ik weer snel weg kan gaan mocht het niet goed voelen
nou kom op scannen en plaatsenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
het moment dat ik vreesde is gearriveerd...de huwelijksfoto's zijn er!
Mijn zusje, ik en mijn vader staan op één foto en echt, qua lelijkheid probeert de een de andere te overtreffenIk kijk met één oog naar beneden en de andere omhoog, mijn zusje heeft op de een of andere manier een formidabele onderkin gekweekt en een rij over-de-top-witte-verblindende-tanden en mijn vader kijkt stoned.
Dat spreekwoord is bij jou iig zeker van toepassingquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik leef als god in frankrijk.![]()
zit op mijn balkon, uitzicht over de luchthaven, wijntje erbij te fokken
Okequote:
Dat ziet er relaxed uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef crv het volgende:
beetje knullige foto bong maar zo is het nu
[ afbeelding ]
zo erg kan het niet zijnquote:
is echt super relaxed als mijn buren er niet zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ziet er relaxed uit, mooi balkon
behalve als jij deze kant uitreist, dan is het gelijk kloteweerquote:
weet je volgens mij ben jij gewoon zo'n enorme stoot dat je dat niet wilt tonenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jawel!![]()
Die foto van jou is wel leuk trouwens!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
weet je volgens mij ben jij gewoon zo'n enorme stoot dat je dat niet wilt tonen
yeah rightquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha nee echt niet! Dan had ik wel zogenaamd tegengestribbeld en vervolgens een hele fotocollectie van mezelf geplaatst
nee echt niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Geniet er nog maar ff van danquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
behalve als jij deze kant uitreist, dan is het gelijk kloteweer![]()
dus eind oktober zal ook wel weer vochtig worden
dat doen we nu dusquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right![]()
Ach het maakt mij niets uit hoe iemand er uit ziet. dat doet toch niet terzake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right![]()
Ach het maakt mij niets uit hoe iemand er uit ziet. dat doet toch niet terzake.Nouja als in de slaapkamer maar een laptop en zijn creditcard aanweizg is vind ik het eigenlijk wel prima. En hij moet het vuil buiten zetten en de kattenbak verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snij enkel het vlees zondags, tenzij er sport isquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja als in de slaapkamer maar een laptop en zijn creditcard aanweizg is vind ik het eigenlijk wel prima. En hij moet het vuil buiten zetten en de kattenbak verschonen
en lui ook nog vaakquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:19 schreef crv het volgende:
[..]
ik snij enkel het vlees zondags, tenzij er sport is
precies ieder zijn dingquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
Nouja het is wel zo natuurlijk. De meeste mannen kunnen gewoon niet koken, dus laat dan de vrouwen het maar doen. Mannen zijn wat dat betreft nooit helemaal ontwikkeld
quote:
Vrouwen kunnen dan weer uitstekend bier halen, Misschiennog wel beter dan mannen zelfquote:
Oranjeboom?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan weer uitstekend bier halen, Misschiennog wel beter dan mannen zelf
Das een goede eigenschap van de meeste mannen, wij weten wat we kunnen en komen daar ook voor uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha blij dat je het zelf toegeeft
welquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan weer uitstekend bier halen, Misschiennog wel beter dan mannen zelf
tegenwoordig niet meer te zuipenquote:
ik zei toch "bier"? Klonk dat als "uilenzeik"?quote:
Je zei dat vrouwen misschien wel beter zijn in bier halen dan mannen dus ik heb oranjeboom gehaaldquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zei toch "bier"? Klonk dat als "uilenzeik"?
Warsteiner?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
tegenwoordig niet meer te zuipen![]()
En je weet toch nu ondertussen wel mijn merk vrouw![]()
Hoax, als jij de boodschappen niet doet komt er nooit oranjeboom in huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zei dat vrouwen misschien wel beter zijn in bier halen dan mannen dus ik heb oranjeboom gehaald
Dan is het ook je eigen schuld als je surrounded by no beer bentquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
Hoax, als jij de boodschappen niet doet komt er nooit oranjeboom in huis
klok en klepelquote:
weer hoax, mijn drankvoorraad zal nooit leeg zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is het ook je eigen schuld als je surrounded by no beer bent
Dan is je plaatje een hoaxquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
weer hoax, mijn drankvoorraad zal nooit leeg zijn
nietus, jij weigert bier te brengenquote:
Omdat die bierstoel niet in de keuken of in de slaapkamer staat. En trouwens je zei net dat mannen goed vooruitkomen, die pas naar de koelkast kan niet zo moeilijk te nemen zijnquote:
* pakt telefoon en laat een koelkast naast zijn TV stoel plaatsenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat die bierstoel niet in de keuken of in de slaapkamer staat. En trouwens je zei net dat mannen goed vooruitkomen, die pas naar de koelkast kan niet zo moeilijk te nemen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:
Goedzo, zelfstandige mannen zijn he-le-maal 2010quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
* pakt telefoon en laat een koelkast naast zijn TV stoel plaatsen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef crv het volgende:
Miauw, ik moet iets kwijt!
Waarom die spoiler? Ben niet anders gewend van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom die spoiler? Ben niet anders gewend van jou
crv misbruikt de spoilers gewoon als het digitale equivalent van zo'n kaart die als je hem open maakt scheten laatquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom die spoiler? Ben niet anders gewend van jou
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef crv het volgende:
Miauw, ik moet nog wat kwijtAaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief
nou dat is insgelijks hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crv misbruikt de spoilers gewoon als het digitale equivalent van zo'n kaart die als je hem open maakt scheten laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |