abonnement Unibet Coolblue
pi_86172610
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef Charie het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]

;(
pi_86172941
Kan iemand die Wedgwood niet even een gebroken been of oid bezorgen? Hangt me echt de strot uit. Anyway Brink. *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:06:23 #78
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86177170
Zit nu in FF XIII

T'is meer of ik een film aan het kijken ben. Of wacht, of ik een soap aan het kijken ben. Ik wou dat ik die stemmen weg kon doen of op japans zou kunnen zetten :N
:')
pi_86177969
Mobster 2 bijna uit maar het was al met al niet veel soeps :O
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86199383
quote:
Konami have announced the free demo of PES 2011 will be available on September 15th, allowing fans to play against the computer, or compete in offline multi-player matches.
*O*
quote:
The PS3 version can be downloaded from the PlayStation Network from September 8th, and the PC version available from http://www.konami-pes2011.com. The release date for the Xbox 360 demo is yet to be announced.
-O-
  woensdag 8 september 2010 @ 15:31:21 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86206401
quote:
AFC AJAX
pi_86213119
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef msnk het volgende:

[..]


jah echt een goeie aanbieding he :)
  woensdag 8 september 2010 @ 18:47:01 #83
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86213152
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef jayb0n het volgende:

[..]

jah echt een goeie aanbieding he :)
Yep! Thanks for sharing it with us O+
AFC AJAX
pi_86213752
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wait, whut? Je zegt dat de game tegenviel, maar je hebt hem in seal liggen? Dan heb je hem toch niet gespeeld? :P

Dat is hetzelfde als een Ferrari kopen, er nooit in rijden en toch roepen dat het een kutwagen is.
Uhm niet meteen zo populair doen ;). Heb hem 2x ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86213820
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat een tegenstrijdige reactie weer. _O-
Nee, maar ik ga nu alles dubbel op vertellen. En waarom zou ik zeggen dat ie tegenvalt zonder dat ik hem gespeeld heb?

Ik heet geen Cyb he :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86215181
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga nu alles dubbel op vertellen. En waarom zou ik zeggen dat ie tegenvalt zonder dat ik hem gespeeld heb?

Ik heet geen Cyb he :)
In het vervolg beter formuleren dan. :z
pi_86215829
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In het vervolg beter formuleren dan. :z
Oh dit topic is van jou he :')... Volgende keer niet zo happen :z
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86216130
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh dit topic is van jou he :')... Volgende keer niet zo happen :z
Wat heeft dit er nou weer mee te maken? _O- Als je je reactie gewoon beter had verwoord deed je opmerking ook niet de wenkbrauwen fronsen.
pi_86217713
Cyb is de caporegime van deze topic nick!

Maar mafia 2 was idd klote speel hem nu met tegenzin uit maar wil het einde wel ff halen dus we doen maar ff door ben nu toch haast klaar.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:50:17 #91
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86218653
Need some help

In Final Fantasy XIII. Ik snap het vechtsysteem nog niet helemaal, als ik met mijn 1e persoon (die ik ook niet kan veranderen) de commands invoer doet ze af en toe weer wat anders, de commands veranderen tenzij ik ze zelf telkens invoeg met ability, maar dat moet niet de bedoeling zijn... Het is zwaar irritant in ieder geval. En het CP ( :') ) systeem bevalt me ook al niet zo...
:')
pi_86219314
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Need some help

In Final Fantasy XIII. Ik snap het vechtsysteem nog niet helemaal, als ik met mijn 1e persoon (die ik ook niet kan veranderen) de commands invoer doet ze af en toe weer wat anders, de commands veranderen tenzij ik ze zelf telkens invoeg met ability, maar dat moet niet de bedoeling zijn... Het is zwaar irritant in ieder geval. En het CP ( :') ) systeem bevalt me ook al niet zo...
Je kunt toch zelf een aantal van die setting instellen en dan onder het gevecht switchen? Vond het wel tof :9 Dat CP systeem is idd klote
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:06:41 #93
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86219422
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je kunt toch zelf een aantal van die setting instellen en dan onder het gevecht switchen? Vond het wel tof :9 Dat CP systeem is idd klote
Even kijken hoe ik dat kan doen, misschien komt daar later ook pas uitleg bij in deze oneindige introductie :P En er zijn ook teveel cutscenes, om de 5 minuten ongeveer... of wordt dat beter :o?
:')
pi_86219472
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Even kijken hoe ik dat kan doen, misschien komt daar later ook pas uitleg bij in deze oneindige introductie :P En er zijn ook teveel cutscenes, om de 5 minuten ongeveer... of wordt dat beter :o?
Dat blijft wel een beetje zo :+

Maar die dingen instellen is wel tof ik had er altijd maar 3 verschillende ofzo en dat werkte wel tof.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86219667
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat heeft dit er nou weer mee te maken? _O- Als je je reactie gewoon beter had verwoord deed je opmerking ook niet de wenkbrauwen fronsen.
:').....
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 8 september 2010 @ 21:17:28 #96
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86219946
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat blijft wel een beetje zo :+

Maar die dingen instellen is wel tof ik had er altijd maar 3 verschillende ofzo en dat werkte wel tof.
Ik ga gewoon verder spelen, wordt sowieso nog wel tof :P

En ik skip die slechte soapserie cutscenes voor nu even :r

Nog een vraag: Wanneer kan ik characters dumpen? Sommige zijn echt bagger. Ik wil een trio behouden die gewoon gaaf is O+
:')
  woensdag 8 september 2010 @ 21:46:10 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_86221447
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga gewoon verder spelen, wordt sowieso nog wel tof :P
Ik ben bang van niet :').

En over je eerdere vraag: je doet standaard 'auto battle', de computer beslist dan voor je wat de beste aanval op dat moment is, daarom doe je op het ene moment het ene en op het andere moment iets anders. FFXIII battles zijn meer op een hoger strategisch level, alleen kun je dat pas na acht uur echt doen :').

Hmm crap, ik heb net Alan Wake uitgespeeld. Tijdens de aftiteling ging m'n beeld op zwart omdat ik de controller een tijdje niet gebruikt heb (ik vind dat altijd zo naatje, soms gebeurt het zelfs tijdens cutscenes, echt een super achterlijke design beslissing), in ieder geval, ik drukte op A om m'n beeld weer te activeren, maar toen stopte hij met de aftiteling en ging ik terug naar het menuscherm....
Gebeurt er nog iets na de aftiteling?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86222148
quote:
Dead Space 2’s multiplayer is set to gets first airing on Friday, according to GTTV’s Geoff Keighley.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:04:12 #99
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86222331
Alsjefuckingblieft niet zeg! :r
Flikker op met je multiplayer. Overrated tyfuszooi die een maandje na release toch niet meer gespeeld wordt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86222356
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef speknek het volgende:

[..]
Hmm crap, ik heb net Alan Wake uitgespeeld. Tijdens de aftiteling ging m'n beeld op zwart omdat ik de controller een tijdje niet gebruikt heb (ik vind dat altijd zo naatje, soms gebeurt het zelfs tijdens cutscenes, echt een super achterlijke design beslissing), in ieder geval, ik drukte op A om m'n beeld weer te activeren, maar toen stopte hij met de aftiteling en ging ik terug naar het menuscherm....
Gebeurt er nog iets na de aftiteling?
Als je wilt kun je hem terug kijken, maar volgens mij gebeurde er

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien was dat ook nog wel voor de credits...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')