abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_86077262
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Charie het volgende:

[..]

Ja staat goed vrij, geen idee hoe t komt. Was vorige week ook al een keer schrok me rot. Maar tijdje erna deed ie t opeens weer. Ik vind het maar vaag, kijk het nog wel even aan maar als het echt irritant wordt ga ik wel even kijken wat ik kan doen qua opsturen, toch raar hij is pas nieuw.
mijne staat in een vrij dicht kasje dat alleen open is aan de voorkant en hij wordt best warm maar heb nog nooit ergens last van gehad en zelfs de koeler is nog niet harder gaan draaien .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_86077433
Mensen, hoeveel is een 1,5 jaar oude Xbox 360 Pro (60GB) met alle standaard accessoires waar ik nog nooit problemen mee heb gehad zo ongeveer waard?
  zondag 5 september 2010 @ 00:39:54 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86077589
Zonder accessoires en games, niet bar veel.
AFC AJAX
pi_86079952
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen, hoeveel is een 1,5 jaar oude Xbox 360 Pro (60GB) met alle standaard accessoires waar ik nog nooit problemen mee heb gehad zo ongeveer waard?
Ik zou er 150 / 200 voor durven vragen.
pi_86084063
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:26 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik zou er 150 / 200 voor durven vragen.
Grapje toch hè?
  zondag 5 september 2010 @ 11:47:10 #31
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86084085
75 euro minimaal. Een Elite heb je al voor rond de 100 :)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86084183
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Grapje toch hè?
200 is wel wat veel. :') Ik zou toch zeggen 150¤ max.
pi_86086069
quote:
Op dat kinderfietsje! :D :'( :D

Geweldig! _O-
pi_86090505
Mass Effect 2 besteld, weet alleen niet of ik wil verder spelen met mn ouwe eigen speler of dat ik een nieuwe maak... Ik kon niet eens fatsoenlijk van die rifles gebruiken, alleen pistooltjes :(
Ooh, I just felt my dick move!
  zondag 5 september 2010 @ 15:40:28 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_86090792
Je kunt met je oude karakter verder spelen maar een nieuw uiterlijk + character class kiezen. En dat zou ik wel doen, want er zitten leukere classes bij dan deel 1.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 5 september 2010 @ 19:37:28 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86097755
Gaar checkpoint/save gedoe bij Mafia 2 :r
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86108323
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef Charie het volgende:
Omfg, nieuwe Xbox 360 Slim 250G geeft nu al na twee weken nieuw RROD. Of nouja geen ring maar 'dot' dit keer :S
Wtf dat is wel snel dan :). In een kast staan ofzo?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86108585
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Video van de maand:

:O
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 5 september 2010 @ 22:46:17 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_86108679
Mijn 2008 xbox staat al vanaf het begin in de kast, met de deur dicht als ik speel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 september 2010 @ 11:29:21 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_86120357
pi_86120750
-niet meer nodig-

[ Bericht 87% gewijzigd door Digixz op 06-09-2010 12:01:00 ]
Ooh, I just felt my dick move!
pi_86124073
Nieuwe BIA is in de maak.

quote:
Gearbox discusses Aliens: Colonial Marines, Brothers in Arms, secret Pitchford-directed title, and more

During today's Gearbox Software panel, the developer took the opportunity to assuage concerns that new franchises like Borderlands and Duke Nukem are siphoning away time from its previous projects, like the Brothers in Arms series or the announced-in-2009-and-still-invisible Aliens: Colonial Marines. Pitchford even commented on one of the studio's three unannounced projects.

"We're not announcing anything today, but we want to tell you guys that we really care about this franchise a lot," Gearbox co-founder Brian Martel said. "It's something we created and it really means a lot to us. It's not just a game about the combat. It's about the soldiers in the war. We'll deal with Baker and his men in future games for sure." So while they're not confirming that a Brothers in Arms game is in development currently, they are confirming that one will be at some point. But Martel did give us an idea of what we might expect from a future BiA offering: "But we also may do some other things that maybe treat the game in some different ways and take some different directions." So, modern warfare then?

Pitchford then jumped in, agreeing. "It was our first original IP. So we'll be taking care of that one." Further confirming that a Brothers in Arms game is possibly in production, Pitchford said, " We've got a lot of action right now, but we're not ready quite yet to bring it out. We want to make sure we know we've got it right before we tell you what we're doing."

With Brothers in Arms addressed, Pitchford moved onto the studio's next missing project, Aliens: Colonial Marines. "On the Aliens front, one of the weird things, especially on days like today, we've been really successful with Borderlands and that's on everyone's mind. And today and yesterday and on Friday, Duke Nukem kind of took over. So people wonder, 'Are they even doing Aliens? What's going on there?'

"Here's the thing. This game is based on Aliens. It's a 20th Century Fox property and Sega is the publisher. So there's some fingers in this. We haven't really been able to be super free to be talk about everything we've been doing," Pitchford admitted.

But just because Sega hasn't been talking (or letting Gearbox talk!) doesn't mean it's not supportive of the project, Pitchford said. "Earlier this week, I was down in San Francisco and I had lunch with the head of Sega of America and he is committed to this. And we're going to make this awesome. I know it's been awhile since the announcement first happened that we're in for Aliens. I promise you it will not take as long as Duke Nukem Forever. We're not going to let this dream die, it's going to happen."

And lastly, during the Q&A portion of the panel, a fan asked if Gearbox's "big" announcement from 2008 – the one which Pitchford classified as "'look-at-our-line-up-and-imagine-something-even-bigger' kind of big" – was in fact Duke Nukem Forever and Pitchford simple replied, "That is not about Duke. That is one of the unannounced Gearbox projects."

So, for those of you playing along at home, it goes something like this: Gearbox is working on three unannounced projects. One is a Brothers in Arms game (but being taken in "different directions"); another is probably a full-on sequel to Borderlands (you can't have a franchise with just one game); and the last could be Pitchford's "big" game (unless one of the other two are Pitchford's big game).

Regardless, using PAX, the allure (and mystery!) of Duke Nukem Forever, and the ongoing success of Borderlands, Gearbox has recommitted itself to being one of the industry's major players. Let's see if Pitchford's personal project is bigger than the unknown-at-the-time Duke Nukem project.
Ah, men werkt aan meerdere projecten tegelijk. Geen wonder dat Hell's Highway zo teleurstelde. :r
  maandag 6 september 2010 @ 13:42:55 #43
187674 Sigmund666
pi_86124854
Ik vind het trouwens best vaag dat ze bij Borderlands de level cap naar 69 gaan gooien, aangezien Ninja Trap Assassin maar 20 missies heeft. In alle playthroughs haal je net level 61. Hoe de fuck moet je dan in godsnaam level 69 halen?!? :')

Heel vaak online gaan, co-op spelen en de XP binnenhalen is een optie, maar kom op zeg.
  maandag 6 september 2010 @ 13:47:04 #44
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86125052
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vind het trouwens best vaag dat ze bij Borderlands de level cap naar 69 gaan gooien, aangezien Ninja Trap Assassin maar 20 missies heeft. In alle playthroughs haal je net level 61. Hoe de fuck moet je dan in godsnaam level 69 halen?!? :')

Heel vaak online gaan, co-op spelen en de XP binnenhalen is een optie, maar kom op zeg.
Je moet motorhead elke keer afmaken. Lading xp niet normaal meer. Ik was in no time van 55 naar 61. Dood maken en dan game opnieuw opstarten, dan spawned hij weer
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 6 september 2010 @ 13:49:31 #45
187674 Sigmund666
pi_86125157
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Je moet motorhead elke keer afmaken. Lading xp niet normaal meer. Ik was in no time van 55 naar 61. Dood maken en dan game opnieuw opstarten, dan spawned hij weer
Dat is idd een goeie! Ik moet de Circle of Duty ook nog doen voor de Truxican Wrestler mod. :D
Met een Hyperion Caustic bazooka heb je hem binnen de 3 minuten plat :)
pi_86125765
Het opzeggen van mijn 1 maand gold voor 1 euro heeft me 6.57,- gekost, aldus de telefoonrekening *)
  maandag 6 september 2010 @ 15:22:46 #47
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86128268
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat is idd een goeie! Ik moet de Circle of Duty ook nog doen voor de Truxican Wrestler mod. :D
Met een Hyperion Caustic bazooka heb je hem binnen de 3 minuten plat :)
Vergeet dat gastje in die container niet, het is voor een achievement en ook dat geeft een paar duizend xp.
  maandag 6 september 2010 @ 15:29:58 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_86128471
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe BIA is in de maak.
[..]

Ah, men werkt aan meerdere projecten tegelijk. Geen wonder dat Hell's Highway zo teleurstelde. :r
Meer een geval van veel hooi op je vork nemen en belachelijke verwachtingen scheppen. Hells Highway was best OK eigenlijk, maar niet de topper die het had kunnen zijn met wat meer afwerking.

Echter hoop ik wel dat ALIENS een keertje doorzet, want dezelfde fouten als met AvP maken zal ik SEGA niet snel vergeven (althans, das te hopen dat SEGA het probleem was of Fox, en niet Rebellion. Al heb ik ook daar mijn reserveringen bij)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 september 2010 @ 17:44:33 #49
187674 Sigmund666
pi_86133224
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Vergeet dat gastje in die container niet, het is voor een achievement en ook dat geeft een paar duizend xp.
De Dumpster Diver :P
  maandag 6 september 2010 @ 17:54:40 #50
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86133570
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:44 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

De Dumpster Diver :P
Yep :P Ik was zijn naam vergeten :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')