jawel, maar geen 60 euro waard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef speknek het volgende:
Zou Halo Reach leuk zijn als alleen singleplayer?
Ja hoor. Alleen dan niet voor 60 denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef speknek het volgende:
Zou Halo Reach leuk zijn als alleen singleplayer?
geniaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gave trailer, gave gamequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoax.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef Charie het volgende:
Omfg, nieuwe Xbox 360 Slim 250G geeft nu al na twee weken nieuw RROD. Of nouja geen ring maar 'dot' dit keer :S
Nope helaas niet. Heb m laten afkoelen en nu doet hij het weer maar als het weer (langdurig) gebeurt dan zit er niks anders op als opsturen vrees ik.quote:
Heb je hem wel goed vrij staan? want kan het mij niet voorstellen dat hy te heet word met de betere koelling.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:29 schreef Charie het volgende:
[..]
Nope helaas niet. Heb m laten afkoelen en nu doet hij het weer maar als het weer (langdurig) gebeurt dan zit er niks anders op als opsturen vrees ik.
Ja staat goed vrij, geen idee hoe t komt. Was vorige week ook al een keer schrok me rot. Maar tijdje erna deed ie t opeens weer. Ik vind het maar vaag, kijk het nog wel even aan maar als het echt irritant wordt ga ik wel even kijken wat ik kan doen qua opsturen, toch raar hij is pas nieuw.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je hem wel goed vrij staan? want kan het mij niet voorstellen dat hy te heet word met de betere koelling.
mijne staat in een vrij dicht kasje dat alleen open is aan de voorkant en hij wordt best warm maar heb nog nooit ergens last van gehad en zelfs de koeler is nog niet harder gaan draaien .quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Charie het volgende:
[..]
Ja staat goed vrij, geen idee hoe t komt. Was vorige week ook al een keer schrok me rot. Maar tijdje erna deed ie t opeens weer. Ik vind het maar vaag, kijk het nog wel even aan maar als het echt irritant wordt ga ik wel even kijken wat ik kan doen qua opsturen, toch raar hij is pas nieuw.
Ik zou er 150 / 200 voor durven vragen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen, hoeveel is een 1,5 jaar oude Xbox 360 Pro (60GB) met alle standaard accessoires waar ik nog nooit problemen mee heb gehad zo ongeveer waard?
Grapje toch hè?quote:Op zondag 5 september 2010 02:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zou er 150 / 200 voor durven vragen.
Op dat kinderfietsje!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wtf dat is wel snel dan . In een kast staan ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef Charie het volgende:
Omfg, nieuwe Xbox 360 Slim 250G geeft nu al na twee weken nieuw RROD. Of nouja geen ring maar 'dot' dit keer :S
quote:
Ah, men werkt aan meerdere projecten tegelijk. Geen wonder dat Hell's Highway zo teleurstelde.quote:Gearbox discusses Aliens: Colonial Marines, Brothers in Arms, secret Pitchford-directed title, and more
During today's Gearbox Software panel, the developer took the opportunity to assuage concerns that new franchises like Borderlands and Duke Nukem are siphoning away time from its previous projects, like the Brothers in Arms series or the announced-in-2009-and-still-invisible Aliens: Colonial Marines. Pitchford even commented on one of the studio's three unannounced projects.
"We're not announcing anything today, but we want to tell you guys that we really care about this franchise a lot," Gearbox co-founder Brian Martel said. "It's something we created and it really means a lot to us. It's not just a game about the combat. It's about the soldiers in the war. We'll deal with Baker and his men in future games for sure." So while they're not confirming that a Brothers in Arms game is in development currently, they are confirming that one will be at some point. But Martel did give us an idea of what we might expect from a future BiA offering: "But we also may do some other things that maybe treat the game in some different ways and take some different directions." So, modern warfare then?
Pitchford then jumped in, agreeing. "It was our first original IP. So we'll be taking care of that one." Further confirming that a Brothers in Arms game is possibly in production, Pitchford said, " We've got a lot of action right now, but we're not ready quite yet to bring it out. We want to make sure we know we've got it right before we tell you what we're doing."
With Brothers in Arms addressed, Pitchford moved onto the studio's next missing project, Aliens: Colonial Marines. "On the Aliens front, one of the weird things, especially on days like today, we've been really successful with Borderlands and that's on everyone's mind. And today and yesterday and on Friday, Duke Nukem kind of took over. So people wonder, 'Are they even doing Aliens? What's going on there?'
"Here's the thing. This game is based on Aliens. It's a 20th Century Fox property and Sega is the publisher. So there's some fingers in this. We haven't really been able to be super free to be talk about everything we've been doing," Pitchford admitted.
But just because Sega hasn't been talking (or letting Gearbox talk!) doesn't mean it's not supportive of the project, Pitchford said. "Earlier this week, I was down in San Francisco and I had lunch with the head of Sega of America and he is committed to this. And we're going to make this awesome. I know it's been awhile since the announcement first happened that we're in for Aliens. I promise you it will not take as long as Duke Nukem Forever. We're not going to let this dream die, it's going to happen."
And lastly, during the Q&A portion of the panel, a fan asked if Gearbox's "big" announcement from 2008 – the one which Pitchford classified as "'look-at-our-line-up-and-imagine-something-even-bigger' kind of big" – was in fact Duke Nukem Forever and Pitchford simple replied, "That is not about Duke. That is one of the unannounced Gearbox projects."
So, for those of you playing along at home, it goes something like this: Gearbox is working on three unannounced projects. One is a Brothers in Arms game (but being taken in "different directions"); another is probably a full-on sequel to Borderlands (you can't have a franchise with just one game); and the last could be Pitchford's "big" game (unless one of the other two are Pitchford's big game).
Regardless, using PAX, the allure (and mystery!) of Duke Nukem Forever, and the ongoing success of Borderlands, Gearbox has recommitted itself to being one of the industry's major players. Let's see if Pitchford's personal project is bigger than the unknown-at-the-time Duke Nukem project.
Je moet motorhead elke keer afmaken. Lading xp niet normaal meer. Ik was in no time van 55 naar 61. Dood maken en dan game opnieuw opstarten, dan spawned hij weerquote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vind het trouwens best vaag dat ze bij Borderlands de level cap naar 69 gaan gooien, aangezien Ninja Trap Assassin maar 20 missies heeft. In alle playthroughs haal je net level 61. Hoe de fuck moet je dan in godsnaam level 69 halen?!?
Heel vaak online gaan, co-op spelen en de XP binnenhalen is een optie, maar kom op zeg.
Dat is idd een goeie! Ik moet de Circle of Duty ook nog doen voor de Truxican Wrestler mod.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je moet motorhead elke keer afmaken. Lading xp niet normaal meer. Ik was in no time van 55 naar 61. Dood maken en dan game opnieuw opstarten, dan spawned hij weer
Vergeet dat gastje in die container niet, het is voor een achievement en ook dat geeft een paar duizend xp.quote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie! Ik moet de Circle of Duty ook nog doen voor de Truxican Wrestler mod.
Met een Hyperion Caustic bazooka heb je hem binnen de 3 minuten plat
Meer een geval van veel hooi op je vork nemen en belachelijke verwachtingen scheppen. Hells Highway was best OK eigenlijk, maar niet de topper die het had kunnen zijn met wat meer afwerking.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe BIA is in de maak.
[..]
Ah, men werkt aan meerdere projecten tegelijk. Geen wonder dat Hell's Highway zo teleurstelde.
De Dumpster Diverquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vergeet dat gastje in die container niet, het is voor een achievement en ook dat geeft een paar duizend xp.
Yep Ik was zijn naam vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |