abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 15:13:23 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86127994
:W jeetje een half topic voorbij alweer!

Mijn beenwarmers zijn zo goed als af maar heb er nog geen foto's van kunnen maken. Misschien pimp ik ze ook nog eerst wel een beetje, ik vind ze wat saai :{
  maandag 6 september 2010 @ 15:14:21 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86128018
Ik ben trouwens 27 en haak graag in de trein met allerlei muziek erbij aan :D zo raar is het dus niet!
pi_86128442
Mijn knetterscheve dekentje:

Ziet er in opgevouwen toestand wel ok uit:

Alleen willen de kleuren op die foto weer niet.
  maandag 6 september 2010 @ 15:34:47 #154
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_86128594
In opengevouwen toestand ziet het dekentje er ook prima uit hoor. :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 6 september 2010 @ 15:39:15 #155
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_86128738
Mooie fleurige deken, Arual! Alleen jammer dat je niet luisterde toen de winkeljuffrouw je waarschuwde dat die wol van ondeugende schapen kwam ;)
pi_86128811
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef caroline88 het volgende:
Mooie fleurige deken, Arual! Alleen jammer dat je niet luisterde toen de winkeljuffrouw je waarschuwde dat die wol van ondeugende schapen kwam ;)
O+ prachtig!

Toch jammer dat je niet naar de meet kan, ik had je graag ontmoet!
pi_86129174
Arual, wat is 'ie mooi!!!
Mijn grannystripe moet steeds weer voorrang geven aan andere projecten, dus die ligt braaf te wachten...

Ik mag ook eindelijk babydingetjes gaan haken, er komt familie-uitbreiding aan (niet bij mij hoor). In februari pas, dus ik heb nog even om te bedenken wat ik ga maken.
  maandag 6 september 2010 @ 16:01:27 #158
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86129520
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik luister ook hakend naar Rammstein :P
Op dit moment is het My Chemical Romance, maar Rammstein komt vaak genoeg voorbij hier :D
En ik ben 24 trouwens.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_86129919
Ik doe een combi van Jeff Buckley en Eliza Doolittle, in de trein dan :P
pi_86130266
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Muck het volgende:

[..]

Op dit moment is het My Chemical Romance, maar Rammstein komt vaak genoeg voorbij hier :D
En ik ben 24 trouwens.
Ik luister van alles :D maar ook Rammstein. Veel britpop, Indie en progressive dance :+
pi_86131003
Het minderwaardigheidscomplex waar mijn dekentje last van heeft verdwijnt al een beetje dankzij jullie. O+
  maandag 6 september 2010 @ 17:09:42 #162
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86131936
Arual ik zie de hele scheefheid niet eigenlijk :$

Ben 22 (dus mooi tussen Swietje en de 25+ers in ;)) en zit een beetje te overwegen om naar de meet te komen :P toen de discussie opkwam zat k hier net en dacht ik: wat moet ik daar :P maar misschien wel gezellig.
Maar misschien mag ik mee trouwjurken passen met schoonzusje ;) en dan gaat dat wel voor haha (ze gaat met haar en mijn moeder, maar ik wil stiekem mee :P)

oew vandaag met huisarts meegelopen en het was echt zo druk *ahum sarcasme allom* dus ik had een pauze van 2 uur, en zeeman geweest, wol gekocht voor stapeltoren en een muts! :D
En vroeg thuis, dus al beginnetje maken voor ik ga sporten :D
pi_86133266
Het lukt me niet :(

Dat rijtje haken wel,maar op het moment dat je rond gaat haken, het oppakken van die andere steken... GRRR,
pi_86134345
Arual O+ hij is helemaal leuk!

Ik ben 37 en 3x raden welke muziek ik leuk vind :P

Dan heb je het heel strak gehaakt tammymara of niet?
pi_86134436
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef AnitraX het volgende:
Arual O+ hij is helemaal leuk!

Ik ben 37 en 3x raden welke muziek ik leuk vind :P

Dan heb je het heel strak gehaakt tammymara of niet?
Bruce *O*
  maandag 6 september 2010 @ 18:20:46 #166
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_86134470
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:41 schreef Lyssa het volgende:

[..]

O+ prachtig!

Toch jammer dat je niet naar de meet kan, ik had je graag ontmoet!
Dubbel dank lieve Lyssa. Ik vrees dat je je sterk zult moeten maken voor nog een meet, een ander keertje ;)

SPOILER: huis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86134554
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Dubbel dank lieve Lyssa. Ik vrees dat je je sterk zult moeten maken voor nog een meet, een ander keertje ;)

SPOILER: huis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* Gefeliciteerd *O* Wat een goed nieuws! Volgende keer doen we de meet gewoon bij jou, alle ruimte in het bos en dan als het frisser wordt gaan we bij de open haard zitten haken! *)
pi_86134737
Ik weet niet of het te strak is,Maar ik zie gewoon de lusjes niet die ik moet oppakken en ik snap al helemaal niet (youtube filmpje) wat ze daar aan het doen is :P Ik snap er echt helemaal niks van... Ik kan het wel, zo'n rondje haken maar de tweede "toer"gaat al mis omdat ik de hele tijd verkeerde lusjes oppak of de draad in tweeën splijt.
pi_86135902
Caroline, dat is echt geweldig nieuws! Ben heel blij voor je! *O*
Zo te horen ga jij het daar wel naar je zin krijgen!
Arual, je dekentje is mooi hoor O+ Ik zie niet eens dat 'ie scheef is, maar misschien ligt dat gewoon aan mij :@ Trui, je tweede bal in progress O+ Geweldige kleurtjes! En al die draadjes! Ik had al genoeg van het afwerken bij de pannenlap voor Sabine en m'n re-bag lapje! :') Jij hebt zo te zien wel een stuk of 10 keer meer draadjes af moeten hechten! :*
Leuke oogjes voor je konijn Mijsje, ziet er lief uit!
Hoop dat ik niemand vergeten ben nu :@
Welkom ook (alweer) nieuwe haaksters, gezellig dat er steeds meer en meer bij komen!
*O* voor de meet op 9 oktober! Heb er zin in! Lyssa, jij gaat toch ook? Misschien kunnen wij samen richting Utrecht treinen?
Ow, voor ik het vergeet, jullie hadden het over leeftijd :P Ik ben 24. Maar op de meet ben ik 25 :o
pi_86136459
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Yachiru het volgende:
Caroline, dat is echt geweldig nieuws! Ben heel blij voor je! *O*
Zo te horen ga jij het daar wel naar je zin krijgen!
Arual, je dekentje is mooi hoor O+ Ik zie niet eens dat 'ie scheef is, maar misschien ligt dat gewoon aan mij :@ Trui, je tweede bal in progress O+ Geweldige kleurtjes! En al die draadjes! Ik had al genoeg van het afwerken bij de pannenlap voor Sabine en m'n re-bag lapje! :') Jij hebt zo te zien wel een stuk of 10 keer meer draadjes af moeten hechten! :*
Leuke oogjes voor je konijn Mijsje, ziet er lief uit!
Hoop dat ik niemand vergeten ben nu :@
Welkom ook (alweer) nieuwe haaksters, gezellig dat er steeds meer en meer bij komen!
*O* voor de meet op 9 oktober! Heb er zin in! Lyssa, jij gaat toch ook? Misschien kunnen wij samen richting Utrecht treinen?
Ow, voor ik het vergeet, jullie hadden het over leeftijd :P Ik ben 24. Maar op de meet ben ik 25 :o
Ik ga mogelijk lui zijn en met de auto :P Dan kan ik wel ergens oppikken ofzo! Misschien ga ik ook wel met de trein, moet ik nog even kijken. Anders moeten we ff info uitwisselen!
pi_86137225
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik ga mogelijk lui zijn en met de auto :P Dan kan ik wel ergens oppikken ofzo! Misschien ga ik ook wel met de trein, moet ik nog even kijken. Anders moeten we ff info uitwisselen!
Oh, tegen een lift zeg ik geen nee hoor! :D Ik heb geen rijbewijs trouwens, anders had ik het ook wel aangeboden. Maar zonder rijbewijs lijkt me geen goed idee! :P
Maar is goed, we bespreken nog wel even hoe of wat dan! :)
pi_86137542
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh, tegen een lift zeg ik geen nee hoor! :D Ik heb geen rijbewijs trouwens, anders had ik het ook wel aangeboden. Maar zonder rijbewijs lijkt me geen goed idee! :P
Maar is goed, we bespreken nog wel even hoe of wat dan! :)
Als je het niet erg vind om in zo'n monster mee te rijden _O-

Als beloning vind ik zo'n gehaakte hoes voor om mn salto wel leuk :+
  maandag 6 september 2010 @ 19:41:06 #173
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_86137688
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:37 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind om in zo'n monster mee te rijden _O-

[ afbeelding ]

Als beloning vind ik zo'n gehaakte hoes voor om mn salto wel leuk :+
Zullen we daar een nieuw gezamelijk project van maken? Iedereen haakt een stukje voor Lyssa's autohoes? :D :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_86137766
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Lyssa het volgende:
Als Stefanie niet kan moeten we verzetten! Anders lopen we die echte Belgische lekkernijen mis!! :P
Stefanie komt hoor op 9 oktober, staat al allemaal vast en heb een slaapplaats! Dus Spiegelei, de pre-meet kan doorgaan *O* (en de pralines komen mee, moet ik alleen er kunnen omgaan!)

trui: de link :-) http://www.doodle.com/dke5ryu5ese9q5pv?adminKey=&participantKey=

Oh ik ben 25 trouwens, wat een verschillende leeftijden zitten hier!

Caroline, wat zei ik je, het ging lukken en het is gelukt! Proficiat hoor *O*

TD: als Lyssa een hoes krijgt, wil ik ook een! Alleen heb ik een iets grotere auto (ok ok ok, ik heb niet echt een grotere auto, het is die van mijn mama :@ )

_O-
  maandag 6 september 2010 @ 19:45:29 #175
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_86137854
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet of het te strak is,Maar ik zie gewoon de lusjes niet die ik moet oppakken en ik snap al helemaal niet (youtube filmpje) wat ze daar aan het doen is :P Ik snap er echt helemaal niks van... Ik kan het wel, zo'n rondje haken maar de tweede "toer"gaat al mis omdat ik de hele tijd verkeerde lusjes oppak of de draad in tweeën splijt.
Werk je met een lichte kleur garen? Dan zijn de steken beter te zien dan met een donkere kleur.
Werk anders eens met een hele grote naald en grof garen, kan misschien ook helpen?
En als het you-tube filmpje niet duidelijk is, bekijk ook eens een paar andere? Er staan er genoeg!
En als dat alles nog niet werkt, dan moet je toch iemand bij je in de buurt zoeken die het je even voor kan doen of zo.
Veel succes! ^O^

@Caroline: *O* *O* *O* Zaterdag is al kei-snel joh! :o Heb je geen foto van het huisje? En waar staat het?
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')