Ja hoor, zeker, zij het ten opzichte van andere groepen dan bij links. Dat overigens ook niet altijd het toonbeeld van tolerantie of een sociale houding vormt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
als je een laag iq hebt kun je gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef okiokinl het volgende:
maakt domheid je arbeidsongeschikt?
Dat is toch goed dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
Vreemde reactiequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dankzij haar inzet is het tegenwoordig uitstekend toeven in de 40 voormalige grootste probleemwijken. Het scheelt wel als je een sterk natuurlijk overwicht hebt en je je de kaas niet van het brood laat eten. Dan kom je tenminste ver.
Heb je niet in de gaten dat je doet wat je Wilders verwijt? Mensen dom noemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lees het partij programma van wilders eens door, dan praten we daarna verder, lol.
ik vind racisme en xenofobie dom, ja. wilders is een idiote populist die de samenleving polariseert, de fundamenten van onze rechtstaat wil ondermijnen zodat hij een bepaalde religie die hij niet leuk vind kan discrimineren. mensen die daarop stemmen hebben of niet door waar hij voor staat, of willen dat ook. in beide gevallen nogal dom.
wat maak jij je nou druk eigenlijk, voor hun ben ik toch gewoon van de linkse kerk/elite? wilders bouwd zijn hele carriere op beledigen en wegzetten als dom van anderen. ik snap wel dat je dan liever hebt dat wij netjes onze mond houden, maar dat gaat niet gebeuren.
Nee, volkomen begrijpelijke reactie.quote:
Ik weet niet of het er 'niet bepaald op vooruitgegaan' is. Dat lijkt me een valide vraag die ik toch anders zou beoordelen. Volgens mij is het er in veel van die wijken als je naar min of meer objectieve criteria over welzijn, werk en veiligheid kijkt er zeker niet op achteruit gegaan en veelal beter op is geworden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, volkomen begrijpelijke reactie.
Het is er niet bepaald op vooruitgegaan sinds Vogelaar de achterstandswijken omgedoopt heeft tot pracht-of krachtwijken. Ze begreep niet dat je er niet bent door er een ander etiketje op te plakken.
Eerst maar eens afwachten wélke kliek er gaat regerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er 'niet bepaald op vooruitgegaan' is. Dat lijkt me een valide vraag die ik toch anders zou beoordelen. Volgens mij is het er in veel van die wijken als je naar min of meer objectieve criteria over welzijn, werk en veiligheid kijkt er zeker niet op achteruit gegaan en veelal beter op is geworden..
En ach al hebben maar 1000 vrouwen door haar een inburgeringscursus met succes afgelegd dan is het al meer dan de hele Wilders kliek ooit voor elkaar heeft gekregen of zal krijgen.
Er is onderzoek naar gedaan en daaruit kwam de conclusie, dat de effecten van sociale investeringen in probleemwijken niet vastgesteld kunnen worden. http://www.vrom.nl/Docs/W(...)11%20Bijlage%201.pdfquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er 'niet bepaald op vooruitgegaan' is. Dat lijkt me een valide vraag die ik toch anders zou beoordelen. Volgens mij is het er in veel van die wijken als je naar min of meer objectieve criteria over welzijn, werk en veiligheid kijkt er zeker niet op achteruit gegaan en veelal beter op is geworden..
En ach al hebben maar 1000 vrouwen door haar een inburgeringscursus met succes afgelegd dan is het al meer dan de hele Wilders kliek ooit voor elkaar heeft gekregen of zal krijgen.
ja dat heb ik in de gaten. zoals ik al zei, misschien dat die mensen dan eens gaan nadenken over hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je niet in de gaten dat je doet wat je Wilders verwijt? Mensen dom noemen.
En wij?
Of ze gaan zich storen aan de arrogantie van de tegenstanders van de PVV.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja dat heb ik in de gaten. zoals ik al zei, misschien dat die mensen dan eens gaan nadenken over hoe dat voelt.
ik stoor me ook aan hun arrogantie. ze doen er maar mee wat ze willen, ik vind ze dom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of ze gaan zich storen aan de arrogantie van de tegenstanders van de PVV.
hoho dat is wel een beetje heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je niet in de gaten dat je doet wat je Wilders verwijt? Mensen dom noemen.
En wij?
Oei... dan hebben PVV stemmers een probleem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef okiokinl het volgende:
maakt domheid je arbeidsongeschikt?
Mag je best wel onderbouwen hoor. Waaruit blijkt dat ze zo dom zouden zijn? Heb je linkjes naar onderzoeken waaruit dat zou blijken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:04 schreef Ratso het volgende:
[..]
Oei... dan hebben PVV stemmers een probleem.
Het is er ook niet op achteruit gegaan en nu?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, volkomen begrijpelijke reactie.
Het is er niet bepaald op vooruitgegaan sinds Vogelaar de achterstandswijken omgedoopt heeft tot pracht-of krachtwijken. Ze begreep niet dat je er niet bent door er een ander etiketje op te plakken.
Hoe zou jij de keuze om op de PVV te stemmen dan willen omschrijven? Een doordachte intelligente keuze?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mag je best wel onderbouwen hoor. Waaruit blijkt dat ze zo dom zouden zijn? Heb je linkjes naar onderzoeken waaruit dat zou blijken?
En hiermee impliceer je dat elke stem op een andere partij dat wel is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de keuze om op de PVV te stemmen dan willen omschrijven? Een doordachte intelligente keuze?
In 2006 waren er veel stemmen uitgebracht op de SP. En om nou te zeggen dat dat voor veel van de kiezers een doordachte intelligente keuze is geweest waag ik te betwijfelen. Maar om ze voor "dom" te verslijten gaat mij een brug of wat te ver. Maar met PVV-stemmers (overigens bestaat een significant deel der PVV-stemmers uit kiezers die in 2006 één van de vakjes onder de SP-kolom rood kleurden) is dat natuurlijk héél anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de keuze om op de PVV te stemmen dan willen omschrijven? Een doordachte intelligente keuze?
Je noemt ze dus net zo goed ook niet intelligent. Laten we wel wezen, ik heb toendertijd weinig SP-stemmers denigrerend horen praten over andere bevolkingsgroepen - of openlijk horen pleiten voor het afschaffen van bepaalde grondrechten. Dat is toch wel een essentieel verschil met de huidige PVV-stemmers. En als je dergelijke ideeen niet dom mag noemen, wat dan wel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2006 waren er veel stemmen uitgebracht op de SP. En om nou te zeggen dat dat voor veel van de kiezers een doordachte intelligente keuze is geweest waag ik te betwijfelen. Maar om ze voor "dom" te verslijten gaat mij een brug of wat te ver. Maar met PVV-stemmers (overigens bestaat een significant deel der PVV-stemmers uit kiezers die in 2006 één van de vakjes onder de SP-kolom rood kleurden) is dat natuurlijk héél anders.
Nee, hun kéuze noem ik niet intelligent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je noemt ze dus net zo goed ook niet intelligent.
Die hebben op z'n minst de schijn niet tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hiermee impliceer je dat elke stem op een andere partij dat wel is?
Wat ik al zei: hopelijk doet de nieuwe regering-wie het ook wordt-zijn best om de achterstandswijken leefbaarder te maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is er ook niet op achteruit gegaan en nu?
Vanuit jouw perspectief misschien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die hebben op z'n minst de schijn niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |