abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86797018
maakt domheid je arbeidsongeschikt?
pi_86797269
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
Ja hoor, zeker, zij het ten opzichte van andere groepen dan bij links. Dat overigens ook niet altijd het toonbeeld van tolerantie of een sociale houding vormt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86797305
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef okiokinl het volgende:
als je een laag iq hebt kun je gewoon werken hoor
pi_86797817
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
Dat is toch goed dan? :P
pi_86797948
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, dankzij haar inzet is het tegenwoordig uitstekend toeven in de 40 voormalige grootste probleemwijken. Het scheelt wel als je een sterk natuurlijk overwicht hebt en je je de kaas niet van het brood laat eten. Dan kom je tenminste ver. ^O^
Vreemde reactie :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86798008
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef okiokinl het volgende:

[..]

lees het partij programma van wilders eens door, dan praten we daarna verder, lol.
ik vind racisme en xenofobie dom, ja. wilders is een idiote populist die de samenleving polariseert, de fundamenten van onze rechtstaat wil ondermijnen zodat hij een bepaalde religie die hij niet leuk vind kan discrimineren. mensen die daarop stemmen hebben of niet door waar hij voor staat, of willen dat ook. in beide gevallen nogal dom.

wat maak jij je nou druk eigenlijk, voor hun ben ik toch gewoon van de linkse kerk/elite? wilders bouwd zijn hele carriere op beledigen en wegzetten als dom van anderen. ik snap wel dat je dan liever hebt dat wij netjes onze mond houden, maar dat gaat niet gebeuren.
Heb je niet in de gaten dat je doet wat je Wilders verwijt? Mensen dom noemen.
En wij?
pi_86798153
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vreemde reactie :).
Nee, volkomen begrijpelijke reactie.
Het is er niet bepaald op vooruitgegaan sinds Vogelaar de achterstandswijken omgedoopt heeft tot pracht-of krachtwijken. Ze begreep niet dat je er niet bent door er een ander etiketje op te plakken.
pi_86798201
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is er niet bepaald op vooruitgegaan sinds Vogelaar de achterstandswijken omgedoopt heeft tot pracht-of krachtwijken. Ze begreep niet dat je er niet bent door er een ander etiketje op te plakken.
Ik weet niet of het er 'niet bepaald op vooruitgegaan' is. Dat lijkt me een valide vraag die ik toch anders zou beoordelen. Volgens mij is het er in veel van die wijken als je naar min of meer objectieve criteria over welzijn, werk en veiligheid kijkt er zeker niet op achteruit gegaan en veelal beter op is geworden..

En ach al hebben maar 1000 vrouwen door haar een inburgeringscursus met succes afgelegd dan is het al meer dan de hele Wilders kliek ooit voor elkaar heeft gekregen of zal krijgen ;).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86798646
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik weet niet of het er 'niet bepaald op vooruitgegaan' is. Dat lijkt me een valide vraag die ik toch anders zou beoordelen. Volgens mij is het er in veel van die wijken als je naar min of meer objectieve criteria over welzijn, werk en veiligheid kijkt er zeker niet op achteruit gegaan en veelal beter op is geworden..

En ach al hebben maar 1000 vrouwen door haar een inburgeringscursus met succes afgelegd dan is het al meer dan de hele Wilders kliek ooit voor elkaar heeft gekregen of zal krijgen ;).
Eerst maar eens afwachten wélke kliek er gaat regeren :P
Laten we iig hopen dat wie er ook in de regering komt, er aan die wijken gewerkt blijft worden.
pi_86798942
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is onderzoek naar gedaan en daaruit kwam de conclusie, dat de effecten van sociale investeringen in probleemwijken niet vastgesteld kunnen worden. http://www.vrom.nl/Docs/W(...)11%20Bijlage%201.pdf
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_86809033
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wij?
ja dat heb ik in de gaten. zoals ik al zei, misschien dat die mensen dan eens gaan nadenken over hoe dat voelt.
pi_86813347
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja dat heb ik in de gaten. zoals ik al zei, misschien dat die mensen dan eens gaan nadenken over hoe dat voelt.
Of ze gaan zich storen aan de arrogantie van de tegenstanders van de PVV.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86816255
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of ze gaan zich storen aan de arrogantie van de tegenstanders van de PVV.
ik stoor me ook aan hun arrogantie. ze doen er maar mee wat ze willen, ik vind ze dom.
pi_86817597
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wij?
hoho dat is wel een beetje heel kort door de bocht.
Wilders wordt verweten dat hij een bevolkingsgroep rechten wil ontnemen naar aanleiding van hun godsdienst. Daarnaast is Wilders een politicus die niet die er beleid van maakt, i.p.v. een anonieme fok-schreeuwert.

Als hij nu een groen-linkser in de tweede kamer was die claimde dat wildersstemmers een gevaarlijke politieke ideologie aanhangen wat gecorreleerd is met hun extreme stupiditeit en dat hen daarom zowel het stemrecht ontnomen moet worden alsmede dat ze een belasting moeten betalen voor het dragen van afzichtelijke gouden kettingen en van die bi-curious diamenten oorbellen,

Dan zou je zogenaamde overeenkomst kloppen :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 25 september 2010 @ 03:04:24 #215
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86818448
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef okiokinl het volgende:
Oei... dan hebben PVV stemmers een probleem.
pi_86820295
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 03:04 schreef Ratso het volgende:

[..]

Oei... dan hebben PVV stemmers een probleem.
Mag je best wel onderbouwen hoor. Waaruit blijkt dat ze zo dom zouden zijn? Heb je linkjes naar onderzoeken waaruit dat zou blijken? :)
pi_86820615
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is er ook niet op achteruit gegaan en nu?
pi_86820632
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mag je best wel onderbouwen hoor. Waaruit blijkt dat ze zo dom zouden zijn? Heb je linkjes naar onderzoeken waaruit dat zou blijken? :)
Hoe zou jij de keuze om op de PVV te stemmen dan willen omschrijven? Een doordachte intelligente keuze?
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:30:43 #219
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86820806
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe zou jij de keuze om op de PVV te stemmen dan willen omschrijven? Een doordachte intelligente keuze?
En hiermee impliceer je dat elke stem op een andere partij dat wel is?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86820830
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In 2006 waren er veel stemmen uitgebracht op de SP. En om nou te zeggen dat dat voor veel van de kiezers een doordachte intelligente keuze is geweest waag ik te betwijfelen. Maar om ze voor "dom" te verslijten gaat mij een brug of wat te ver. Maar met PVV-stemmers (overigens bestaat een significant deel der PVV-stemmers uit kiezers die in 2006 één van de vakjes onder de SP-kolom rood kleurden) is dat natuurlijk héél anders.
pi_86821006
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

In 2006 waren er veel stemmen uitgebracht op de SP. En om nou te zeggen dat dat voor veel van de kiezers een doordachte intelligente keuze is geweest waag ik te betwijfelen. Maar om ze voor "dom" te verslijten gaat mij een brug of wat te ver. Maar met PVV-stemmers (overigens bestaat een significant deel der PVV-stemmers uit kiezers die in 2006 één van de vakjes onder de SP-kolom rood kleurden) is dat natuurlijk héél anders.
Je noemt ze dus net zo goed ook niet intelligent. Laten we wel wezen, ik heb toendertijd weinig SP-stemmers denigrerend horen praten over andere bevolkingsgroepen - of openlijk horen pleiten voor het afschaffen van bepaalde grondrechten. Dat is toch wel een essentieel verschil met de huidige PVV-stemmers. En als je dergelijke ideeen niet dom mag noemen, wat dan wel?
pi_86821068
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je noemt ze dus net zo goed ook niet intelligent.
Nee, hun kéuze noem ik niet intelligent.
pi_86821145
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

En hiermee impliceer je dat elke stem op een andere partij dat wel is?
Die hebben op z'n minst de schijn niet tegen.
pi_86821667
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is er ook niet op achteruit gegaan en nu?
Wat ik al zei: hopelijk doet de nieuwe regering-wie het ook wordt-zijn best om de achterstandswijken leefbaarder te maken.
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:11:19 #225
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86821686
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die hebben op z'n minst de schijn niet tegen.
Vanuit jouw perspectief misschien.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')