abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:06:15 #276
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86931524
Ja, doei, ik ga mijn mening over die PVV-tokkies echt niet bijstellen 'omdat er anders nog meer mensen op gaan stemmen'. Ik laat me hier niet chanteren door Zwagerman en figuren als voice-over.

Als mensen ervoor kiezen om op een partij met een achterlijk gedachtegoed te stemmen, dan kiezen ze daar zelf voor. Dat is hún verantwoordelijkheid. En ik ben in dit land vrij om dat achterlijke gedachtegoed aan te vallen. Het moet toch niet gekker worden, dat ik mijn aversie tegen een fascistische partij niet mag uiten, omdat de aanhang die zich veelal niet eens in het programma heeft verdiept zich dan gekleineerd voelt.

"Ja, ik wilde eigenlijk geen PVV stemmen, maar de succesvolle mensen doen onaardig tegen me, dus nu stem ik toch maar op Geertje :'( ".

Doe maar lekker dan. Uiteindelijk is die groep zelf het grootste slachtoffer van Bruin I. En ben ik nog meer Boven Hen Gesteld.
pi_86931552
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:01 schreef voice-over het volgende:
Waarom toch schimpen die linkse opiniemakers op het Wilders-electoraat dat voorheen nog gewoon behoorde tot de achterban van VVD, PvdA en CDA? Denken ze echt dat de traditionele middenpartijen het vertrouwen automatisch herwinnen als de afgehaakte kiezers worden gebrandmerkt als extreemrechts klootjesvolk dat als onwelriekende droesem opwelt in een fles vol zuiver bronwater?

^O^

Nou KoosVogels, blijf maar lekker doorgaan met schelden op PVV'ers. Dan verdwijnen de problemen als sneeuw voor de zon. _O-
[..]

Je weet wie Joost Zwagerman is he? Zo'n beetje het summum van de linkse grachtengordel die je zo adoreert.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86932371
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:06 schreef Pool het volgende:
Ja, doei, ik ga mijn mening over die PVV-tokkies echt niet bijstellen 'omdat er anders nog meer mensen op gaan stemmen'. Ik laat me hier niet chanteren door Zwagerman en figuren als voice-over.
Hoeft toch ook niet, niemand die je dat oplegt.
quote:
Als mensen ervoor kiezen om op een partij met een achterlijk gedachtegoed te stemmen, dan kiezen ze daar zelf voor.
Dat gaat ook voor jou op al heb je dat niet in de gaten of je moet je zo ontzettend moreel verheven voelen dat je zelf niet eens in de gaten hebt hoe dik de balk in je ogen is.
quote:
Dat is hún verantwoordelijkheid
I.d.d., ieder zijn verantwoordelijkheid.
quote:
. En ik ben in dit land vrij om dat achterlijke gedachtegoed aan te vallen.
Bij deze val ik jouw achterlijke gedachtegoed aan, moest toch vrij zijn of geldt dat alleen voor jouw minderwaardige gedachtegoed?
quote:
Het moet toch niet gekker worden,
Nee zeker niet.
quote:
dat ik mijn aversie tegen een fascistische partij niet mag uiten,
Oh, dat mag best maar ik mag ook mijn aversie tegen communistische, NSB en diefstal partijen die met hun kop in de reet van de islam zitten uiten.
quote:
omdat de aanhang die zich veelal niet eens in het programma heeft verdiept zich dan gekleineerd voelt.
Bron of lul je maar weer eens uit je linkerbroekzak?
quote:
"Ja, ik wilde eigenlijk geen PVV stemmen, maar de succesvolle mensen doen onaardig tegen me, dus nu stem ik toch maar op Geertje :'( ".
Je dikke duim wordt steeds dikker, ik adviseer je om er eens wat minder op ze zuigen.
quote:
Doe maar lekker dan.
Doe ik ook, heb jouw en je misplaatste uit de lucht gegrepen moralistische geleuter niet voor nodig.
quote:
Uiteindelijk is die groep zelf het grootste slachtoffer van Bruin I. En ben ik nog meer Boven Hen Gesteld.
Als iemand steevast over bruin leutert vol met aannames uit glazen bollen die neem ik al helemaal niet serieus.
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:51:31 #279
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86932433
Oh, maar Nikita, jij mag mijn gedachtegoed ook zeker aanvallen en achterlijk noemen hoor. :) Ik ga alleen niet lopen janken dat wanneer je dat doet, er dan nóg meer mensen op GroenLinks zullen stemmen.
pi_86932610
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Je weet wie Joost Zwagerman is he? Zo'n beetje het summum van de linkse grachtengordel die je zo adoreert.
Nee hoor, het is een doodgewone jongen uit Alkmaar.
pi_86932636
Nikita is weer met het verkeerde been uit bed gestapt :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86932666
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:06 schreef Pool het volgende:

Als mensen ervoor kiezen om op een partij met een achterlijk gedachtegoed te stemmen, dan kiezen ze daar zelf voor. Dat is hún verantwoordelijkheid. En ik ben in dit land vrij om dat achterlijke gedachtegoed aan te vallen. Het moet toch niet gekker worden, dat ik mijn aversie tegen een fascistische partij niet mag uiten, omdat de aanhang die zich veelal niet eens in het programma heeft verdiept zich dan gekleineerd voelt.

Doe maar lekker dan. Uiteindelijk is die groep zelf het grootste slachtoffer van Bruin I. En ben ik nog meer Boven Hen Gesteld.
Nou nou , boven hen gesteld nog wel, met hoofdletters :o
pi_86932677
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, het is een doodgewone jongen uit Alkmaar.
Nu wel zeker, omdat hij iets liefs over pvv heeft geschreven. :')
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86932769
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Compatibel het volgende:

[..]

ik ben behoorlijk links en ik vind zwagerman een ongeloofelijke eikel.
pi_86932771
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Nu wel zeker, omdat hij iets liefs over pvv heeft geschreven. :')
Heeft hij 'iets liefs' over de PVV geschreven dan? Ik dacht dat het meer ging om de stigmatisering van mensen die op de PVV stemmen.
pi_86933562
quote:
Gewone man’ voelt zich niet begrepen door bestuurlijke elite

„Ik heb lagere school en zij hebben universiteit gehad of zo. Dat die geen begrip hebben voor de gewone man, dat begrijp ik niet.” ’Zij’, dat zijn politici en andere beleidsmakers – en de man uit Venlo die deze uitspraak doet, wil maar zeggen: die staan mijlenver af van het alledaagse leven van gewone mensen.

De uitspraak is afkomstig uit een onderzoek in opdracht van het instituut voor multiculturele vraagstukken Forum. Dat wilde zicht krijgen op de onvrede van autochtone Nederlanders over de multiculturele samenleving.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)urlijke_elite__.html
pi_86934101
dat begrijp ik niet.” lol.. dat is duidelijk. :9

allemaal gelul om racisme en xenofobie goed te praten.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:03:23 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86934451
quote:
Wel goed van hem dat hij weet dat hij dom is.

Zou bijna zeggen dat de beste oplossing voor alles gewoon het afschaffen van televisie is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86934513
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Nikita is weer met het verkeerde been uit bed gestapt :')
Nee hoor maar het begint nou de spuigaten uit te lopen. Als ik hetzelfde zou zeggen wat er allemaal over PVVers c.q. rechtse users geroepen wordt maar dan exact hetzelfde over moslims of marokkanen zou roepen was mijn account al lang in de prullebak verdwenen met je bevooroordeelde vriendje Remlof. Ja en dan was jij en je fanclub het hardste aan het janken over xenofobie, racisme, nazi, dom en achterlijk.

Heus, ik vraag mij weleens af wie er nu echt achterlijk is.
pi_86934789
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee hoor maar het begint nou de spuigaten uit te lopen. Als ik hetzelfde zou zeggen wat er allemaal over PVVers c.q. rechtse users geroepen wordt maar dan exact hetzelfde over moslims of marokkanen zou roepen was mijn account al lang in de prullebak verdwenen met je bevooroordeelde vriendje Remlof. Ja en dan was jij en je fanclub het hardste aan het janken over xenofobie, racisme, nazi, dom en achterlijk.

Het Calimero-complex begint weer op te spelen, zie ik. Daarnaast is het zeer spijtig dat gij de balk in uw eigen oog niet opmerkt. PVV'ers cq rechtse users stellen zich niet bepaald vriendelijk op tegenover moslims en hun linkse tegenhangers op FOK! Het bovenstaande is dus ook van toepassing op 'jouw groep'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:20:45 #291
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86935039
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou , boven hen gesteld nog wel, met hoofdletters :o
Dat met die hoofdletters is een verwijzing naar het stuk van Zwagerman, zie quote, die gebruikt die term ook met hoofdletters. ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:07:31 #292
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86936546
quote:

[..]

Helemaal mee eens Dr.N
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:08:33 #293
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86936576
quote:

[..]

Qft
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86937183
quote:

[..]

Goed punt.
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:52:05 #295
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86938017
Alsof die dingen nu niet over Marokkanen gezegd worden! :D En voor een stem op de PVV kies je zelf en bovendien blijf je daar anoniem mee. Je Marokkaanse afkomst kun je niet zomaar opzij leggen. Terwijl je daar wel mee gediscrimineerd wordt, blijkt ondere andere uit Boete voor weigeren Marokkanen! En veel rechtse users vinden dat nog prima ook, zie hetzelfde topic.

De standpunten van de PVV zijn gewoon achterlijk, ik heb in genoeg topics onderbouwd waarom ik dat vind, en dat mag ik gewoon zeggen. Als jullie je dan op je zieltje getrapt voelen, dan klop je maar aan bij Slachtofferhulp of bij je moeder voor een knuffel.
pi_86938054
quote:

[..]

Het is dat ik geen inzicht meer heb in je notes...
pi_86938337
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:01 schreef voice-over het volgende:
Waarom toch schimpen die linkse opiniemakers op het Wilders-electoraat dat voorheen nog gewoon behoorde tot de achterban van VVD, PvdA en CDA? Denken ze echt dat de traditionele middenpartijen het vertrouwen automatisch herwinnen als de afgehaakte kiezers worden gebrandmerkt als extreemrechts klootjesvolk dat als onwelriekende droesem opwelt in een fles vol zuiver bronwater?

^O^

Nou KoosVogels, blijf maar lekker doorgaan met schelden op PVV'ers. Dan verdwijnen de problemen als sneeuw voor de zon. _O-
[..]

Maar sorry hoor, als je op de pvv gaat stemmen omdat je het naar vindt dat die mensen dom genoemd worden dan ben je toch ook dom????????

Dat is toch een domme manier om te stemmen of zie ik dat echt heel fout?

Degene die doordacht op wilders hebben gestemt doen dat erg vaak om het anti islam gebeuren, maar veel mensen hebben ondoordacht gestemt, alleen om een statement te zetten, die mensen wringen zich in bochten om dingen goed te praten waarvan ze weten dat het niet goed te praten is, dan krijg je dat ja maar wilders meent dat helemaal niet zo, maar waarom hij het dan zo in zijn verkiezingsprogramma heeft gezet hbben ze geen antwoord op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86938850
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is dat ik geen inzicht meer heb in je notes...
Daar zal je weinig bijzonders in vinden kan ik je nu al melden anders had je grote vriend en medestrijder Remlof mij al lang geband.
pi_86939120
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daar zal je weinig bijzonders in vinden kan ik je nu al melden anders had je grote vriend en medestrijder Remlof mij al lang geband.
Ach kom, hou je niet van de domme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')