Dat moet ie gewoon bij de EO doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar noem de kutscheet niet, dat is een jeugdzonde!
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar noem de kutscheet niet, dat is een jeugdzonde!
Het is natuurlijk ook wel zo dat Johan op voorhand nooit de kant van de vrouw kiest.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja zeker, en hij heeft wel een punt, maar de formulering is raar.
Hij was anders voor de vrouwelijke arts van Twente, en tegen Preud'homme!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zo dat Johan op voorhand nooit de kant van de vrouw kiest.
In welk verhaal dan ook.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zo dat Johan op voorhand nooit de kant van de vrouw kiest.
In welk verhaal dan ook.
Hij deinst er niet voor terug zijn vrouw inclusief schoonfamilie belachelijk te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
In welk verhaal dan ook.
Bij dit elitaire gelul horen wij idd niet thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij worden we binnenkort teruggestuurd naar VBL, excuses!
Ja, zijn Franse schoonfamilie..quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij deinst er niet voor terug zijn vrouw inclusief schoonfamilie belachelijk te maken
Gerrit Zalm
Hij moest zich inhouden toen Wilfred vroeg of mevr. Derksen in het jurkje van Yolanthe pastquote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij deinst er niet voor terug zijn vrouw inclusief schoonfamilie belachelijk te maken
Gerrit Zalm
Toen moest ie idd tot tien tellenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moest zich inhouden toen Wilfred vroeg of mevr. Derksen in het jurkje van Yolanthe past
Hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, zijn Franse schoonfamilie..![]()
"De grote tv-persunality staat gewoon te roken bij de afzuigkap."
en dan ook nog zo'n zeurderig brabants accentquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een zure kut is die Royalitykenner.. Dat zie je meteen.
Ik vind ze schattig!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Wat een lelijke kinderen zijn het toch.
Ik wou net zeggen, ze praat als een natte wortel.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
en dan ook nog zo'n zeurderig brabants accent
Tegenwoordig ziet die er idd ook uit als zeug...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
Die foto op de achtergrond is een van haar mooiste.
Er zou een aparte bingokaart moeten komen voor Johan Derksen buiten VI.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je die quote helemaal los van elke context leest dan nog weet je dat hij van JD komt
Dat vind ik dan wel weer meevallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet die er idd ook uit als zeug...
Ik vind het wel meevallen. Ik vond de laatste weken P&W ook meestal tegen vallen.quote:
Bijbel = "achterhaald sprookjesboek"quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zou een aparte bingokaart moeten komen voor Johan Derksen buiten VI.
Hij kan er zo op. Samen met "Wouter Bos sprak ik laatst".
xxx is een goede piepelmanager...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijbel = "achterhaald sprookjesboek"
"Het had ook zijn moeder kunnen zijn, mevrouw Waka Waka"quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos zou zeggen:"Maxima lijkt op Shakira. Het vriendje van Shakira is Piqué. Heb ik dat al eens gezegd?"
"Haar muziek wordt inmiddels niet meer gedraaid in Bernabéu. De muziek van het hiphop label van doelman Pinto ook niet, overigens."quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
"Het had ook zijn moeder kunnen zijn, mevrouw Waka Waka"
Hij heeft wel meer voor elkaar gekregen bij haar, want we hebben een kroonprins.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Claus kreeg het toch voor elkaar dat Bea de tanden bloot lachte. Een prestatie op zich.
Hhahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Haar muziek wordt inmiddels niet meer gedraaid in Bernabéu. De muziek van het hiphop label van doelman Pinto ook niet, overigens."
iddquote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef alors het volgende:
Als dat geen batsen wordt voor Johan vanavond!
Joh, die crypto-homo van een Johan Friso moest toch ook trouwen met een vrouw.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
Johan heeft gelijk, alsof die homofobie in hogere kringen maar ineens wel normaal gevonden moet worden.
Hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
JD denkt nu "80% is voor het Koningshuis, maar 80% koopt ook de CD's van Frans Bauer, dus Nederland is een smakeloos land."
Ik vraag me dan altijd af of er ergens in Nederland iemand is die dan zijn aantekeningenboekje erbij pakt en dat restaurantje ook daadwerkelijk opschrijftquote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hhahaha
"Ik ken nog een goed restauramt voor U, voor als U nog eens in San Sebastian bent"
Als je er net een vakantie hebt geboekt, dan zou ik daar wel ff kijken jaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of er ergens in Nederland iemand is die dan zijn aantekeningenboekje erbij pakt en dat restaurantje ook daadwerkelijk opschrijft
dankjequote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gefelicteerd hč, met je groene cijfers.
Haha jaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk die standaardteksten van Johan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |