Metroboy.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een buikje krijg en heb vandaag besloten minder onzinnig te eten. Sinds die tijd heb ik een boterkoek, drie glazen cola en twee boterhammen met chocoladepasta op. Dit is trouwens geheime informatie.
quote:
Lekker bezig OVquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Voor jullie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik tyfusziek ben kan ik ook prima leven op halve glazen appelsap en beschuit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ooit drie dagen geleefd op aspirines en appelsap. Ik was toen ziek, daar werd je bang van.
Dat zeg jij nu, maar dan heb je nog nooit met mij gediscussieerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef K-Cash het volgende:
[..]
kan niet, mannen winnen op dat gebied
manquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu, maar dan heb je nog nooit met mij gediscussieerd
als je wat eet, kots je alles uit na 3 minquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik tyfusziek ben kan ik ook prima leven op halve glazen appelsap en beschuit.
Zoiets heb ik ook mang, maar dan zonder strepen. Wel grijs. En fucking warmquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grijs, wol, H&M, met strepen in de lengte. Ziet eruit als een gebreide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze vergelijking ondersteund dat:quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen = tieten = mannen afgeleid = prod omlaag = slecht voor welvaart
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Voorproefje, met recht een voorproefjeBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
deze vergelijking ondersteund dat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |