ik stem voor muiterijquote:
heuwl mogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
een vrouw de leiding geven
Ik heb het idee dat ik een buikje krijg en heb vandaag besloten minder onzinnig te eten. Sinds die tijd heb ik een boterkoek, drie glazen cola en twee boterhammen met chocoladepasta op. Dit is trouwens geheime informatie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even genieten van mijn avond snack
Ik schuif mezelf naar voren, uit uw furie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de leider zou de schuld op zich moeten nemen in landsbelang
Het is zomerquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het prettig vinden zich te wikkelen in een grijze H&M sjaal? Ik vind het wel errug sjiek namelijk, nooit eerder gedaan.
mooi we hebben ook voor muiterij gestemd dus lang zal je geen leider blijvenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik schuif mezelf naar voren, uit uw furie.
Wat voor een is het? Ik heb zo een eckte wollen h&m sjaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het prettig vinden zich te wikkelen in een grijze H&M sjaal? Ik vind het wel errug sjiek namelijk, nooit eerder gedaan.
Dan is de rest dus nog lelijker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie uit mn collectie
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Ohja even voorproefje hier maar posten?
Ik heb ooit drie dagen geleefd op aspirines en appelsap. Ik was toen ziek, daar werd je bang van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een buikje krijg en heb vandaag besloten minder onzinnig te eten. Sinds die tijd heb ik een boterkoek, drie glazen cola en twee boterhammen met chocoladepasta op. Dit is trouwens geheime informatie.
Ik net een kopje tomaten soep en een boterhamquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een buikje krijg en heb vandaag besloten minder onzinnig te eten. Sinds die tijd heb ik een boterkoek, drie glazen cola en twee boterhammen met chocoladepasta op. Dit is trouwens geheime informatie.
uit je furie danquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
mooi we hebben ook voor muiterij gestemd dus lang zal je geen leider blijven
isgoed, als je dat aandurftquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Ohja even voorproefje hier maar posten?
Heul wel. Discussie aangaan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
vrouwen aan de macht, dat kan nooit goed zijn
Shoarma van AH 1+1 gratis jwzquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik net een kopje tomaten soep en een boterham
Grijs, wol, H&M, met strepen in de lengte. Ziet eruit als een gebreide.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat voor een is het? Ik heb zo een eckte wollen h&m sjaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |