Mijn creativiteit is gedaald naar het vriespunt.quote:
Ik heb er niks op tegen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn creativiteit is gedaald naar het vriespunt.
Homoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
Patje, we doen niet meer aan fipo(-hunten)
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
voor charmed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze komen wel vers van de pers he
Klopt, vandaag is het wel heel simpel allemaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen hoor
Het viel gewoon op
Eind vorig jaar, vlak voor de jaarwisseling eigenlijk. Gelukkig geen verlammingsverschijnselen aan overgehouden, en inmiddels gaat het al een stuk beter. Maar ik ben er zeker nog wel tot eind 2011 mee zoet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het anders verwacht... ziet er eigenlijk wel beter uit.
Hoe lang is dat geleden?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ga je me nu weer noten benny, trouwens?
Fipohunten is AL-TIJD note +1.quote:
Moet je nagaan hoe goed ik er normaal uit ziequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pat je ziet er helemaal niet dronken uit
Wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed ik er normaal uit zie
Hoeft geen belediging te zijnquote:
Nee, dacht dat vrouw naar bed was, zette ff voetbal op, maar ze kwam terug om naar Peter vd Vorst aan het kijken wasquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, dacht dat vrouw naar bed was, zette ff voetbal op, maar ze kwam terug om naar Peter vd Vorst aan het kijken was
ehmmm.....................quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft geen belediging te zijn
Miisschien wil je wel dat hij homo is omdat je hem zo'n lekker ding vindt
Ga je al bijna slapen danquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig al in bed... met laptop op schoot
hoe zie je datquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hey, Pat is ook een Blackberry gebruiker zie ik
Zijn telefoon staat ook op de fotoquote:
Dan laat je het zo tot morgen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
mijn wasmachine piept... maar ik heb geen zin om naar boven te gaan.... want dan moet ik traplopen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn telefoon staat ook op de foto.
quote:
na een half uur stopt hij met piepenquote:
dat was Bella zelf geloof ik... ze heeft 40 persoonlijkheden en soms post ze op een ander account ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Huh is Bella bij iemand op visite?? (zit ff terug te lezen)
ow dan zijn we samen domquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had echt hetzelfde al miranda: HOE WEET JE DAT?![]()
Maar, de foto's inderdaad![]()
Ik ben echt aangeaschoten!
quote:
Ja bij Gridlawk volgens mij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Huh is Bella bij iemand op visite?? (zit ff terug te lezen)
Ze is al net zo slecht in het maskeren van klonen als ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was Bella zelf geloof ik... ze heeft 40 persoonlijkheden en soms post ze op een ander account ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |