abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86264207
ow ja, over die pillen... vaak wordt het voorgeschreven om te slikken, maar in geval van vruchtbaarheidsproblemen wordt het vaak voorgeschreven om vaginaal in te brengen. een veelgestelde vraag aan de artsen is dan ook: ik moet ze vaginaal inbrengen, maar in de bijsluiter staat dat ik ze moet slikken, klopt dat wel? en het antwoord is: ja het klopt, je moet ze vaginaal inbrengen in geval van terugplaatsing (zoals in de papieren van de IVF stond... :D )
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:16:03 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86268571
Mijsje, 11 stuks *O* Wat goed zeg...

Over de IUI nog even: ik heb ook puregon moeten spuiten. Aan Clomid was ik ook zeer zeker niet begonnen, slechte ervaringen mee. Ik heb in het ziekenhuis toen een heuse spuitinstructie gekregen.
Make love, not war ☮
pi_86268638
MIjsje, 11 eskimo's O+

Dat biedt perspectief!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86268977
Mijsje, 11! *O* *O*

McLaura *; :* :*

Voor mij werkte clomid goed, niks niet hormonaal enzo. Maar ik kreeg er geen goeie eisprong van. Na 8 rondes alleen clomid wilde ik er pregnyl bij en toen was ik gelijk zwanger ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86269847
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef McLaura het volgende:
Ja, apart he Tally.... ik had altijd begrepen dat 1 op de 6 stellen vruchtbaarheidsproblemen heeeft, maar in mijn vriendenkring zijn er 4 van de 6 stellen die er moeite mee hebben... en we hebben elkaar niet op de fertiliteitspoli ontmoet ;)

bij ons zijn het er ook meer dan 1 op de 6, ik vond dat getal al belachelijk hoog, waarom zouden er eigenlijk zoveel problemen zijn. Gevalletje Welvaart???
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86270907
Mijsje 11 eskimo's!!!!! *O* *O* *O*
Wat goed! Toch nog positief nieuws!

Madonna wat fijn! Je bent dus gewoon hartstikke zwanger! En nu genieten! *O* *O* *O*

Bij mij klopt het wel eigenlijk, 1 op de 6. Van de 6 stellen zijn wij de enige bij wie het niet lukt. Leuk hoor dat wij de statistieken bevestigen. }:|
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86279008
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Mijsje, 11 stuks *O* Wat goed zeg...

Over de IUI nog even: ik heb ook puregon moeten spuiten. Aan Clomid was ik ook zeer zeker niet begonnen, slechte ervaringen mee. Ik heb in het ziekenhuis toen een heuse spuitinstructie gekregen.
Ik heb in het ziekenhuis wel een prikinstructie gekregen over de gonal en over de decapeptyl, maar niet over de pregnyl. dat moest ik maar door de huisarts laten doen... dat heb ik een keer door de huisarts laten doen en toen goed gekeken, en voortaan ook maar zelf gedaan... (dat was de eerste prik die ik mezelf ooit heb gegeven, de pregnyl...)

LushLady, hoezo gevalletje welvaart? welk deel van welvaart zat je aan te denken?
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:28:47 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86280240
Mijsje nog even een :* en een *O* voor je elftal eskimootjes.
pi_86280524
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef chacama het volgende:
Mijsje nog even een :* en een *O* voor je elftal eskimootjes.
:*
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:41:52 #235
114177 Diaan73
pi_86280732
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

bij ons zijn het er ook meer dan 1 op de 6, ik vond dat getal al belachelijk hoog, waarom zouden er eigenlijk zoveel problemen zijn. Gevalletje Welvaart???
Ik denk dat het vooral komt omdat vrouwen/stellen steeds langer wachten met het proberen zwanger te worden. Dan zijn ze vaak al ouder en dus evt. meer kans op problemen, waardoor ze meer een beroep moeten doen op de kunsten van een ziekenhuis. Al zullen er ook een heleboel zijn die "gewoon" problemen hebben.

Ik kreeg de instructie voor zowel de Puregon ik heb de prikpen nog steeds en ligt bij de spulletjes van Lennon en voor Pregnyl. Dat was wel goed geregeld.
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:48:00 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86280938
:o 11 eskimo'tjes O+ Mijsje wat goed! Daar zit jullie beebje tussen hoor :Y O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86282268
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral komt omdat vrouwen/stellen steeds langer wachten met het proberen zwanger te worden. Dan zijn ze vaak al ouder en dus evt. meer kans op problemen, waardoor ze meer een beroep moeten doen op de kunsten van een ziekenhuis. Al zullen er ook een heleboel zijn die "gewoon" problemen hebben.
Dat kan inderdaad een reden zijn. Wel jammer dat mensen dat vaak dan ook meteen denken. (in mijn geval dan) Als mensen horen dat het bij ons niet lukt, en ik niet precies uitleg waardoor dat komt, gaan ze er al standaard vanuit dat het aan mij ligt (omdat ik 36 ben, en mijn vent 31) terwijl dat dus niet zo is. Het gaat ze geen snars aan hoe het gesteld is met de zaadjes van mijn vent, dus vertel ik het ook niet, maar dan krijg ik wel dat soort opmerkingen, dat we te lang gewacht hebben, omdat ik eerst moest feesten en reizen. Of ook andere leuke opmerkingen, zoals dat het ligt aan het feit dat ik veel reis, jetlag en tijdzones (ben stewardess) of dat ik me teveel zorgen maak, bla bla bla. Ik moest maar eens op vakantie, op yoga, naar een kuuroord....Grappig dat dat soort dingen nooit tegen mijn vent wordt gezegd. :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:32:03 #238
114177 Diaan73
pi_86282623
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad een reden zijn. Wel jammer dat mensen dat vaak dan ook meteen denken. (in mijn geval dan) Als mensen horen dat het bij ons niet lukt, en ik niet precies uitleg waardoor dat komt, gaan ze er al standaard vanuit dat het aan mij ligt (omdat ik 36 ben, en mijn vent 31) terwijl dat dus niet zo is. Het gaat ze geen snars aan hoe het gesteld is met de zaadjes van mijn vent, dus vertel ik het ook niet, maar dan krijg ik wel dat soort opmerkingen, dat we te lang gewacht hebben, omdat ik eerst moest feesten en reizen. Of ook andere leuke opmerkingen, zoals dat het ligt aan het feit dat ik veel reis, jetlag en tijdzones (ben stewardess) of dat ik me teveel zorgen maak, bla bla bla. Ik moest maar eens op vakantie, op yoga, naar een kuuroord....Grappig dat dat soort dingen nooit tegen mijn vent wordt gezegd. :')
Dat is inderdaad iets wat ik ook niet zo snel zou zeggen tegen andere mensen, hebben ze gewoon niets mee te maken. Wel stom eigenlijk dat altijd als eerste aan de vrouw wordt gedacht, alsof de man geen inbreng bij de bevruchting heeft. Mensen aan de zijkant weten het ook altijd beter...
Make love, not war ☮
pi_86282809
Wij zijn er juist heel open over dat het aan de zaadjes van mijn man ligt. Is toch niets om je voor te schamen?! Waarom is het niet gek als het 'probleem' bij de vrouw ligt en is het een groot taboe als blijkt dat de man te weinig zaadjes heeft. In ieder geval zijn wij dapper aan het proberen dat taboe wat minder groot te maken. Mijn man is echt niet minder man omdat hij weinig zaadjes heeft!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86283049
"Gevalletje Welvaart"... ik denk -en daar gaan we weer- dat het ook te maken heeft met onze leefstijl. In mijn geval; overgewicht. Ik zie het nu wel aan mezelf; afvallen en gezond eten heeft echt invloed op een eisprong. Ik ben pas 3 kilo afgevallen, eet nu gezonder dan eerst en het gaat nu al de goeie kant op! :s)

Kolonia, haha :D nee, als je mijn AT door moet lezen, ben je wel even bezig. Ik zet ons verhaal wel even onder een spoiler... ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 10-09-2010 17:08:12 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86283615
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef sproet-je het volgende:
Wij zijn er juist heel open over dat het aan de zaadjes van mijn man ligt. Is toch niets om je voor te schamen?! Waarom is het niet gek als het 'probleem' bij de vrouw ligt en is het een groot taboe als blijkt dat de man te weinig zaadjes heeft. In ieder geval zijn wij dapper aan het proberen dat taboe wat minder groot te maken. Mijn man is echt niet minder man omdat hij weinig zaadjes heeft!!
Ik ben het helemaal met je eens, mijn vent is niet minder, integendeel, hij is het beste wat mij overkomen is! Maar als hij er wel mee zit, is het niet aan mij om te zeggen dat dat onzin is. Ik ga hem niet vertellen hoe hij zich moet voelen. En hij heeft recht op privacy. Mensen hoeven niet alles te weten, ze hoeven niet altijd ongevraagd advies te geven, als ze dan toch wat willen zeggen, zeg dan: Goh wat kut dat het niet lukt bij jullie. Ik hoop dat dat ooit anders zal zijn. ;)

José wat een verhaal! Slecht zaad, goed zaad, wel eisprong, geen eisprong... Nou ik hoop dat het afvallen zo goed zal blijven gaan als nu en dat je lichaam het weer helemaal zelf gaat doen!
pi_86283790
:* dank je wel...

Tja... er is best wel wat fout gegaan :') ... en die huisarts... 't is dat we tijdens het hele gedoetje verhuisd zijn, want ik heb er nog wel eens over nagedacht om naar haar toe te gaan met Bas en dan te zeggen... ''t was toch zo goed als onmogelijk?" }:| 8)7 ;)
pi_86291191
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Jose81 het volgende:
"Gevalletje Welvaart"... ik denk -en daar gaan we weer- dat het ook te maken heeft met onze leefstijl. In mijn geval; overgewicht. Ik zie het nu wel aan mezelf; afvallen en gezond eten heeft echt invloed op een eisprong. Ik ben pas 3 kilo afgevallen, eet nu gezonder dan eerst en het gaat nu al de goeie kant op! :s)

Kolonia, haha :D nee, als je mijn AT door moet lezen, ben je wel even bezig. Ik zet ons verhaal wel even onder een spoiler... ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps ik bedoel het niet gemeen hoor "welvaart" wij zitten immers ook in hetzelfde schuitje. En tja de opmerkingen die je krijgt verschrikkelijk en zeker niet origineel.

op nummer 1:
"je moet er niet zoveel aan denken"
op nummer 2:
"volgende keer gaat het vast wel goed"
op nummer 3
"
vul zelf maar in, veel gezeik.......
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86294051
Nee, ik weet wel dat je het niet gemeen bedoelt :* ... maar in mijn geval zou 'welvaart' wel mijn overgewicht kunnen betekenen... ;)

Ja, "je moet er niet zoveel aan denken" }:| . Dáár werd/word ik altijd gek van als mensen dat zeggen. Ik weet nog goed dat ik een vriendin had die heel snel zwanger raakte. Helaas eindigde dat in een miskraam, maar binnen no-time was ze weer zwanger en dat ging goed. Wij gingen een keer op visite bij haar en we ontmoetten haar man voor het eerst. Zij was toen 7 mnd zwanger. Dus zij vraagt ons hoe het ervoor staat met onze ziekenhuisbezoekjes enzo. Dus ik doe mijn verhaal. Zegt haar vent (echt een eikel...); "je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn, ik weet zeker dat het daaraan ligt. Mensen waarbij het niet lukt, maken zich er altijd veel te druk om en zijn er veel te veel mee bezig". Dus ik zei "Ja, maar dan moet jij mij eens uitleggen hoe wij er NIET mee bezig kunnen zijn. We moeten per maand meerdere keren naar het ziekenhuis voor echo's en bloedonderzoeken, ik slik pillen... en elke maand is het dan weer afwachten of de medicijnen hebben gewerkt... Dus dan moet je mij echt uitleggen hoe ik er dan dus niet mee bezig kan zijn!'. En nog bleef hij bij zijn standpunt. Hij reageerde in de trant van 'nou, dan ben je er DUS veel mee bezig en dat werkt tegen'. Ik kon 'm wel met z'n kale kop in hun prachtig mooie aquarium douwen... :( o|O 't was de eerste en de laatste keer dat we ze hebben gezien... ik moet nog steeds op kraambezoek van hun eerste kindje, terwijl de tweede er al is... ik heb gewoon geen behoefte meer aan het contact...

Gek eigenlijk dat het al een paar jaar geleden is, maar dat je dit soort situaties zo weer voor je ziet... :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:25:53 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86296642
Het is toch te erg Jose? Kan me inderdaad voorstellen dat je zijn hoofd tussen de piranha's wilde douwen ;).

Jullie vergeten natuurlijk het "Ga eens lekker op vakantie, dan komt het allemaal wel goed! Kijk maar naar Jopie en Truusje, die waren er even niet meer zo mee bezig, gingen op vakantie en hoppa, raak!". :')

Gelukkig hebben wij er bijna niet mee te maken gehad, maar wat kunnen mensen soms niet nadenken over hetgeen ze verbaal uitbraken... En ze bedoelen het ongetwijfeld (bijna) allemaal goed.
pi_86297304
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef twentemeisje het volgende:
Het is toch te erg Jose? Kan me inderdaad voorstellen dat je zijn hoofd tussen de piranha's wilde douwen ;).

Jullie vergeten natuurlijk het "Ga eens lekker op vakantie, dan komt het allemaal wel goed! Kijk maar naar Jopie en Truusje, die waren er even niet meer zo mee bezig, gingen op vakantie en hoppa, raak!". :')

Gelukkig hebben wij er bijna niet mee te maken gehad, maar wat kunnen mensen soms niet nadenken over hetgeen ze verbaal uitbraken... En ze bedoelen het ongetwijfeld (bijna) allemaal goed.
hoeveel mensen mij ook niet gezegd hebben: als je op vakantie gaat in de zomervakantie, heb je die hele IVF niet eens meer nodig... 8)7 ow... is dat het... had ik dat 3 jaar geleden maar geweten, dan had ik nu m'n elftal gewoon al rondlopen... :')
pi_86298144
Ik wil even mijsje, Pze, isla even een dikke kus brengen!
Damn ik baal echt dat jullie nog steeds niet zwanger zijn!
Ik ga zo hard duimen meiden!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_86298226
Nee dan deze: "Gewoon eerst adopteren, want ik ken een stel, bij wie het niet lukte, en na jaaaaaaaaaren in de MMM besloten ze te adopteren en toen ineens was zij zwanger... " Goh da's dan een nieuw soort behandeling tegen onvruchtbaarheid, dat mijn gyn daar niet aan gedacht heeft... :')

Anyway, gelukkig begrijpen WIJ elkaar wel! *; *; *;
Ben ook blij dat ik bij jullie af en toe mijn frustratie kwijt kan. :*

Fijn weekend allemaal! :*
pi_86298286
Hee Cisco-meisje! Wat lief van je! Hoe is het met jou? :*
pi_86301240
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik wil even mijsje, Pze, isla even een dikke kus brengen!
Damn ik baal echt dat jullie nog steeds niet zwanger zijn!
Ik ga zo hard duimen meiden!
:* dikke kus terug hoor Cisco, je wordt wel gemist hier! :* Hoe gaat het met je?

en wij schamen ons ook helemaal niet erom als het aan een van ons had gelegen, vreselijk dat dat nog taboe is in deze tijd... maar het frustrerende is dat er bij ons gewoon helemaal niks gevonden is... (soms zou ik wel willen dat de gyn iets bij mij had gevonden, dan was het behandelen een stuk gerichter geweest... nu is het maar schieten in het luchtledige...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')