zal wel moeten van Powned, die zijn toch oorspronkelijk wel van de videosquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit nu ook op de webcamRob haat dat ding toch?
Ik heb het dan ook niet over talent.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het talent te maken, muziekkennis. Talent heeft met snel lullen, goede grappen, en geen stiltes laten vallen te maken. Niets met muziek.
Ja, die staat altijd vast in beeld, ook via dat systeem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Klopt het ook dat er dan ook nu automatisch een 3fm logo op de cam komt?
maar ik bedoel aan de linkse kant, op rechts staat er altijd inderdaad, hij heeft nooit links gestaan (lang geleden nog wel, maar goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, die staat altijd vast in beeld, ook via dat systeem.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Whoeiiiii, de muziek is tot nu toe al wel erg fijn he?
Die is nog lam van de champagne.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef Evertjan het volgende:
Ekdom heeft de freak 11 nog niet online gezet
Dat logo links staat er nu alleen tijdens de Powned-uitzendingen (wellicht dat andere omroepen dat binnenkort ook willen). Het 3FM-logo staat ten allen tijde rechts, net als de logo-indeling op Nederland 1/2/3.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
maar ik bedoel aan de linkse kant, op rechts staat er altijd inderdaad, hij heeft nooit links gestaan (lang geleden nog wel, maar goed)
Roeltje!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is nog lam van de champagne.
En zit nog midden in Tooskequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is nog lam van de champagne.
Ik zit lekker met 040 op de bank in 043quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roeltje!!
Maastricht of Eindhoven vanavond?
hopen dat ze het visual radio volledig gaan gebruiken, geen sms balken meer. gewoon de vsr standaard op TVquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat logo links staat er nu alleen tijdens de Powned-uitzendingen (wellicht dat andere omroepen dat binnenkort ook willen). Het 3FM-logo staat ten allen tijde rechts, net als de logo-indeling op Nederland 1/2/3.
Je was van het weekend ook nog in 0165 zag ik op Twitter, lekker in de buurtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 040 op de bank in 043
VSR heeft ook SMS-balken als optie hoor, in dezelfde stijl als de nowplaying/artiestbio/songbio-balken. Die zijn alleen nog nooit in gebruik geweest...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hopen dat ze het visual radio volledig gaan gebruiken, geen sms balken meer. gewoon de vsr standaard op TV. Kan perfect.
Gezellie!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 040 op de bank in 043
Nope, al zou het me niets verbazen als dat ooit nog wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
word dit eigenlijk al op 101 uitgezonden, zie er wel genoeg mogelijkheden in met al die gasten.. sluit ook wel goed aan..
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gezellie!
Is zij t nou van de kast trouwens? Die 040 van de kast is namelijk dit weekend ook niet in 040
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je was van het weekend ook nog in 0165 zag ik op Twitter, lekker in de buurt.
Ik? naar ArrowClassic.. jullie niet dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke zender luister jij nou weer? Wie zijn die rare gasten?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ga toch ff uitloggen lieverds!
Vond t weer gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |