En vervolgens een beetje dom lachenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahha, dat mensen dan even nadenken en zeggen "huh?" ...
Coen niet danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Godzijdank volgende week weer Coen en Sander. Mijn god, die Frank Danen is facepalm-waardig slecht.
Jij bent verantwoordelijk voor dat soort dingetjes ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het Powned-logootje komt ook mooi op tijd in beeld op de webcam. Vroeg me al af of het zou werken.
Toevallig dit keer wel. Normaal is dit meer een redactioneel dingetje, terwijl ik me meer bezig hou met de website-techniek, maar dit kwam even zo uit vanmiddag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk voor dat soort dingetjes ?
Zeker! zonder veel geld toch goed gedaan. Zo zie je maar wat een netwerk met contacten van Van Geel kan doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even voetbalpraat :
Roda heeft zich leuk versterkt deze zomer.
Frank is echt zo'n commercieel balletje, heeft zoals hij op mij overkomt ook totaal geen muziek kennis.quote:
Oh, dit gaat automatisch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toevallig dit keer wel. Normaal is dit meer een redactioneel dingetje, terwijl ik me meer bezig hou met de website-techniek, maar dit kwam even zo uit vanmiddag.
Ja, staat gekoppeld aan het radioprogramma in hetzelfde systeem als waar ook de programmering in staat en items/fragmenten per uitzending worden beheerd.quote:
Ja ik vond die van Geel altijd maar een kakkertje, maar levert zo langzaamaan toch prima werk. En die nieuwe Belgische verdediger doet het ook goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker! zonder veel geld toch goed gedaan. Zo zie je maar wat een netwerk met contacten van Van Geel kan doen
Klopt het ook dat er dan ook nu automatisch een 3fm logo op de cam komt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, staat gekoppeld aan het radioprogramma in hetzelfde systeem als waar ook de programmering in staat en items/fragmenten per uitzending worden beheerd.
Dat heeft niks met het talent te maken, muziekkennis. Talent heeft met snel lullen, goede grappen, en geen stiltes laten vallen te maken. Niets met muziek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Frank is echt zo'n commercieel balletje, heeft zoals hij op mij overkomt ook totaal geen muziek kennis.
Dat blije hoofd van Robquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit nu ook op de webcamRob haat dat ding toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |