Haha gehandicapte!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
Niet gehandycapten (weet niet hoe je het schrijft) pesten man echt fucking gemeen ok?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Lysdexie het volgende:
Hij laat zich voorover vallen, en wiebelt dan hard heen en weer zodat ie vanzelf klaarkomt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
Niet gehandycapten (weet niet hoe je het schrijft) pesten man echt fucking gemeen ok?
Ik dacht toen ik die foto net zag even dat het Justin Timberlake wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikt ie misschien trekzalf?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
ik vond niet dat ie op justin timberlakequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto net zag even dat het Justin Timberlake was
Hallon Sander uit Wageningen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef stiefelen het volgende:
[..]
ik vond niet dat ie op justin timberlake
Ik moest ervan jankenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:22 schreef Ragboer het volgende:
Nick Vujicic kan best wel veel heur, maar fappen? Dat weet ik niet!
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_feel_good_tv.html
Ik durf die foto hier niet meer te posten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef eucalyptus het volgende:
EEN HOER LATEN KOMEN VOOR DAT KANKER VEEL TE VEEL GEHANDICAPTEN SUBSIDIE DAT IE KRIJGT ALS HIJ IN NEDERLAND WOONT
HET IS EEN COMPLOT VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG
Daar heb je je antwoord.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
Wie zegt dat deze man moet fappen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |