als je de OP had gelezen, had je dit kunnen lezen:quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Spyderdude het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste topic is maar...
ik zoek naar iets dat op Red Hot Chili Peppers lijkt. Ik zoek niks specifieks... maar ik wil graag me muziekbibliotheek uitbreiden met laidback rock, waarbij je echt denkt aan California en de zon en kust en zee enzo.
Als iemand zo een band of album(geen Red Hot Chili Peppers graag) zou ik t echt heel erg relaxt vinden.
Dus hier zit je niet goed, je kan beter een apart topic open dusquote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Velen van jullie zullen het ook wel hebben,
Je zoekt een muziek nummer maar je kent de titel niet meer!
Argh wat is dat irritant, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het nummer gaat over een groepje koters (kinders) die samen door een verlaten stad zwerven,
En horen ze een vrouw (in rode kleding) zingen, uiteindelijk hebben ze haar gevonden maar bleek het een hologram te zijn, heel zielig.
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
aan ongeveer elk dubstepnummer?quote:Op donderdag 9 september 2010 01:04 schreef Roolio het volgende:
Ik zit te luisteren naar Beba van Pantyraid, en vanaf 0:38 doet het me aan een ander liedje denken. Iemand enig idee welk nummer?
quote:Op donderdag 9 september 2010 01:04 schreef Roolio het volgende:
Ik zit te luisteren naar Beba van Pantyraid, en vanaf 0:38 doet het me aan een ander liedje denken. Iemand enig idee welk nummer?
Kom er net achter dat ie gewoon gratis is te downloaden op last.fmquote:Op woensdag 8 september 2010 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Verwijder je link eens, dat mag niet.
Haha, je mag hem ook gewoon downloaden van die andere link hoor. Enkel mocht ik die hier niet posten. Downloaden is bij wet toegestaanquote:Op donderdag 9 september 2010 13:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ie gewoon gratis is te downloaden op last.fm
Ik ken de reclame niet, maar is dit hem?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van Nike, waarin een soort klassieke muziek (wel lekker tempo) werd gedraaid, er zaten volgens mij violen in. Geen zang. Ik kan de clip zelf echt NIET vinden!. Hoe heet dit nummer?
Deze?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe heet dat Franse liedje waar in het begin gefluisterd wordt met zo'n orgel deuntje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef fredjanssen het volgende:
Nog maar een keertje
Iemand die weet met welk nummer Lowlands Rave deel 1 eindigt, dus na Noisia Yellow Brick?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:03 schreef Case4 het volgende:
Ik zoek een nummer. Het is onmogelijk
De clip is met oude mensen die een soort gemeenschap hebben. En een dude op een motor met een drumstel. De zang in het nummer heeft wat weg van en ik dacht eerst dat het van deze artiest was, maar ik kan het op die naam niet vinden. Het is ook dezelfde soort muziek vreemd genoeg.
Kent iemand het nummer?
ik denk dat je beter hier kan zijn: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 31quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:35 schreef Roppenzo het volgende:
weet iemand uit welke film dit komt:
http://www50.zippyshare.com/v/5856144/file.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |