abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83744623
de vorige

Ik zoek...deel 30

Laatste vraag:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek de titel van een film met een man die een vriend maakt op zijn werk, ze worden closer en op een gegeven moment heeft 'die vriend' zijn mobiel laten liggen bij die man. Er word gebeld op die mobiel en de man neemt op. Dan komt hij in contact met vrouwen, een soort lijst van een ondergrondse sexclub. Hij krijgt volgens mij voor het eerst met vrouwen qua seks te maken en maakt er mooi gebruik van. Op een gegeven moment gaat er een dood geloof ik maar verder weet ik het niet meer.

Iemand?
Laatste antwoord:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef kvd het volgende:

[..]

volgens mij is dat Deception
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
pi_83746075
Denk het inderdaad! dankje!

En dan heb ik er nog een:
volgens mij een hele oude film, waarin een mooi meisje moet oppassen op een jonger meisje, waarna zij haar oppaskind gebruikt als smoes voor haar vriend. ze word zwanger, komt in een soort verzorghuis terecht en die vriend wil haar samen met dat oppaskindje bevrijden. dat lukt en ze leven nog lang en gelukkig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:39:38 #3
208655 EHV-Pathe
Waar is m'n plek ?
pi_83749157
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER

Hallo allemaal,

Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.

Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
3 x 3 = 9........ ieder heeft zijn eigen Sneak........
pi_83790030
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
pi_83790072
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER

Hallo allemaal,

Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.

Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
is dat niet gewoon een aflevering van csi?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 11 juli 2010 @ 08:58:24 #6
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_83907246
tvp
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 11 juli 2010 @ 11:42:40 #7
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_83910303
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Tamashii het volgende:
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
S.I.C.K. Serial Insane Clown Killer
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:19 #8
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83970412
Ik zoek de naam van een film die gaat over een of andere goudzoeker in het wilde westen die naar de mijn van zijn vader gaat nadat zijn vader overleden is, na een tijdje vind zijn wolf of hond goud. was een vrij lange film van ongeveer 10-20 jaar oud.
pi_84026948
Ik weet niet zeker of ik hiervoor in het goede topic zit, maar vooruit...

Ik ben op zoek naar series om te kijken . Ik heb de afgelopen maanden entourage, the office, how i met your mother en scrubs alle afleveringen van gedownload en bekeken. Ik vond alle series heel tof en ben opzoek naar nieuwe series om te volgen. Heeft iemand een aanbeveling?
Xbox Live GT: x R E 4 P E R
pi_84027187
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders

(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84027391
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders

(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
Ja, ik ben ook opzoek naar comedy's. Was wel handig geweest als ik dat erbij had gezet
Bedankt voor je reply, ik zal parks & recreation eens checken, aangezien ik de humor in The Office brilliant vind .
Xbox Live GT: x R E 4 P E R
pi_84107565
quote:
Ik heb deze film jaren terug op TV gezien, maar ben compleet de naam gegeten. Aan iedereen die ik het heb gevraagd weet de titel ook niet mier, dus ik hoop dat er hier iemand tussenzit die de film herkent...

Film begint met een kort verhaal over een man. Hij ziet het niet meer zitten, pakt zijn auto en gaat weg. Rijdt een tijdje rond. Komt uiteindelijk in een barretje terecht waar hij een mysterieus gesprek heeft met iemand. Was meer een tussenstop, en hij wil door, maar hij komt niet weg. De stad wordt geregeerd door computers die ervoor (wil) zorgen dat iedereen gelukkig is. Als je eenmaal in het dorp bent, kom je er niet meer uit. In het begin wordt hij geblokkeerd door zwarte SUVs die bestuurd zijn door de computer. Overal hangen camera's die erop letten wat iedereen doet.

Hoofdpersonage probeert weg te komen, maar kan maar niet wegkomen. Uiteindelijk wordt hij beschoten (dacht ik?). Hierdoor houdt hij het voor gezien, accepteert dat hij het dorp niet meer uit kan komen. Uiteindelijk trouwt hij, bouwt hij een huis en wordt hij een schrijver.

Aan het einde van de film zit hij in dezelfde bar, komt iemand binnen en zegt hij tegen de persoon dat hij zo snel mogelijk weg moet gaan.

Wie o wie kan mij aan de titel van deze film helpen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 juli 2010 @ 21:48:33 #13
862 Arcee
Look closer
pi_84109454
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef aad_tomaat het volgende:

http://www.moviemeter.nl/film/7413 ?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84110590
Bedankt, maar die is het niet.

Als ik het mij goed herinner, is het een verhaal gebaseerd op een boek.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:22:52 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84111382
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef aad_tomaat het volgende:

[..]

Black River
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_84111640
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

Black River
held
pi_84157261
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
pi_84159530
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
pi_84160592
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
Flip this house zo heet het in amerika, is al een tijdje gecanceld trouwens
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_84160596
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
Bloedbroeders
http://www.imdb.com/title/tt1071201/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_84163291
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.

Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
pi_84163815
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.

Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
Killing Zoe

pi_84166464
Ja die zocht ik bedankt !
pi_84184123
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.

Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.

Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion King van zon oude man.

Iemand?
pi_84190297
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Confetti het volgende:
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.

Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.

Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion King van zon oude man.

Iemand?

Alstublieft, een minuutje of twee zoeken op het internet doet wonderen.
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')