Laatste antwoord:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek de titel van een film met een man die een vriend maakt op zijn werk, ze worden closer en op een gegeven moment heeft 'die vriend' zijn mobiel laten liggen bij die man. Er word gebeld op die mobiel en de man neemt op. Dan komt hij in contact met vrouwen, een soort lijst van een ondergrondse sexclub. Hij krijgt volgens mij voor het eerst met vrouwen qua seks te maken en maakt er mooi gebruik van. Op een gegeven moment gaat er een dood geloof ik maar verder weet ik het niet meer.
Iemand?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij is dat Deception
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
is dat niet gewoon een aflevering van csi?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER
Hallo allemaal,
Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.
Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.
Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
S.I.C.K. Serial Insane Clown Killerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Tamashii het volgende:
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
Ja, ik ben ook opzoek naar comedy's. Was wel handig geweest als ik dat erbij had gezetquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders![]()
(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
quote:Ik heb deze film jaren terug op TV gezien, maar ben compleet de naam gegeten. Aan iedereen die ik het heb gevraagd weet de titel ook niet mier, dus ik hoop dat er hier iemand tussenzit die de film herkent...
Film begint met een kort verhaal over een man. Hij ziet het niet meer zitten, pakt zijn auto en gaat weg. Rijdt een tijdje rond. Komt uiteindelijk in een barretje terecht waar hij een mysterieus gesprek heeft met iemand. Was meer een tussenstop, en hij wil door, maar hij komt niet weg. De stad wordt geregeerd door computers die ervoor (wil) zorgen dat iedereen gelukkig is. Als je eenmaal in het dorp bent, kom je er niet meer uit. In het begin wordt hij geblokkeerd door zwarte SUVs die bestuurd zijn door de computer. Overal hangen camera's die erop letten wat iedereen doet.
Hoofdpersonage probeert weg te komen, maar kan maar niet wegkomen. Uiteindelijk wordt hij beschoten (dacht ik?). Hierdoor houdt hij het voor gezien, accepteert dat hij het dorp niet meer uit kan komen. Uiteindelijk trouwt hij, bouwt hij een huis en wordt hij een schrijver.
Aan het einde van de film zit hij in dezelfde bar, komt iemand binnen en zegt hij tegen de persoon dat hij zo snel mogelijk weg moet gaan.
Wie o wie kan mij aan de titel van deze film helpen?![]()
Black Riverquote:
Flip this house zo heet het in amerika, is al een tijdje gecanceld trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
Bloedbroedersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
Killing Zoequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.
Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Confetti het volgende:
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.
Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.
Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion Kingvan zon oude man.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |