Of een ander nummer van haar: http://www.youtube.com/results?search_query=a+fine+frenzy&aq=fquote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef holeki het volgende:
Ik zoek:
Een liedje ( volgens mij een country o.id. ) waar in de videoclip een roodharige dame zingt.
Volgens mij zaten er ook vallende bladeren in de videoclip.
Misschien ben ik heel scheef hoor, maar volgens mij zou dit de playlist moeten zijn http://www.slamfm.nl/page/radioprogrammadetail/8/35880, er staat geen nieuwere, en hier staat hij niet tussenquote:Op zondag 5 september 2010 23:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als je goed het laatste fragment beluisterd hoor je de arrogante Dj Jean zeggen dat de playlist op zijn site staat. Dj Ravin - White.
Hij verwijst naar zijn eigen websitequote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel scheef hoor, maar volgens mij zou dit de playlist moeten zijn http://www.slamfm.nl/page/radioprogrammadetail/8/35880, er staat geen nieuwere, en hier staat hij niet tussen
Erg bedanktquote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hij verwijst naar zijn eigen websiteNiet die van SlamFM. Bovendien is die van SLAMFM helemaal niet up to date, 4 juni was de laatste wijziging.
edit: linkje
quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit moet een soort Russisch volkslied zijn. Wie kent het?
Yeah, top gevonden. dank uquote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
??quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef turnazz het volgende:
ik heb een deuntje in mijn hoofd, het gefluit wat je in deze video hoort is van een ander liedje maar ik weet niet meer welke..
quote:
juistem deze kerel knows what Im talkin about, thanks Paul..quote:Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 september 2010 19:40 schreef turnazz het volgende:
[..]
juistem deze kerel knows what Im talkin about, thanks Paul..
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagdquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagd
Is dat nummer er ook niet in een hardere versie?quote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagd
Explode (Seikos & Santoshi Remix)quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef bhm het volgende:
[..]
Is dat nummer er ook niet in een hardere versie?
Van dj korsakoff ofzo?
Ik heb de reclame niet gezien, maar ik vermoed dat het deze is:quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:07 schreef Zetfil het volgende:
Ik zag vandaag op veronica een reclame voor de film The Mexican. Ze hebben daar een nummer uit ergens begin deze eeuw voor gebruikt en ik kan niet op de naam komen. Ik heb ook al op internet gezocht, maar hij komt niet van de soundtrack en de reclame kan ik ook niet op youtube vinden.
Het nummer heeft een hiphop beat met een overheersende trompet als melodie, een beetje lastig uit te leggen.
Als iemand de reclame gezien heeft en het weet:
of dezequote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb de reclame niet gezien, maar ik vermoed dat het deze is:
Of deze:quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef Spittie het volgende:
Wie weet welk nummer dit is..
Een getekende clip waarbij een astronautje in de ruimte allemaal voorbijkomende objecten moet ontwijken als in een computerspelletje, er staat ook een score bovenin beeld. Het is ook een soort muziek die je in een soortgelijke (NES) game zou verwachten.
Alvast bedankt!
Bedoel je deze misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan de titel Sara/Sarah is of bevat.... waarschijnlijk een nederlandstalig nummer!
Alvast bedankt!
nee helaas, dit is de artiest Sarah, ik moet een titel met Sarah hebben... maar toch bedankt!quote:
Hoewel niet Nederlandstalig:quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan de titel Sara/Sarah is of bevat.... waarschijnlijk een nederlandstalig nummer!
Alvast bedankt!
Linkje zou handig zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef ToverBami het volgende:
Ik zoek een soort house nummer waarbij je een stem hoort die als instrument wordt gebruikt
Aardig recent. En staat op een aantal nummer gemixed zoals Quintino's twisted stereo. Die een uur duurt, komt het nummer voor rond 53 minuten. Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |