Je zei 'some say love' dus ik was van mijn aproposquote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef Vampess het volgende:
Nee, niet The Rose, de intro lijkt op The Rose, maar is het niet.
NOg een poging. 't is geen top40 nrquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Nitzer het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Volgens mij kan je het onder techno scharen. Het nummer heeft een hele mooie klassieke piano intro en is geloof ik in april uitgebracht. Meer info heb ik even niet helaas
iemand...?
Tja, ik las protestsong en dacht aan Goodnight Saigon, en toen las ik Some Say Love en las ik niet meer verder omdat ik wist wat je bedoelde, dacht ik dusquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Vampess het volgende:
Haha, ja sorry. Ik besefte te laat dat "Some Say Love" niet de echte titel is
Yay, ik was me hier al de hele dag aan't irriteren, ruud.nl; bedankt!
Ik weet het niet zeker, maar als dat is wat ik denk dat het is willen we dat niet op FOK! iig.quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef YazooW het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer
Je hoort een kerel schreeuwen: KANKERAPEN!!!!
En dan dus van die pokkeherrie die gaat van: DUDUDUDUDUDUDUDUDUDU, heel snel achter elkaar zeg maar.
Kankerapen zit er iig wel inquote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef YazooW het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer
Je hoort een kerel schreeuwen: KANKERAPEN!!!!
En dan dus van die pokkeherrie die gaat van: DUDUDUDUDUDUDUDUDUDU, heel snel achter elkaar zeg maar.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:56 schreef MouzurX het volgende:
House liedje wat nu telkens op de radio is met de tekst erin:
Let we start again?
Let me start again.. iets in die richting.
Zal wel een Hakkûh & Flippûh CD zijn. Welke durf ik niet te zeggen ik heb zelf alleen 2.quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
goed..nu ik met een hele rare muzieksmaak.
ben mijn muziek collectie aan het uitzoeken, en nu kom ik dus 'prachtmuziek' tegen haha.
maar ik wil graag de cd ervan weten. het gaat om de volgende nummers;
Gabberwijffie - klappus in je handjes![]()
?- mosselman![]()
deze 2 nummers horen bij een cd. en ja misschien dat jullie weten welke cd? kan op internet niet veel vinden, behalve andere nummers van gabberwijffie... maar die hoef ik niet
haha
ja, ik weet het![]()
http://www.discogs.com/Various-Hakkuh-Flippuh/release/2286620 denk ik danquote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
goed..nu ik met een hele rare muzieksmaak.
ben mijn muziek collectie aan het uitzoeken, en nu kom ik dus 'prachtmuziek' tegen haha.
maar ik wil graag de cd ervan weten. het gaat om de volgende nummers;
Gabberwijffie - klappus in je handjes![]()
?- mosselman![]()
deze 2 nummers horen bij een cd. en ja misschien dat jullie weten welke cd? kan op internet niet veel vinden, behalve andere nummers van gabberwijffie... maar die hoef ik niet
haha
ja, ik weet het![]()
jaa die is het denk, de rest heb ik geloof ik ook haha.quote:Op maandag 13 september 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/Various-Hakkuh-Flippuh/release/2286620 denk ik dan
quote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef RealRico het volgende:
Weet iemand toevallig waar het volgende deuntje vanaf komt?
Volgens mij komt het uit 'n film, maar ik kan er niet opkomen welke dat ook alweer was...
http://player.omroep.nl/?aflID=11418329
Liedje start op 6:40.
Thnx
Ja, dat issie.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Hallo waarde muziekkenners,
Ik ben op zoek naar de naam en de uitvoerende band van het nummer dat in de onderstaande videoclip is te horen...
Geen dank.quote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef RealRico het volgende:
[..]
Ja, dat issie.
Ik dacht al dat 't American Beauty was, maar heb te snel gespeld waarschijnlijk.
I.i.g. bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |