Ja,lekker niveautje...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef Toad het volgende:
Vraag van SBS: kan Klink juridisch aangepakt worden?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef Toad het volgende:
Vraag van SBS: kan Klink juridisch aangepakt worden?
ik moest nogal lachen om rutte gisteren. wat is dat nou voor een raar idee, alleen een regeerakkoord opstellen? andere opties zijn aan de beurt, hij heeft gefaald.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me idd nogal een flink risico. De kans dat Wilders in een kabinet stapt lijkt me nihil. De kans dat het CDA én de PVV in één kabinet stappen lijkt me 0. De kans dat het CDA in een kabinet stapt met gedoogsteun van Wilders lijkt me nu ook niet al te groot.
We zullen zien, maar als het op niets uitdraait is het denk ik einde voor Mark Rutte.
Nee, een GroenLinks-terroristquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Wie vraagt dat in hemelsnaam? Een PVV-tokkie?
Nee hoor, ik verwacht dat niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat er nog best kans is op een rechts kabinet als Rutte idd zijn regeerakkoord mag gaan schrijven en voorleggen.
Geert heeft al gezegd daar serieus naar te kijken en aangezien de VVD en PvdA niet door 1 deur kunnen verwacht ik dat we binnen een paar weken weer terug zijn bij het rechtse minderheidskabinet.
Idd...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Lekkere persconferentie zo, je verstaat geen kont van de vragen die gesteld worden en Opstelten is met glazen en kopjes aan het gooien
Niet als Rutte zijn akkoord mag schrijven vermoed ik, dat wordt een kopie van wat er al op de onderhandelingstafel lag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht dat niet.
Denk dat de PvdA nu aan bod is.
Terwijl hij herhaalt dat 'ie niks kan en wil zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Lekkere persconferentie zo, je verstaat geen kont van de vragen die gesteld worden en Opstelten is met glazen en kopjes aan het gooien
http://www.volkskrant.nl/(...)e_deur_van_Nederlandquote:Maandag 30 augustus vraagt Klink om een nieuw onderhoud met Verhagen. In een restaurant vertelt Klink hem dat hij wil stoppen met de onderhandelingen. Verhagen is zeer boos, en vraagt Klink zijn overwegingen op papier te zetten. Ze sturen om half negen gezamenlijk een e-mail aan de fractie, dat de fractievergadering de volgende ochtend niet doorgaat. Reden: te druk met onderhandelen. En: we zien elkaar sowieso in het fractieweekend op landgoed Lauswolt in Beetsterzwaag.
We zullen het nooit weten, met dat geluidquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vroeg hij dat zo ongepast was voor Opstelten om op te antwoorden?
Kon het niet verstaan, er werd met servies gesmeten .quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vroeg hij dat zo ongepast was voor Opstelten om op te antwoorden?
Oud-TK lid Wijnand Duijvendak wordt in verband gebracht met de extreem-linkse terreurbeweging RARA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |