Nu ben ik wel benieuwd naar de badkamer/wcquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef MoreMusic het volgende:
[..]
Het is wel nieuwbouw uiteraard, dus het is gebouwd volgens de nieuwe standaarden. Als ik heel eerlijk moet zijn, de badkamer en wc is qua tegelwerk niet heeeeeel strak. Als het een koopwoning was, was ik daar zeker niet mee akkoord gegaan. Maar dat heeft dan weer te maken met mijn perfectionisme denk ik
Maar idd, wel helemaal top dat we zo'n woning hebben kunnen krijgen. Qua ruimte is hij echt helemaal super idd!
Bedankt voor de leuke reacties trouwens!! Altijd leuk om te horen dat andere mensen het ook mooi vinden!
Die komt van Stijl & Co in Helmond.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Yoewie het volgende:
[..]
die leuke boekenkast, waar komt die vandaan als ik vragen mag??
Het is echt een rommelkamer hoor ;-) Heb misschien de foto van een goed hoek gemaaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:00 schreef tliciouz het volgende:
Die lamp die in de ''rommel'' kamer hangt, waar heb je die gekocht?
Dank je, dank je!! We zijn echt super blij met deze woning. Hahahaha, ben erg zuinig op onze spulletjes, en daardoor zien ze er nog steeds erg goed uit! (ze zijn namelijk al bijna 8 jaar oud........)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Mixende_match het volgende:
@ more music: mooie sfeer, en alles ziet er nog zo mooi & nieuw uit hahavolgens mij is dat heel fijn thuiskomen zo (zeker met zo'n keuken
)
alleen de slaapkamer vind ik erg vrouwelijk haha ( mijn vriend zou er niet akkoord mee gaan, helaasch)
en bij de bank, 2 vloerlampen, is dat de bedoelinghaha.
Mooie stoelen, mooie vloer + kleed en ik vind de bank in je onderste plaatje, met die 3 verschillende blauwkleuren, erg mooi!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Cool heb het juiste topic gevonden voor mijn eigen interieur, ben er erg trots op omdat ik het zelf heb bedacht voor het grootste deel (behalve het kleed).
Huiskamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekenkast:
[ afbeelding ]
Computerkamer:
[ afbeelding ]
Heb bewust gekozen voor een levendig en vrolijk interieur ten opzichte van een geraffineerd en gebalanceerd uiterlijk, omdat ik dat op dat moment toch cooler vond, achteraf zou ik het anders doen, meer zo:
[ afbeelding ]Levendig en rustig, dat is toch wel een betere uiting van hoe ik ben.
De salontafel heb ik bij een tweedehands designwinkel weg, samen met die eetkamer tafel, en dat tapijt is gewoon een stuk vloerbedekking dat tot een tapijt is gemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het een erg leuk interieur! Vooral de kleur van je kleed/muur en de salontafel, waar heb je die vandaan?
Mag ik vragen waar je die tafel vandaan hebt? (en wat kost zoiets?)quote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind hem nog steeds ERG mooi:
[ afbeelding ]
Maar ik moet wel ff verzinnen hoe ik er handig aan kan eten
[ afbeelding ]
WAUW! Er zit een duidelijke lijn in en alles past mooi bij elkaar. Complimenten, mooi interieur!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Cool heb het juiste topic gevonden voor mijn eigen interieur, ben er erg trots op omdat ik het zelf heb bedacht voor het grootste deel (behalve het kleed).
Huiskamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekenkast:
[ afbeelding ]
Computerkamer:
[ afbeelding ]
Heb bewust gekozen voor een levendig en vrolijk interieur ten opzichte van een geraffineerd en gebalanceerd uiterlijk, omdat ik dat op dat moment toch cooler vond, achteraf zou ik het anders doen, meer zo:
[ afbeelding ]Levendig en rustig, dat is toch wel een betere uiting van hoe ik ben.
Volgens mij vroeg ik dat een paar pagina's terug ook en dacht dat het trendhopper was, maar weet t niet meer zeker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die tafel vandaan hebt? (en wat kost zoiets?)
Dat oranje heeft wel wat maar verder vind ik het allemaal wat inspiratieloos....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Huiskamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekenkast:
[ afbeelding ]
Computerkamer:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik Helmond grotendeels wel kende, maar waar zit dit?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:18 schreef Sold het volgende:
Dankje! Ja het plafond is behoorlijk hoog, ca. 4 meter.
Het is in Helmond, in "De Koning van Helmond", hiervoor bekend als Christus Koning.
[ afbeelding ]
Het is een gebouw uit 1930, oorspronkelijk een klooster en patersschool. Daarna heeft het dienst gedaan als een asielzoekerscentrum, en de laatste jaren heeft het leeggestaan. Nu is het gebouw compleet gerenoveerd, en van Christus Koning omgedoopt tot De Koning van Helmond. In de rechterhelf van het gebouw, het stuk zonder de grote ramen, zit stichting SMO, daar komen jongeren die nog niet geheel toe zijn aan op zichzelf wonen, in de vorm van begeleid kamerwonen. De jongeren die daar komen huren dan hun eigen kamer, en hebben een gedeelde douche en keuken. Een soort studentenkamers, maar dan met begeleiding. In de linkerhelft van het gebouw, waar ik nu dus ook woon, zijn er 28 huurstudio's speciaal voor starters.
Net voorbij de Mac Donalds ook aan de rechterkant, als je richting Deurne rijdt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Helmond grotendeels wel kende, maar waar zit dit?
quote:Waauuwww... súpermooi! Dit is precies hoe ik mijn interieur zou willen hebben(heb nu nog gewoon een studentenkamer, maar voor laterrrrr)Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef MoreMusic het volgende:
Hier mijn eerste post. Ben tot vandaag een fervent meelezer van het Klussen & Wonen topic.
Mijn doel is (i.v.m. mijn budget) om lowbudget iets leuks van ons huisje te maken!
Dit is een huurwoning, waar we de komende jaren nog even willen wonen totdat we een mooie 2 onder 1 kap woning kunnen bouwen.
Hier foto's onze woning:
Binnenkomst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze keuken: (ben erg blij met de 5-pits kookplaat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze heerlijke bank!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En openslaande tuindeuren!!!
[ afbeelding ]
Logeerkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Masterbedroom:
[ afbeelding ]