Dankquote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat heet Curly Sue en bestaat in minimaal twee uitvoeringen: hangend en staand, zoals bij mij. Ik heb het gekocht bij Loods 5. Ook nooit ergens anders te koop gezien.
*kuchquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het is een echt manneninterieur! Zwarte meubels, hard rood als accentkleur. Maar het is verreweg een van de mooiste manneninterieurs die ik tot nog toe gezien heb. Ze zien er meestal niet zo verzorgd uit!
Ja, graagquote:Op maandag 6 september 2010 23:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
*kuchIk zal morgen een paar foto's van mijn interieur maken.
Mooie kleurencombinatie in deze kamerquote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Aan de kamer ernaast, de kinderkamer en tevens de grootste slaapkamer, wordt nog gewerkt. Een kleine impressie bij daglicht:
[ afbeelding ]
Het balkon heb ik niet op de foto gezet (loopt langs de woonkamer en de werkkamer). Ik wil nog zoveel kleine dingen doen in huis, en dat terwijl we er toch alweer 1,5 jaar wonen.
Ikea.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:37 schreef Skypo het volgende:
[..]
Mooie kleurencombinatie in deze kamer. Mag ik vragen waar die witte plankjes van zijn die tegen de muur hangen?
mooi huis! lekker strakquote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef k_man het volgende:
Aangezien mij in het verleden ook meer dan eens is gevraagd hoe de hut er eigenlijk uitziet, heb ik ook maar eens wat fotootjes gefabriceerd;
[ afbeelding ]
Blik vanaf de open keuken / eettafel richting bank.De knotsikale beeldbuis is recent kaduuk geraakt en wordt deze week vervangen door een fraaie flatscreen, die komt te staan op het lage matzwarte kastje.
[ afbeelding ]
Iets andere hoek. Helemaal links een stukje dressoir, achter de vitrage het balkon / loggia.
[ afbeelding ]
Andersom. Blik vanaf de bank richting eettafel / keuken. Rechts de deur naar het was-/berg-/ketelhok. De keuken is uitgekozen door de vorige bewoners en niet geheel mijn smaak (edoch niet lelijk genoeg om te vervangen).
[ afbeelding ]
Hoekje van de keuken dat op de vorige foto niet te zien was. Hier zie je beter de lelijke facetrandjes van de frontjes.
[ afbeelding ]
De bank van dichtbij.
[ afbeelding ]
Het matzwarte dresooir. Links zie je het halletje en de voordeur.
[ afbeelding ]
Stukje slaapkamer met ingelijste eigen foto's en onopgemaakt bed.
[ afbeelding ]
De wc. Op het randje van de stortbak een modelletje van m'n vorige (rechts) en huidige (links) auto.
Over het algemeen geldt dat veel muren nog geheel kaal zijn, maar dat zal in de loop der tijd vast gaandeweg veranderen.
Dank je.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Mixende_match het volgende:
mooi huis! lekker strak![]()
onwijs mooie lamp trouwens (istie niet vanne artemide oid?)
en ook mooie bank zeg!
Ik zie ze niet.quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Sold het volgende:
Ik zou nog wat foto's maken als m'n huisje wat meer klaar is, dus bij deze, voor de geïnteresseerden![]()
Waar komt dat matzwarte kastje vandaan en wat kost het?quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Blik vanaf de open keuken / eettafel richting bank.De knotsikale beeldbuis is recent kaduuk geraakt en wordt deze week vervangen door een fraaie flatscreen, die komt te staan op het lage matzwarte kastje.
Dat is model Noon van Pastoe. Leverbaar in verschillende maten en vele kleuren, hoewel ik onlangs begrepen heb dat matzwart maar heel kort in de standaard range gezeten heeft en momenteel alleen nog als dure optie te bestellen is. En Pastoe was al niet goedkoop...quote:Op dinsdag 14 september 2010 05:43 schreef mandatory het volgende:
[..]
Waar komt dat matzwarte kastje vandaan en wat kost het?
Thx! haha, ja ik heb in een design zaak gewerkt, dus ik herkende die lamp, erg leuke smaak heb je!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dank je.
De lamp - ik neem aan dat je de lamp boven de eettafel bedoelt - is model Titania van Luceplan. Erg mooi inderdaad. Brandend nog een stukje mooier, door de kleurfilters.
De bank is model Faya Lobi van Leolux.
Mooi zeg!quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Sold het volgende:
Ik zou nog wat foto's maken als m'n huisje wat meer klaar is, dus bij deze, voor de geïnteresseerden![]()
De keuken, eindelijk klaar met texen:
[ afbeelding ]
De woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk nog niet helemaal klaar, zo moet er bijvoorbeeld nog iets voor de ramen komen, en ik moet nog een eethoek en een grote kast voor in de keuken kopen, maar ik ben nu in ieder geval al een heel eind
wauw echt supermooi jullie huis + inrichting + omgevingquote:Op maandag 6 september 2010 17:08 schreef flipsen het volgende:
Zal ik dan ook nog een (buitenlandse) duit in het zakje doen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Sold het volgende:
Dankje! Zit aan shutters te denken, maar ik denk dat ik dat alleen voor de onderste ramen doe, en dan voor de bovenste rolgordijnen, in dezelfde kleur grijs als de muur boven de keukenkastjes en de muur achter de tv, misschien ietsjes lichter. De shutters worden dan wit.
Een beetje zoals op deze foto, en dan effen grijze rolgordijnen erboven:
[ afbeelding ]
Ik denk gladiolen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Saaw! Mooie frisse kleuren ertussen!
De muur (die met de bloeken ervoor mooi uitkomt), bekleding stoel, kastje in de hoek met dat groen.
Wat zijn het voor bloemen trouwens? En zijn ze er in wit? Vind ze erg mooi en ze zouden bij mijn feklgroene muur ook mooi staan.
idd mooi huis! weet nu hoe het er totaal uit ziet! heb je gordijntjes en tv kast al gezien in zelfmaakidee topicquote:Op donderdag 16 september 2010 15:51 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaalBen er zelf ook heel blij mee! Het is een beetje bij elkaar geraapt, veel mensen vinden het te druk oid maar ik hou er van
en mn vriend gelukkig ook
En het zijn gladiolen inderdaad, die zijn er volgens mij ook wel in het wit.
oh dat is wel heel mooi zeg! maar wat misschien ook mooi is, houten jaloezien over het hele raam?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Sold het volgende:
Dankje! Zit aan shutters te denken, maar ik denk dat ik dat alleen voor de onderste ramen doe, en dan voor de bovenste rolgordijnen, in dezelfde kleur grijs als de muur boven de keukenkastjes en de muur achter de tv, misschien ietsjes lichter. De shutters worden dan wit.
Een beetje zoals op deze foto, en dan effen grijze rolgordijnen erboven:
[ afbeelding ]
Wat een gezellige boel! Echt heel herkenbaar voor me. Ik mis nog wel een beetje de eenheid maar dat zal met de tijd vanzelf wel komen. Ben benieuwd naar het bloemetjesbehang.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:11 schreef saaw het volgende:
Nog niet helemaal klaar [het stuk muur bij de deuropening richting gang/keuken slopen we er binnenkort uit en op het muurtje achter de eettafel komt ouderwets bloemetjesbehang] maar toch alvast even de woonkamer showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik hou van oude spullen
Ja dat is ook de reden dat ik daarvoor heb gekozen. Echte shutters zijn echt té duur voor me. Maar ik heb er dus al voor gekozen, ook al besteld. Maar foto's zijn altijd leuk!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:23 schreef Tailyn het volgende:
@MM/SOLD
Ik heb afgelopen weekend houten jaloezien gekocht 50mm in het wit. Deze afwegingen hebben we uiteindelijk gemaakt omdat het gewoon veel goedkoper is. Als je wilt zal ik een aantal foto's plaatsen. Laat maar even weten als je interesse hebt. Het scheelde voor mij al snel 1000 euro voor 7 ramen.
Echt heeel leuk! Heeft het nou echt zo'n gigantisch hoog plafond of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Sold het volgende:
De keuken, eindelijk klaar met texen:
[ afbeelding ]
De woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk nog niet helemaal klaar, zo moet er bijvoorbeeld nog iets voor de ramen komen, en ik moet nog een eethoek en een grote kast voor in de keuken kopen, maar ik ben nu in ieder geval al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |