Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef Lekiamh het volgende:
Ben benieuwd wie de zwarte piet krijgt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig. Weekend begint zo wel op een geweldige manier
Proficiat kameraadquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Als dat zo is kan dat wel eens 30+ zetels op gaan leveren bij eventuele nieuwe verkiezingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat de PVV de stekker eruit heeft getrokken.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GemisteNieuwe kans voor Nederland.
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef karton het volgende:
[..]
Als dat zo is kan dat wel eens 30+ zetels op gaan leveren bij eventuele nieuwe verkiezingen
Inderdaad! De gristenbroeders kunnen ook weer inpakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Arcee het volgende:
Na de CDA-crisis had het ook geen kans van slagen meer idd.
Op naar Paars+.SGP-gedoogsteun.
Ik betwijfel het, gedoogsteun was perfect voor de PVVquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.
Slecht nieuws, nu nog langer geen kabinet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed nieuws. Eigenlijk ook wel verwacht.
Het zou me niks verbazen in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.
Ik verwacht dat de PvdA dat nu ook wel wil proberen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Boekenwurm het volgende:
Zat er ook wel aan te komen.
VVD, PvdA en CDA dan maar?
Alles beter dan DAT kabinet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slecht nieuws, nu nog langer geen kabinet.
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Deze combinatie had ook niet mijn voorkeur, maar andere combinaties zijn ook erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles beter dan DAT kabinet.
Allemaal poppenkast de afgelopen tijd, nú gaan ze zaken doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de PvdA dat nu ook wel wil proberen.
Jammer van die jankzak in het midden.quote:
Maar dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt me dat VVD en PVV samen de schuld aan het CDA gaan geven.
Dat zal toch niet als vvd nu op vvd-cda-pvda wil inzetten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt me dat VVD en PVV samen de schuld aan het CDA gaan geven.
Kun je van Im In maken in de TT?quote:
Is uiteraard slechts mijn mening.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Deze combinatie had ook niet mijn voorkeur, maar andere combinaties zijn ook erg ingewikkeld.
Idd.quote:
Liever geen kabinet dan zo'n rariteitenkabinet met gedoogsteun van extreem-rechts.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slecht nieuws, nu nog langer geen kabinet.
Dat lijkt me een combinatie die op de lange termijn voor geen van de partijen voordelig zal worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat zal toch niet als vvd nu op vvd-cda-pvda wil inzetten?
In 1994 mislukte die ook eerst.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef Boekenwurm het volgende:
Zijn alle Paars-fans alweer vergeten dat die poging ook al is mislukt?
Dat vind ik ook... was misschien ook wel de opzet, sturen naar een links kabinet nu het nog kan?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef karton het volgende:
[..]
Idd.
Ook al wordt Wilders de grootste dan gaat ie niet regeren, want "ze willen ons niet". Groot worden in de oppositie maar wel altijd beschikbaar zijn voor gedoogdsteun.
Geniaal gespeeld.
CDA en PvdA? nahh..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Middenkabinetje nu? VVD/CDA/PVDA/GL?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef marcodej het volgende:
Kreeg octopus Paul toch gelijk!
[ afbeelding ]
Nee, mij ook niet... maar ik vraag me af wat de vvd dan wel wil, ik neem aan dat ze er in ieder geval zelf maar van uit gaan dat ze het initiatief van de formatie in handen houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me een combinatie die op de lange termijn voor geen van de partijen voordelig zal worden.
Wat zijn de goede alternatieven op dit moment. De combinatie PvdA en CDA heeft de vorige keer niet zo goed gewerkt en als die samen met de VVD een regeerakkoord moeten maken dan ben ik toch wel benieuwd welke standpunten gehandhaafd blijven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever geen kabinet dan zo'n rariteitenkabinet met gedoogsteun van extreem-rechts.
Het kan ook zo zijn dat het SP-scenario zich voor gaat doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef karton het volgende:
[..]
Idd.
Ook al wordt Wilders de grootste dan gaat ie niet regeren, want "ze willen ons niet". Groot worden in de oppositie maar wel altijd beschikbaar zijn voor gedoogdsteun.
Geniaal gespeeld.
* Springt linkse FOK!-kameraden in de armen*quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Evertjan het volgende:
viva la revolution!!!!!
[ afbeelding ]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer genoeg geen toegang tot radio of tv in de trein, dan maar via internet eea volgen
Same here, maar politiek 24 zal ongtwijfeld de hele nacht reruns van alles uitzenden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer genoeg geen toegang tot radio of tv in de trein, dan maar via internet eea volgen
Voorlopig hoef je niet te emigreren Koos, pak je koffertje maar weer uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
* Springt linkse FOK!-kameraden in de armen*
Lol nu op RTL4, dit RTL journaal van 18 uur ietsjes eerder.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef sander89 het volgende:
Ongelooflijk dat RTL helemaal niet inschakelt hierop.
Die wachten gewoon netjes tot 18 uur journaal.
Nu krijgt Halsema weer perspectief op regeringsdeelnamequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:00 schreef Klonk het volgende:
ik ben nu toch heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren qua samenstellingen...
Ja, ik ook..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:00 schreef Klonk het volgende:
ik ben nu toch heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren qua samenstellingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |