quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig. Weekend begint zo wel op een geweldige manier
Als dat zo is kan dat wel eens 30+ zetels op gaan leveren bij eventuele nieuwe verkiezingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat de PVV de stekker eruit heeft getrokken.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GemisteNieuwe kans voor Nederland.
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef karton het volgende:
[..]
Als dat zo is kan dat wel eens 30+ zetels op gaan leveren bij eventuele nieuwe verkiezingen
Inderdaad! De gristenbroeders kunnen ook weer inpakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Arcee het volgende:
Na de CDA-crisis had het ook geen kans van slagen meer idd.
Op naar Paars+.SGP-gedoogsteun.
Ik betwijfel het, gedoogsteun was perfect voor de PVVquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.
Slecht nieuws, nu nog langer geen kabinet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed nieuws. Eigenlijk ook wel verwacht.
Het zou me niks verbazen in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik kots op Wilders als ie dit gedaan heeft.
Ik verwacht dat de PvdA dat nu ook wel wil proberen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Boekenwurm het volgende:
Zat er ook wel aan te komen.
VVD, PvdA en CDA dan maar?
Alles beter dan DAT kabinet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slecht nieuws, nu nog langer geen kabinet.
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Deze combinatie had ook niet mijn voorkeur, maar andere combinaties zijn ook erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles beter dan DAT kabinet.
Allemaal poppenkast de afgelopen tijd, nú gaan ze zaken doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de PvdA dat nu ook wel wil proberen.
Jammer van die jankzak in het midden.quote:
Maar dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt me dat VVD en PVV samen de schuld aan het CDA gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |