Ja, dat is ook heel goed voor je relatie, dan ben je net zo fout bezig als dat zij een afspraak niet nakomt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef mijnnaamishans het volgende:
maar aangezien zij haar beloftes intrekt en mijn inspraak rest me niks anders dan haar te chanteren
welke keuze heb ik dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel goed voor je relatie, dan ben je net zo fout bezig als dat zij een afspraak niet nakomt.
hij kan haar moeilijk dwingen he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
Wat moet hij dan, zich bij haar keuze neerleggen en zien wat er van komt?
En voor TS is het zíjn kindjequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef Jose81 het volgende:
Ik snap best dat het moeilijk is... maar voor jouw vriendin is het haar kìnd, met of zonder Down. <knip>
Dat is op een gegeven moment volledig zelfstandig....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is met een 'gezond' kind niet anders.
Zij hem wel blijkbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij kan haar moeilijk dwingen he.
Ik zou gaan voor praten, praten, praten.quote:
Blijkbaar niet, anders was deze discussie er nooit geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef mijnnaamishans het volgende:
tja er zijn twee opties, aborteren of houden.
en ik heb geen inspraakrecht meer, ook haar ouders en mijn ouders niet.
haar ouders weten dus van familie hoe zwaar het is en mijn ouders steunen mijn keuze ook.
ik wil geen mongooltje, ik wil zelf ook nog een normaal leven hebben.
we leven maar 1x, hebben alles perfect voor elkaar en waarom dat voor iets wat nog geen bewustzijn heeft de rest van ons leven verpesten.
maar aangezien zij haar beloftes intrekt en mijn inspraak rest me niks anders dan haar te chanteren
Betrouwbaarheid van de vlokkentestquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef teamlead het volgende:
Hoe betrouwbaar is zo'n test en in hoeverre is er vooraf iets te roepen over de mate van down eigenlijk?
Nee, voor TS is het een vrucht die hij niet wil.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
En voor TS is het zíjn kindje. Wat een volslagen onzin dat zijn vrouw nu in haar eentje zou mogen beslissen. In deel 1 zij iemand al " sperma is geen kadootje waarmee de vrouw vervolgens mag doen wat ze wil"
TS is hoe dan ook het haasje.quote:
Dus zijn keuze is einde relatei of een kind dat hij niet wil en waarven hij én zijn vrouw hadden afgesproken dat het er niet zou komen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij kan altijd nog bij haar weg.
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dus zijn keuze is einde relatei of een kind dat hij niet wil en waarven hij én zijn vrouw hadden afgesproken dat het er niet zou komen?
Beetje scheef toch?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef Popples het volgende:
hij had zijn zaad maar bij zich moeten houden. was er ook niks aan de hand geweest.
Zij had ook de pil kunnen slikken of nee kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef Popples het volgende:
hij had zijn zaad maar bij zich moeten houden. was er ook niks aan de hand geweest.
En TS is de lul, emotioneel en financieel, omdat mevrouw zich bedenkt. Lekker dan...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nee.
Mensen kunnen zich nou eenmaal bedenken.
Wat een onzin, je bespreekt juist van te voren dit soort mogelijkheden om te kijken of je hetzelfde denkt over dit soort complicaties.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef Popples het volgende:
Dat is allemaal achteraf geklets...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zij had ook de pil kunnen slikken of nee kunnen zeggen..
truequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is allemaal achteraf geklets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |