ja lekker betrokken hequote:Op woensdag 8 september 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! goes Japanese!Geeft niet hoor, dat je MED niet leest
doe ik ook niet, net als bijv FB..quote:Op woensdag 8 september 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! goes Japanese!Geeft niet hoor, dat je MED niet leest
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe ik ook niet, net als bijv FB..
Ik hooguit eens in het half jaarquote:Op woensdag 8 september 2010 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet
Sla MED eens in de week eens open, maar kan ook een maand duren, het werkt meestal andersom.. "wat is er nu aan de hand? Eens kijken in MED.. "
Mogguh Lavquote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Morning all!
Frutsel, het lijkt wel herfst. Kun jij daar niks aan doen met je weerskills?
* nokwanda gaat es effe loerenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef Frutsel het volgende:
Ah.. NWS pikt ook ff een 9/11 complotje op
Dat NWS dingen oppakt?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda gaat es effe loeren
Dat zie je trouwens steeds vaker. Gek he!
Ja, of dat het conventionele nieuws dingen oppakt . Sowieso zie ik vaak nu dingen gebeuren waarvan ik in het begin van de jaren 90 al zei dat het zo zou gaan en die er inderdaad zo ingeslopen zijn. Daarvan zei men toen dat het noooit zou gebeuren. En omdat het erin is geslopen zien nog steeds veel mensen het niet. En dan heb ik het gewoon over het huidige politieke klimaat in Nederland.quote:
Ik volg je niet meer helemaal ben ik bang..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, of dat het conventionele nieuws dingen oppakt . Sowieso zie ik vaak nu dingen gebeuren waarvan ik in het begin van de jaren 90 al zei dat het zo zou gaan en die er inderdaad zo ingeslopen zijn. Daarvan zei men toen dat het noooit zou gebeuren. En omdat het erin is geslopen zien nog steeds veel mensen het niet. En dan heb ik het gewoon over het huidige politieke klimaat in Nederland.
Glukkig hebben we Geert nogquote:Op woensdag 8 september 2010 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overigens, ik kijk bijna nooit NOS journaal, ik heb vaak het vermoeden dat er veel word gecensureerd, beter iets niet zeggen om reacties te voorkomen.
Oh vandaar! Mijn vriend heeft de laatste tijd meerdere karikaturen voor trouwerijen gemaakt. Misschien komt dat dus door die datum, ikzelf let daar eigenlijk nooit zo op.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:14 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel mensen zouden er vandaag gaan trouwen?
Als ik aan Japan denk, denk ik helemaal niet meteen aan etenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wat is dat FOK goes Japanese eigenlijk
Gaan we lekker uit eten met zn allen?
En de Birma-spoorweg.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh vandaar! Mijn vriend heeft de laatste tijd meerdere karikaturen voor trouwerijen gemaakt. Misschien komt dat dus door die datum, ikzelf let daar eigenlijk nooit zo op.
[..]
Als ik aan Japan denk, denk ik helemaal niet meteen aan eten, maar aan Jappenkampen
.
Omdat aan je familiebanden is verbonden neem ik aan?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als ik aan Japan denk, denk ik helemaal niet meteen aan eten, maar aan Jappenkampen
.
Nou nee, die karikaturen van die trouwerijen waren opdrachten van andere mensen die gingen trouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oh,en die karikaturen van je vriend, dat is een aanloopje naar een aanzoek. Binnenkort gaat hij op zijn knieen voor je hoor, mark my words.
Ja, onder andere mijn Indische opa heeft in een Jappenkamp gezeten.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
Omdat aan je familiebanden is verbonden neem ik aan?
Ik vind Japans eten helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat aan je familiebanden is verbonden neem ik aan?
Het eerste waar ik aan denk zijn eigenlijk die WO2 vliegtuigen de zero's met hun kamikazes... maar hou het liever op lekker eten
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de Birma-spoorweg.
En Pearl Harbour.
Nee rauwe vis niet.. maar ze hebben toch ook vleesch?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Japans eten helemaal niet lekker.
Die rauwe vis, blegh.
Alleen die hete saus, die vind ik heerlijk.
Oh ja, van die bijzondere runderen, hoe heten ze ook weer. Peperduur vlees is dat.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee rauwe vis niet.. maar ze hebben toch ook vleesch?
Je noemt gewoon de woorden op die in je hoofd rond gaan of wat?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Chinees, Chijaas en Chitzooi, Chjikke & Chili con carne
Mijn oma is Chineesquote:
Als echt chinees synoniem is voor eten van kat... dan pass ik wel jaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn oma is Chinees!
Maar we hebben het eerder over Chinees eten gehad in een ouwehoer-topic, en daar bleek uit dat jij van Hollands 'Chinees' eten houdt en niet van echt Chinees eten!
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 8 september 2010 13:16 schreef Bastard het volgende:
Als echt chinees synoniem is voor eten van kat... dan pass ik wel ja
Ik hou van saus inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Maar de meeste 'Chinese' restaurants zijn Hollandse Chinese restaurants. Als je bijvoorbeeld in een 'echt' Chinees restaurant op de Zeedijk gaat eten, dan krijg je echt Chinees eten
. Vaak kun je het verschil al merken, doordat in echt Chinees eten helemaal niet zoveel saus gebruikt wordt. Al die saus op het eten is echt speciaal voor de Hollanders gedaan
.
Nee hoeft ook niet, maar in andere plaatsen weet ik eigenlijk geen 'echte' Chinezenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef Bastard het volgende:
Ik hou van saus inderdaad
Maar ik ga toch zeker niet helemaal naar de zeedijk voor een keer chinees?
Als je toch per se je tattoo in Amsterdam wilt laten bijwerken, kun je ook naar Tattoo Palace gaan. Die zit er al zeker 20 jaar en ik weet dat die goed isquote:Hoewel.. er zou een goede tattooshop zitten ook heb ik gehoord laatst (ergens op een hoek en naar beneden lopen, lekker duidelijk) en ik wil nog steeds mijn tattoo aanpakken.
Dat doe ik altijd... dat mod het makkelijkste... gewoon dat wat in je hoofd opkomt...geen gezeurquote:Op woensdag 8 september 2010 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je noemt gewoon de woorden op die in je hoofd rond gaan of wat?
Heb je een tattooquote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hou van saus inderdaad
Maar ik ga toch zeker niet helemaal naar de zeedijk voor een keer chinees? Hoewel.. er zou een goede tattooshop zitten ook heb ik gehoord laatst (ergens op een hoek en naar beneden lopen, lekker duidelijk) en ik wil nog steeds mijn tattoo aanpakken.
Mmm. Leuk ideequote:Op woensdag 8 september 2010 13:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd... dat mod het makkelijkste... gewoon dat wat in je hoofd opkomt...geen gezeur
quote:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat de straten van Amsterdam een algemeen begrip zijn.. ik weet niet eens waar de kalverstraat is al zou je mij er middenin zettenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, maar in andere plaatsen weet ik eigenlijk geen 'echte' Chinezen.
[..]
Als je toch per se je tattoo in Amsterdam wilt laten bijwerken, kun je ook naar Tattoo Palace gaan. Die zit er al zeker 20 jaar en ik weet dat die goed is. Die zit in de Reguliersdwarsstraat 91 (ergens op een hoek en dan een trappetje naar boven lopen
). Je loopt de Kalverstraat uit. Loopt onder de Munttoren door, steekt over, gaat naar rechts de Vijzelstraat in en dan de eerste zijstraat links en dan een klein stukje lopen aan de linkerkant
.
Ja..quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef Bastard het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat de straten van Amsterdam een algemeen begrip zijn.. ik weet niet eens waar de kalverstraat is al zou je mij er middenin zetten
Ik heb geen idee... ik ben er 1x geweest met de trein... het was erg druk, heb winkels gezien, maar waar allemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kalverstraat is gewoon het verlengde van de Nieuwendijk. Gewoon de eerste winkelstraten vanaf het Centraal Station
.
Ja, de Zeedijk bevindt zich inderdaad in die buurtquote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef Bastard het volgende:
Ik heb geen idee... ik ben er 1x geweest met de trein... het was erg druk, heb winkels gezien, maar waar allemaal![]()
Oh ja ik ben ook eens over de zeedijk gelopen, dat is toch die redlight zone?
Eeeehmquote:Laatste keer dat ik naar amsterdam ging reed ik met de auto ineens over de dam.. had ik dat ook eens van dichtbij gezien.
Nou als de dam die cirkel is met die pilaar in het midden ben ik er vrij zeker van dat het de dam was, hoezo?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, de Zeedijk bevindt zich inderdaad in die buurt!
[..]
Eeeehm! Ik hoop dat je 'Damrak' bedoelt waar je reed en niet de Dam zelf
!
Whahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
Nou als de dam die cirkel is met die pilaar in het midden ben ik er vrij zeker van dat het de dam was, hoezo?
Nee? Nee niet bewust ofzo.. ik begrijp eigenlijk niet eens waarom je moet lachen... ik meen het, het is op 3 vingers te tellen hoe vaak ik in de binnenstad van amsterdam ben geweest.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Zit je me nou in de zeik te nemen of wat
?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |