Okee, zeg dan maarquote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Frutsel het volgende:
Epicentrum lag zon 30km ten westen van Christchurch... maar goed
Details johquote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Frutsel het volgende:
Epicentrum lag zon 30km ten westen van Christchurch... maar goed
| 1 2 3 4 5 6 7 | Qua kennis is de mens nu eigenlijk ook op een hoogtepunt, we zijn naar de maan geweest, hebben ontdekt dat er 10 dimensies zijn en gaan richting een samenleving waarin robots niet meer voorgeprogammeerd zijn, maar zelf echt nadenken en beslissingen nemen. Ik zie het al een tijdje aankomen, maar nu is het voor mij duidelijk, de eindtijd komt eraan... Waarom? Vanwege de recente aardbeving in Nieuw-Zeeland. Ja, dus, je zegt net dat er heel veel natuurrampen zijn, wat maakt dat uit? Nou, dit is een speciale aardbeving, er zijn namelijk geen slachtoffers gevallen, maar er is wel heel veel vastgoed vernietigd. Nog snap ik het verband niet, hoor ik je denken, wel, dit: Het epice centrum is in Christchurch, een duidelijkere aanwijzing kan niet. Nu verwacht ik dat er heel veel mensen zijn die het nog steeds bullshit vinden en de emo.gif een stuk of vijf keer van stal halen, maar denk er eens over na! Straks bestaat dat oordeel echt, en wat heb je dan te verliezen als je Christen bent? Het is een win/win situatie: Als je je nu bekeert en het bestaat niet, maakt het niet uit, als het wel bestaat staat er geen hel op je te wachten. Als je niets doet en het bestaat niet, maakt het ook niet uit, maar als het wel bestaat, dan staat er misschien een hel op je te wachten... |
waar is hier? nix op p2000 te zien?quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef Bastard het volgende:
Cirkelen hier steeds heli's rond trouwens
Alphen aan de rijn... duurde wel 20 minuten, 2 heli's.. geen idee ..quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar is hier? nix op p2000 te zien?
Buiten een containerbrand aan de Keizershof staat er weinig nuttigs tussen de meldingenquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alphen aan de rijn... duurde wel 20 minuten, 2 heli's.. geen idee ..
Hier zit ook die grote gevangenis he.
Die politie komt er niet op dus..quote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buiten een containerbrand aan de Keizershof staat er weinig nuttigs tussen de meldingen
En een ambulance melding..maar geen traumaheli ofzo
Dat is leuk! Is hij ook zo muzikaal?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Ik raak niet meer onder de indruk van Lenny's verschijning. Zo'n tiepje heb ik hier thuis ook rondlopen; mijn nageslacht
Dat klopt inderdaad jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Ik raak niet meer onder de indruk van Lenny's verschijning. Zo'n tiepje heb ik hier thuis ook rondlopen; mijn nageslacht
Zingen is niet zijn sterkste vak. Dans wel. Maar hij doet zijn best op zang (theaterschool Rotterdam)quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is leuk! Is hij ook zo muzikaal?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad jaincluis krullen!
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met zoveel spam topics over ufo's en ook nog eens allemaal voorzien van het Superman-posticon moet het allemaal wel waar zijn he!
Tip van Klazien uit Zalk JoepiePoepie: Neem altijd een warme trui en je muts mee!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef Bastard het volgende:
Man man man wat heb ik het koud vandaag![]()
Gisteren had ik een trui aan en veel te warm, vandaag een overhemd met korte mouwen... heb het kippenvel op mijn armen staan! Nee natuurlijk verder geen jas meegenomen, herfst onderschat![]()
Hele dag koud hebben dus.
Thanks.. had ik dat maar gedaan inderdaad, heb hooguit een petje in de auto liggen... zou ik nog moeten lopen naar de auto eerstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tip van Klazien uit Zalk JoepiePoepie: Neem altijd een warme trui en je muts mee!
OMG jaaaaa.... neem wat zoutquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef nokwanda het volgende:
hihihi, mijn muts heb ik altijd bij me.
Doe mij een zoutvaatje. Ik ben flaaaaauuuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Nokwandaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb voor het eerst een trui aangedaan. Normaal altijd een shirtje met korte mouwen, maar de wind heeft me al goed te pakken. Hoesten, keelpijn... dus maar ff een trui gepakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef Bastard het volgende:
Man man man wat heb ik het koud vandaag![]()
Gisteren had ik een trui aan en veel te warm, vandaag een overhemd met korte mouwen... heb het kippenvel op mijn armen staan! Nee natuurlijk verder geen jas meegenomen, herfst onderschat![]()
Hele dag koud hebben dus.
Maar die zet je niet op je hoofd neem ik aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef nokwanda het volgende:
hihihi, mijn muts heb ik altijd bij me.
Ik hoop dan ook dat ik ziek word, ergens volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb voor het eerst een trui aangedaan. Normaal altijd een shirtje met korte mouwen, maar de wind heeft me al goed te pakken. Hoesten, keelpijn... dus maar ff een trui gepakt.
Haaaa, die Frutsquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nokwanda![]()
![]()
Hehehe... ik vond vroeger Vanessa Paradis een schatje.. tot ik vernam dat ze het met Lenny deed, toen was ik meteen genezen
[..]
Ik heb voor het eerst een trui aangedaan. Normaal altijd een shirtje met korte mouwen, maar de wind heeft me al goed te pakken. Hoesten, keelpijn... dus maar ff een trui gepakt.
neeee, niet op MIJN hoofdquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar die zet je niet op je hoofd neem ik aan!
why?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat ik ziek word, ergens volgende week dinsdag.
Als je ziek bent, mag je geen computerspelletjes spelen, maar hoor je in je bed te liggen met een thermometer in je reetquote:
ok.. dan is dat mijn ik-voel-mij-niet-top-genoeg-om-naar-het-werk-te-kunnen dagquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je ziek bent, mag je geen computerspelletjes spelen, maar hoor je in je bed te liggen met een thermometer in je reet.
Ja.. nu zit het al in mn hoofd. "LALALA TONIGHT" ... bedankt he!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, lekker vrolijk
You're welcomequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nu zit het al in mn hoofd. "LALALA TONIGHT" ... bedankt he!
whehehe.... ik moet Red Dead Redemption eerst nog uitspelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo Reach komt dan uit op de 360
Vanavond even luisteren Frutsel, ga je van dansenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe.... ik moet Red Dead Redemption eerst nog uitspelenTIJDGEBREK
Tonight.... hmmm
kenknie van NKOTB, geen geluidskaart ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |