quote:BoeieOp zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat metershoge kapsel en dan die zware make-up die door tranen wordt verneukt.
quote:Ik dacht dat ik de enige was die het opviel.Op zondag 24 oktober 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
1 zinnetje voorstukje was live en zodra ze écht gaat zingen ziet het er niet live uit
quote:Op een gegeven moment een "yeah" en zij trekt hem door met mimiek terwijl je geen klank meer op de band hoort.Op zondag 24 oktober 2010 19:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het opviel.
quote:Dan heb je haar moeder en zus nog nooit gezienOp zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat metershoge kapsel en dan die zware make-up die door tranen wordt verneukt.![]()
quote:Bron.Tatjana Simic is in tranen uitgebarten toen ze vertelde over haar ex Ronny Rosenbaum in het programma Life 4 You. Het werd Tatjana allemaal te veel toen haar moeder ter sprake kwam, die het beste voor haar dochter wil.
De blonde zangeres vertelde Carlo Boszhard en Irene Moors waarom het niet werkte tussen haar en de miljardair.
” Ronny is een heel dominante man en wilde alles bepalen maar dat werkte niet. Ik heb van hem leren houden. Ik paste mij aan uit liefde. Ik wil gewoon Tatjana zijn. En dat is geen luxe poppetje bij het zwembad. Ik ben gewend hard te werken. Hij kon dat soms niet begrijpen. Ik zat in een gouden kooi. Ik kon het niet. Hij is blij met zijn 30-jarige vriendin. Ik was te ingewikkeld voor hem. ”
Tatjana besluit : “Mijn liefde voor Ronny is nog steeds aanwezig. Maar onze karakters botsten. Hij was stil en sloeg dicht. Ik kon niet zien op zijn voorhoofd wat hij dacht, dat was vrezelijk. “
quote:Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef static het volgende:
Hier terug te zien: http://www.rtl.nl/xl/u/6f0b7ae6-e2c0-462b-8190-f4ab2567f600
quote:Als je er helemaal voor gaat waarom niet.Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Alles weg doen
quote:De samenvatting:Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef static het volgende:
Hier terug te zien: http://www.rtl.nl/xl/u/6f0b7ae6-e2c0-462b-8190-f4ab2567f600
quote:Die dacht dat ze binnen wasOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Alles weg doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |