Maar wel kankerlelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de verhalen is hij wellicht zelfs miljardair.
Ze viel op zijn karakter.quote:
quote:
Zolang de kassa maar rinkelt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:00 schreef rubje het volgende:
volhouden en van de daken blerren dat je nooit om het geld bent getrouwd is beetje gutmensch spelen want Tatjana heeft zelf te weinig om echt in levenslange luxe te kunnen leven.![]()
Volgens mij klinkt dat beter in een zin ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schrijven ze op de cover 'Ronnie' en in het stuk 'Ronny'?
bronquote:
EXCLUSIEF: Tatjana slaat miljardair aan de haak!
Deze exclusieve STORY-foto’s zullen de showbizz én high society van ons land versteld doen staan: calendargirl Tatjana is het nieuwe liefje van de zéér succesvolle en stéénrijke zakenman Marcel Boekhoorn! Tatjana vertelde Story exclusief het verhaal over de liefde tussen haar en de media miljardair. ‘Onze liefde is nog pril, maar we zijn erg gelukkig,’ bevestigt Tatjana, die daar meteen aan toevoegt: ‘Maar de eerste die me een golddigger noemt, pak ik hard aan…’
quote:‘Onze liefde is nog pril, maar we zijn erg gelukkig,’ bevestigt Tatjana, die daar meteen aan toevoegt: ‘Maar de eerste die me een golddigger noemt, pak ik hard aan…’
Tatjana is een golddigger.quote:‘Onze liefde is nog pril, maar we zijn erg gelukkig,’ bevestigt Tatjana, die daar meteen aan toevoegt: ‘Maar de eerste die me een golddigger noemt, pak ik hard aan…’
Die mensen zijn rijk geworden om hun lelijkheid te compenseren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt dat beter in een zin ofzo.
Tatjana's vorige lover, ook zo'n lekker ding.
[..]
bron
Ik denk dat een wat donkerder haarkleur (en nee, ik bedoel uiteraard níet rood...) haar een stuk jeugdiger zou maken dan dat uitgedroogde peroxide-blonde, wat haar sowieso heel onnatuurlijk staat.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef chibibo het volgende:
Ze heeft het lang volgehouden, maar aan de foto's te zien kan zelfs Tatjana de dans der ouderdom niet ontspringen.
Die laat zich niet paaien door geld.quote:
Een paar euro in haar zak en ook die relatie is Paay en vreequote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die laat zich niet paaien door geld.
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die laat zich niet paaien door geld.
echt niet hoorquote:
kan ze samen met de ex van Cocu en Rick Engelkes boodschappen doenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Tatjana in de bijstand?![]()
Een nieuw seizoen van Geen cent te makken?
Ik let extra goed op deze week in de Aldi of ik haar herken
Bij de familie Breukhoven ook niet.quote:
Haha, die zure bakkes van Bridget haar exquote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Mylene het volgende:
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
Je kan beter even naar de beethovenstraat 60 rijden in asd en dan bij de coffee company gaan zitten en kijken of ze daar zit met haar moeder en zusterquote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:...........Ik let extra goed op deze week in de Aldi of ik haar herken![]()
Is Georgina nog met Remco?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Elkaar ontmoet bij een parkeerautomaat....... dan weet je toch al vantevoren dat het niks wordt!
Die moet dan wel liefhebber zijn van Hermes Birkin tassen en willen wonen in zijn kasteelquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef Ole het volgende:
*BREAKING*
Ronnie is al gesignaleerd met een andere dame
Zo bij Boulevard
Laatste bericht, kasteel kan ze vergeten. Hij heeft haar uitgewoond.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die moet dan wel liefhebber zijn van Hermes Birkin tassen en willen wonen in zijn kasteel
ouwe crimineelquote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Dat Anita van de Dolly Dots is gescheiden vind ik veel erger. Dat was de mooiste van de zes. Stomme Ton Blanker
Knappe vent hoor ole.quote:
quote:Ex Tatjana wijt breuk aan botsende karakters
Uitgegeven: 22 september 2010 15:30
Laatst gewijzigd: 22 september 2010 15:30
AMSTERDAM - De relatie tussen Tatjana en Ronny Rosenbaum liep volgens laatstgenoemde stuk op de botsende karakters. "Ik ben een heel andere man dan Tatjana gewend was. Er kunnen nu eenmaal geen twee kapiteins op één schip zijn. "
© Alphons NieuwenhuisRosenbaum en Tatjana maakten vorige week definitief een einde aan hun relatie. Het rommelde al enige tijd in de verhouding tussen de steenrijke zakenman en de voormalige Flodder-actrice.
Rosenbaum doet woensdag in weekblad Story uitgebreid uit de doeken waarom het fout liep in de relatie. Een verschil in karakters wijst hij aan als hoofdoorzaak.
'Lieve vrouw'
"Laat ik beginnen om te zeggen dat Tatjana een fantastische en lieve vrouw is. Ik kan eigenlijk niets slechts over haar zeggen. Maar we hebben verschillende karakters en dat botste heel vaak", begint Rosenbaum.
"Als twee volwassenen mensen hebben we dan ook een eind gemaakt aan onze relatie. De breuk heeft niets te maken met gescheiden vakanties of met het feit dat ik nog altijd een goed contact heb met mijn ex-vrouw."
De zakenman is realistisch: "Het werkte gewoon niet meer tussen Tatjana en mij en dan moet je tot de conclusie komen dat het beter is dat de wegen zich scheiden.
"Of we in het begin al niet merkten dat we botsende karakters hadden? Nee. Anders was ik niet verliefd op haar geworden. Hoe langer je in een relatie zit, hoe beter je de ander leert kennen."
Irritaties
Rosenbaum wijt de breuk vooral aan verschil met Tatjana's vorige partners. "Tijdens haar voorgaande relaties stond zij altijd boven de man. Ze keken tegen haar op en zij nam de beslissingen. Dat was bij ons dus omgekeerd. Voordat we elkaar helemaal zouden gaan irriteren, konden we er maar beter mee stoppen."
"Je moet uitkijken dat je tegen beter weten in doorgaat en je ineens anders begint te gedragen om de ander te behagen. Dat werkt niet."
© NU.nl`
Bron; Showbiznewz.nlquote:Tatjana wist van vreemdgaan Ronny Rosenbaum
22 september 2010, Woensdag
Tatjana Simic wist zes weken geleden al dat haar toemalige vriend Ronny Rosenbaum in Marbella was gespot met een Marokkaanse vlam. Dat liet Simic woensdagavond per sms aan Albert Verlinde weten.
"Ronny is een volwassen man die heel goed weet wat -ie doet. Ik wist zes weken geleden al van zijn vakantie in Marbella. Daarom ben ik ook weggegaan uit Brasschaat."
De blondine, die momenteel ziek op bed ligt, laat verder weten 'erg teleurgesteld en verdrietig' te zijn.
Rosenbaum en Simic waren onlangs verloofd en hadden serieuze trouwplannen.
Ik dacht dat Tatjana altijd van die dominante kerels had, nu is Ronnie Sjonnie ineens de eerste?quote:
En niet zo maar gescheiden. Een dramatische scheiding...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Dat Anita van de Dolly Dots is gescheiden vind ik veel erger. Dat was de mooiste van de zes. Stomme Ton Blanker
vertel.... (maar dan wel in het goede topic)quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En niet zo maar gescheiden. Een dramatische scheiding...
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vertel.... (maar dan wel in het goede topic)
Blijkbaar! Ik heb het ook volledig gemist.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:41 schreef fratsman het volgende:
Heeft Tatjana een relatie gehad met junk Keith Bakker?![]()
Keith?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef doeka het volgende:
[..]
Blijkbaar! Ik heb het ook volledig gemist.
'Jamaar...jamaar zíj begon!' Het was Tatjana die destijds kritiek leverde op de Playboyshoot van Patries. Ze is als een olifant. Iedereen die gemeen tegen haar is geweest, krijgt uiteindelijk een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 04:39 schreef Ole het volgende:
Hoe dan ook is het toch wel eehhhh nou ja, dat Pwtish hier zich mee bemoeit
Wat een ouwe handen. Misschien had ze het interview beter niet kunnen geven, dan hadden we die ouwe handen ook niet gezien en waren we in de waan gebleven dat ze er nog zo mooi en jeugdig uitziet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:38 schreef Mylene het volgende:
Patries bemoeit zich er ook mee.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja! Dat was ik even vergetenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
'Jamaar...jamaar zíj begon!' Het was Tatjana die destijds kritiek leverde op de Playboyshoot van Patries. Ze is als een olifant. Iedereen die gemeen tegen haar is geweest, krijgt uiteindelijk een koekje van eigen deeg.
bronquote:Tatjana Simic krabbelt weer op na breuk
AMSTERDAM - Tatjana Simic heeft de draad weer opgepakt na de breuk met haar vriend Ronny Rosenbaum. De blondine heeft de tijd genomen om haar verdriet te verwerken en staat weer open voor nieuwe avonturen.
Een van haar projecten is een nieuwe single, waarvoor ze onlangs de studio indook.
"Het liedje gaat over het feit dat je elkaar misschien nooit echt goed begrepen hebt. Was jij wel de juiste man voor mij? Dat is een beetje realiteit voor mij op dit moment", geeft Simic toe in RTL Boulevard.
Toch probeert ze tijdens de opnames niet te veel aan haar eigen situatie te denken. "Ik denk dat als ik aan mijn teleurstelling en verdriet zou denken, ik alleen maar sta te huilen achter die microfoon."
Psycholoog
Simic is niet bij de pakken neer gaan zitten na de breuk. "Je kan naar een psycholoog gaan, maar je kan ook doorgaan. Dit werkt heel goed voor mij, dit werkt genezend", legt ze uit. "Ik heb door deze situatie ook geleerd om een keer in mijn leven iets niet snel te willen oplossen."
De 47-jarige zangeres denkt alweer voorzichtig aan een nieuwe liefde. "Ik sta niet negatief tegenover nieuwe relaties of iets ontdekken wat je misschien nog nooit hebt meegemaakt", zegt Tatjana. "Ik ben op ontdekkingsreis en dat zal ik mijn leven lang nog blijven doen."
Ik zal het even aan haar vragen voor je als ik haar weer zie in de beethovenstraat te Amsterdamquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef tong80 het volgende:
of iets ontdekken wat je misschien nog nooit hebt meegemaakt", zegt Tatjana. "Ik ben op ontdekkingsreis en dat zal ik mijn leven lang nog blijven doen."
Mag ik je anaal nemen Tatjana ?![]()
quote:'Tatjana en Ronny hand in hand gespot' van onze redactie
AMSTERDAM - Tatjana Simic en haar ex Ronny Rosenbaum zijn zaterdag hand in hand gespot in het centrum van Antwerpen.
Dit meldt Story. Ronny laat in het weekblad echter weten dat hij en Tatjana nog steeds uit elkaar zijn. "We zijn gewoon goede vrienden. Na de breuk heb ik altijd gezegd dat ik hoop dat we vriendschappelijk met elkaar kunnen blijven omgaan. Als Tatjana mij belt om te vragen of we samen een kop koffie zullen drinken in Antwerpen, dan doe ik dat."
De blonde Flodder-ster liet onlangs weten dat ze openstaat voor een nieuwe liefde. "Ik ben op ontdekkingsreis en zal dat mijn hele leven blijven doen."
In september gingen de twee uit elkaar.
Tis net Vanessa, die bleef ook maar kopjes koffie doen met Hansquote:
En dan vooral als er paperazzi in de buurt is, Zou me niets verbazen als ze die van tevoren heeft gebeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis net Vanessa, die bleef ook maar kopjes koffie doen met Hans
quote:BoeieOp zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat metershoge kapsel en dan die zware make-up die door tranen wordt verneukt.
quote:Ik dacht dat ik de enige was die het opviel.Op zondag 24 oktober 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
1 zinnetje voorstukje was live en zodra ze écht gaat zingen ziet het er niet live uit
quote:Op een gegeven moment een "yeah" en zij trekt hem door met mimiek terwijl je geen klank meer op de band hoort.Op zondag 24 oktober 2010 19:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het opviel.
quote:Dan heb je haar moeder en zus nog nooit gezienOp zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat metershoge kapsel en dan die zware make-up die door tranen wordt verneukt.![]()
quote:Bron.Tatjana Simic is in tranen uitgebarten toen ze vertelde over haar ex Ronny Rosenbaum in het programma Life 4 You. Het werd Tatjana allemaal te veel toen haar moeder ter sprake kwam, die het beste voor haar dochter wil.
De blonde zangeres vertelde Carlo Boszhard en Irene Moors waarom het niet werkte tussen haar en de miljardair.
” Ronny is een heel dominante man en wilde alles bepalen maar dat werkte niet. Ik heb van hem leren houden. Ik paste mij aan uit liefde. Ik wil gewoon Tatjana zijn. En dat is geen luxe poppetje bij het zwembad. Ik ben gewend hard te werken. Hij kon dat soms niet begrijpen. Ik zat in een gouden kooi. Ik kon het niet. Hij is blij met zijn 30-jarige vriendin. Ik was te ingewikkeld voor hem. ”
Tatjana besluit : “Mijn liefde voor Ronny is nog steeds aanwezig. Maar onze karakters botsten. Hij was stil en sloeg dicht. Ik kon niet zien op zijn voorhoofd wat hij dacht, dat was vrezelijk. “
quote:Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef static het volgende:
Hier terug te zien: http://www.rtl.nl/xl/u/6f0b7ae6-e2c0-462b-8190-f4ab2567f600
quote:Als je er helemaal voor gaat waarom niet.Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Alles weg doen
quote:De samenvatting:Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef static het volgende:
Hier terug te zien: http://www.rtl.nl/xl/u/6f0b7ae6-e2c0-462b-8190-f4ab2567f600
quote:Die dacht dat ze binnen wasOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan alles voor iemand opgeeft en met een stinkend rijke man gaat samenwonen, waarom sla je dan in godsnaam niet je spullen op?Alles weg doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |