Nee hij is echt irritant. Voor een programma presenteren a la, maar ik zou echt niet met die man op een onbewoond eiland willen zittenquote:
Ben het niet vaak met je eens maar nu.....quote:
Ja maar toch op een andere manier. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Terwijl ik normaal geen fan ben van kim en frans wel ok vind.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim stond minstens zo hard te krijsen.
Ik hou d'r wel van in zo'n programma.
Krijg juist de kriebels van die zeikerds die nu al piepen over honger, underdog, dikkertjes, boohoo.
Dit is het land van kroket en frikandellenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Coastertommm het volgende:
Frans.. ga je eigen eiland op ofzo.
het ei-land van lange fransquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Coastertommm het volgende:
Frans.. ga je eigen eiland op ofzo.
Ik vond hem wel grappig, zo de eerste paar shots. Maar z'n manier van leiding geven stelt me enigszins teleur inderdaad. Ik had nu al bonje met 'm gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij is echt irritant. Voor een programma presenteren a la, maar ik zou echt niet met die man op een onbewoond eiland willen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |