abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85999915

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.

XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.

De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?

Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer

Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
CasB
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Mirjam
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.

Deze OP is hier te vinden.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85999950
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef sbientje het volgende:
hahah ik vind het lollig, die poppetjes op je veld :D

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport donderdag 2 september 2010 @ 21:29:49 #3
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85999962
Hij is wel weer traag met laden..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_86000246
*bemest het topic*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 september 2010 @ 21:38:53 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86000434
Door een vage bug heb ik vandaag dus 2x level 20 gehaald
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86000730
ik word echt een beetje simpel van dat farmville, ik moet alles minstenbs 2 keer per dag doen, omdat hij vaak de boel niet opslaat :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86001783
het enige wat ik bij andere buren kan doen is eigenlijk kippen voeren en bemesten :')
kunnen jullie wel plowen en harvesten enzo?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 september 2010 @ 22:05:24 #8
163650 Greys
pi_86001962
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
het enige wat ik bij andere buren kan doen is eigenlijk kippen voeren en bemesten :')
kunnen jullie wel plowen en harvesten enzo?
Ja, er staat dan ook een ander tekentje links, met twee schepjes. Ipv die zakken fertilizer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86002947
nou zeg, heel rondje buren gedaan, out of sync, en m'n farm staat er weer bij als daarvoor, en bij de buren ook niks opgeslagen, ik word echt gek :{
  donderdag 2 september 2010 @ 22:21:43 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86003179
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 22:34:18 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86003985
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, heel rondje buren gedaan, out of sync, en m'n farm staat er weer bij als daarvoor, en bij de buren ook niks opgeslagen, ik word echt gek :{
Voor de 4e keer staan mijn blueberries weer klaar om te harvesten, ik vind er geen zak aan op deze manier :(

Pffffffffffffffffffffffffff
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 2 september 2010 @ 22:40:39 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86004306
Goede TT.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86004309
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef just me het volgende:

[..]

Voor de 4e keer staan mijn blueberries weer klaar om te harvesten, ik vind er geen zak aan op deze manier :(

Pffffffffffffffffffffffffff
ah, jij hebt het ook? :{
heb zynga maar een mail gestuurd :{
ik heb inderdaad ook al gewoon 4 keer staan harvesten }:|
  donderdag 2 september 2010 @ 22:49:33 #15
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86004779
Ik heb het alleen als ik in een ander scherm ook aan farmville werk :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 2 september 2010 @ 22:50:04 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86004813
Ja, dat kan niet.
pi_86004915
:') je kan ook niet in 2 schermen farmvillen, dat lijkt me ook best wel logisch ?
pi_86004941
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Goede TT.
tnx :*
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 22:53:57 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86005042
Ik heb het nogmaals geprobeerd! Gisterenavond had ik het ook, ik was met een coop bezig en daar ging de hele telling de mist in. jammer voor de starter maar ik kan er niets aan doen.

Misschien zijn "ze" met teveel tegelijk bezig :)

Ben benieuwd wat voor antwoord je op je mail krijgt Mirjam!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86005117
zojuist mijn 3e gemstone trophy binnengehaald, zou die 4e nog lukken voordat het is afgelopen? 8-)
pi_86005199
Hoe kom ik aan een fucking weddingtent. Heb allemaal tyfustruffels, scheiteieren en klotemelk als gifts maar kan ze niet kwijt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_86005222
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef Morrisz het volgende:
zojuist mijn 3e gemstone trophy binnengehaald, zou die 4e nog lukken voordat het is afgelopen? 8-)
de 'hurry up, limited time' dingen zijn bij Farmville vaak niet zo limited en hurry up hoor :D zou me niets verbazen als we tot kerst die stenen verzamelen :D
pi_86005236
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kom ik aan een fucking weddingtent. Heb allemaal tyfustruffels, scheiteieren en klotemelk als gifts maar kan ze niet kwijt.
joh dies al lang weg... verkoop die shit
pi_86005310
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

joh dies al lang weg... verkoop die shit
Ik zocht hem ook al zo lang.
  Redactie Sport donderdag 2 september 2010 @ 22:59:40 #25
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86005326
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef just me het volgende:
Ik heb het nogmaals geprobeerd! Gisterenavond had ik het ook, ik was met een coop bezig en daar ging de hele telling de mist in. jammer voor de starter maar ik kan er niets aan doen.

Misschien zijn "ze" met teveel tegelijk bezig :)

Ben benieuwd wat voor antwoord je op je mail krijgt Mirjam!
Ze nemen te veel hooi op hun vork! :D
  donderdag 2 september 2010 @ 23:00:38 #26
250736 lorteti
kalm aan en rap een beetje
pi_86005374
heeft iemand hier ook al een keer een optie gehad (volgens mij van de beehive) dat je een dingetje in je giftbox krijgt om alles te kunnen bemesten?
if you don't try you can't fail !!!!
pi_86005384
Iemand uit mijn farmvillevrienden lijst gaat in 1 minuut van level 69 naar 70, hoe de neuk doe je dat? Ik doe al een eeuwigheid over level 27 ofzo.
pi_86005425
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef lorteti het volgende:
heeft iemand hier ook al een keer een optie gehad (volgens mij van de beehive) dat je een dingetje in je giftbox krijgt om alles te kunnen bemesten?
al wel vaker dan 1 keer :)
  Redactie Sport donderdag 2 september 2010 @ 23:02:17 #29
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86005454
quote:
Is dat met die pollinated seeds ofzo?

Nee, nog niet...
pi_86005517
Als je iets plant wat pollinated seeds zijn, heb je dan meer kans om een queen bee te vinden?
pi_86005693
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Is dat met die pollinated seeds ofzo?

Nee, nog niet...
nee dat is weer wat anders, dit is dat je een berichtje krijgt dat je een fertilize all hebt gekregen omdat je zo goed voor je bijen hebt gezorgd :')

quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je iets plant wat pollinated seeds zijn, heb je dan meer kans om een queen bee te vinden?
dat weet ik niet, maar wel meer kans op bushels iig! Gewoon veel bloemen planten joh, ik had zo een queen bee
  donderdag 2 september 2010 @ 23:08:26 #32
250736 lorteti
pi_86005729
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:01 schreef sbientje het volgende:

[..]

al wel vaker dan 1 keer :)
dus ik loop gewoon weer eens achter met dat ding in mn giftbox. kan zijn omdat ik nu vandaag pas 200 bijen compleet heb.
pi_86005760
Ik heb nu green tea geplant omdat ik daar zoeen bijtje bij had.
pi_86005836
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb nu green tea geplant omdat ik daar zoeen bijtje bij had.
dat zijn pollinated seeds, maar een queen bee komt alleen uit bloemen :)
  donderdag 2 september 2010 @ 23:11:36 #35
250736 lorteti
pi_86005864
maar wat heb je dan aan nog een queen bee?
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 23:11:50 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86005874
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ze nemen te veel hooi op hun vork! :D
Ja maar daar heb ik toch schijt mest aan :D
Ze kunnen beter met een100% werkend product de boer op gaan, dit is het paard achter de wagen spannen!
Er is zo geen aardiggeit aan :7
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 2 september 2010 @ 23:12:42 #37
250736 lorteti
pi_86005919
http://apps.facebook.com/(...)dFriendReward&ref=nf

rood wijntje iemand? pas lvl 12 helaas
  donderdag 2 september 2010 @ 23:15:17 #38
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_86006008
quote:
Ik heb er intussen wel een stuk of tien gehad. Gister en vandaag nog een gebruikt, en heb er nog steeds 3 over :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_86006107
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef lorteti het volgende:
Niets, maar hij/zij heeft er nog geen begrijp ik..
  Redactie Sport donderdag 2 september 2010 @ 23:18:47 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86006139
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef just me het volgende:

[..]

Ze kunnen beter met een100% werkend product de boer op gaan, dit is het paard achter de wagen spannen!
Inderdaad _O-
pi_86006184
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef lorteti het volgende:
Ik heb er nog geen.
  donderdag 2 september 2010 @ 23:23:20 #42
250736 lorteti
pi_86006308
pi_86007009
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef just me het volgende:

[..]

Hou het dan bij 1 venster ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 23:55:50 #44
250736 lorteti
pi_86007379
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 23:56:03 #45
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86007382
Ik heb 2 vensters open, één FV en één FOK :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 05:25:23 #46
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86010461
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn farmvillevrienden lijst gaat in 1 minuut van level 69 naar 70, hoe de neuk doe je dat? Ik doe al een eeuwigheid over level 27 ofzo.
Villaatje kopen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 3 september 2010 @ 05:32:30 #47
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86010470

Ik heb 't v'domme druk van 't weekend, lullo's. :(
  vrijdag 3 september 2010 @ 06:51:32 #48
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86010600
Ik kom d'r zojuist achter dat 't poppetje NIET meer loopt als je bij anderen aan 't fertilizen bent terwijl diegene 't poppetje niet heeft vastgezet!

Goede ontwikkeling. *O*
pi_86010713
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 06:51 schreef Xebber het volgende:
Ik kom d'r zojuist achter dat 't poppetje NIET meer loopt als je bij anderen aan 't fertilizen bent terwijl diegene 't poppetje niet heeft vastgezet!

Goede ontwikkeling. *O*
*O* *O* *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86011347
):O oO< >:O TerugVindBoerderie *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:37:38 #51
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86011376
Kunnen jullie mooi bij mij fertilizen. Ik heb/had hem nog nooit vastgezet. :') :@
pi_86011443

Volgens mij kan ik weer opnieuw gaan planten :')
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 09:03:57 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86011910
Het is, tot nu toe, goed gegaan op mijn farm (na al die opnieuw pogingen gisterenavond!!) Heb nu een varken rollend in de modder dat is wel gaaf *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 09:31:58 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86012551
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:59:27 #56
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86013157
Van bovenstaande een Stick Bug, Centipede én een Beetle. _O_
pi_86013205
Ik zag daarnet dat er een nieuw gewas bij is!
Pinto beans, verkrijgbaar tot 30 september.
Ze leveren 1 XP op en duren 6u om te groeien.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 10:02:28 #58
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86013225
Oe dat is mooi !! Over 'n uurtje kan ik opnieuw gaan zaaien!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86013236
wat is dat met die varkens en truffels :?
pi_86013258
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:06:23 #61
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86013319
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat met die varkens en truffels :?
Daar ben ik ook nog niet helemaal achter, maar je kan mooi je overtollige bushels dumpen in die voederbak. Zelf al een paar keer truffels gehad, maar waar die verder zijn gebleven? No fucking idea.
pi_86013349
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Xebber het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog niet helemaal achter, maar je kan mooi je overtollige bushels dumpen in die voederbak. Zelf al een paar keer truffels gehad, maar waar die verder zijn gebleven? No fucking idea.
oh, is dat zo? ik kan nog steeds niks met die pigpen :')
's beter bekijken -O-
  Redactie Sport vrijdag 3 september 2010 @ 10:08:52 #63
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86013385
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf

Ik heb 10 vrienden nodig die me willen helpen! :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:10:37 #64
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86013425
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:08 schreef DeLuna het volgende:

Wij zijn geen vrienden. ;(

quote:
Sorry, only your friends can help you raise a barn.
  Redactie Sport vrijdag 3 september 2010 @ 10:15:01 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86013542
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:10 schreef Xebber het volgende:

[..]

Wij zijn geen vrienden. ;(
[..]

:o Nou zeg.
pi_86013638
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Xebber het volgende:

[..]

Shit, ik heb net 20 bushels gedumpt op de feed :{

Edit: ik zie net dat ik er ook nog niets mee kan doen...
pi_86013803
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:08 schreef DeLuna het volgende:

Klikkert ^O^
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:41:22 #68
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86014162
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

:o Nou zeg.
Wat gaan we d'r aan doen? :o
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:49:41 #69
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86014358
http://apps.facebook.com/(...)giftId=ginkgo&ref=mf

Wie maakt me blij met 1 enkele Ginkgo Tree? :@

Gekregen van Mirjam. O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Xebber op 03-09-2010 11:00:06 ]
pi_86015037
wie wil me een varkentje sturen? O+
http://apps.facebook.com/(...)13&giftId=pig&ref=nf
pi_86015127
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
wie wil me een varkentje sturen? O+
http://apps.facebook.com/(...)13&giftId=pig&ref=nf
Done!
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:19:05 #72
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86015156
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:17 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Done!
pi_86015187
*O*
ik heb er 5 nodig geloof ik
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:22:50 #74
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86015269
ik heb nu al 6 x gevraagd of ik ook in de OP mag... :(
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_86015286
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb nu al 6 x gevraagd of ik ook in de OP mag... :(
niet zo piepen, je kan 'm zelf bijwerken :W
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:27:35 #76
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86015439
Alleen de elitaire die-hard boeren mogen d'r in. B-)
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:28:17 #77
250736 lorteti
pi_86015461
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

knoop (glimmend blauw)

rood steentje

[ Bericht 35% gewijzigd door lorteti op 03-09-2010 11:34:13 ]
pi_86015619
En we hebben nog altijd ticketjes nodig.
Ik stuur altijd eentje terug :)
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31089404954&h=f753
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:36:03 #79
250736 lorteti
pi_86015710
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 11:37:16 #80
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86015744
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:41:36 #81
268260 Dr.Mikey
pi_86015889
Nog 5 spijkers en dan is mijn horse stable af.
R.I.P DTS.
pi_86015953
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog 5 spijkers en dan is mijn horse stable af.
Linkje?
Volgens mij zijn wij geen vrienden?
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 11:43:34 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86015975
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:44:12 #84
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86015999
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 11:59:39 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86016524
niet te geloven hoeveel geluk in de liefde ik elke dag weer heb !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86016579
nah, ik heb nu ook alles voor niks mogen doen }:|

weer terug bij vanmorgen :(
You dream it, I live it.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:01:16 #87
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86016580
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet zo piepen, je kan 'm zelf bijwerken :W
LOL is dat zo? hmm ff kijken zo, wist ik nie...
pi_86016821
Dj was working around the farm and found some Beetle collectibles!

vrijdag 3 september 2010 @ 12:10:07 #89
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86016869
Sorry, Dj's collection sharing has ended. Try again next time!
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 12:20:09 #90
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86017214
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:42:08 #91
250736 lorteti
pi_86017947
handige guide nog leuker is al het commentaar van al die jankende mensen die meteen vinden dat ze er op die site over kunnen janken als het nog niet lekker werkt. vergeet ff niet dat het altijd nog een BETA versie is waar we mee spelen
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:59:31 #92
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86018605
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef lorteti het volgende:
handige guide nog leuker is al het commentaar van al die jankende mensen die meteen vinden dat ze er op die site over kunnen janken als het nog niet lekker werkt. vergeet ff niet dat het altijd nog een BETA versie is waar we mee spelen
Tuurlijk is het BETA, maar ik begin meer de indruk te krijgen dat ze dat doen ivm rechten, dan omdat iets niet werkt. Zelfs een werkend spel waarbij de basis prima werkt (ploegen, zaaien, oogsten) zou van mij niet eens meer BETA hoeven te zijn. Ook Gmail bleef bijvoorbeeld totaal onnodig ruim 5 jaar in BETA.

Als ze iets nieuws introduceren kunnen ze dát deel beter BETA noemen. Ik speel FarmVille nu bijna een jaar, en er komen aan de lopende band vernieuwingen. Wanneer is het spel 'uit-ontwikkeld'? Nooit? Er komen toch steeds weer nieuwe dingen? Dan komt het dus ook nooit uit BETA.

Jankende mensen behoud je toch wel, BETA of niet.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:01:30 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86018693
Ik jank vooral omdat ze bugs laten zitten en je doodgooien met nieuwe dingen die ook weer bugs bevatten ipv oude bugs op te lossen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 13:03:37 #94
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86018779
Kun je bugs ook sparen O-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86020445
dat openmaken van die special deliveries en mystery gifts duurt nu zo lang. Ik deed er altijd een aantal tegelijk maar dat gaat nu niet meer
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:44:29 #96
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86020629
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef sbientje het volgende:
dat openmaken van die special deliveries en mystery gifts duurt nu zo lang. Ik deed er altijd een aantal tegelijk maar dat gaat nu niet meer
Gewoon giftbox nog een keer openen. Ik doe d'r op die manier vaak 3 tegelijk.
pi_86020863
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Gewoon giftbox nog een keer openen. Ik doe d'r op die manier vaak 3 tegelijk.
oh dat lukt bij mij meestal niet, dan blijft ie naderhand nog 3 keer openen en dat vind ik niet zo makkelijk haha
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:53:54 #98
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86021052
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

oh dat lukt bij mij meestal niet, dan blijft ie naderhand nog 3 keer openen en dat vind ik niet zo makkelijk haha
't Is hoe dan ook een hoop klikwerk. :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:01:25 #99
250736 lorteti
pi_86021363
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:30:25 #100
250736 lorteti
pi_86022480
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf

een uitlaat

en een blauw lintje maar die mag ik niet delen met jullie
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:37:14 #101
250736 lorteti
pi_86022704
pi_86022834
Volgens mij kunnen we dit weekend weer dubbele masteries behalen. Bushel erbij en je mastert 3 keer zo snel. :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 14:56:31 #103
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86023488
Ik ben rijst aan het harvesten maar dat heb ik helemaal niet gezaaid :(
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:14:48 #104
250736 lorteti
pi_86024294
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:15:32 #105
250736 lorteti
pi_86024334
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef just me het volgende:
Ik ben rijst aan het harvesten maar dat heb ik helemaal niet gezaaid :(
ik wil je bushels wel hebben heb steeds tekort voor mn sake
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 15:19:45 #106
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86024524
quote:
kijken of het nog 'n keertje kan

http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86024725
Iemand nog emerald nodig?

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef just me het volgende:

[..]

kijken of het nog 'n keertje kan

http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Het kan! *O*
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 15:26:28 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86024863
Heb jij geluk en ik pech dat alles over moest *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86024929
Na ja! Veld vol druiven geoogst, maar 3 bushels erbij! :( Terwijl ik bijna de mastery heb.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 15:31:34 #110
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86025114
Picture this: ha schat hoe was je vrije dag vandaag? Nah... ik ben druk aan het FV-en geweest en heb geen tijd gehad voor het huishouden..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86025132
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:26 schreef just me het volgende:
Heb jij geluk en ik pech dat alles over moest *)
Oh, was het een bugje? Ik zal eens kijken of de tractor daadwerkelijk bij mij is gearriveerd.
Typisch trouwens: ik heb mijn mastery white grapes nog niet... 20 veldjes (van de 4000 of zo) tekort. :')
pi_86025178
Vroemmmm.... vroem.....

*parkeert tractor in de garage*
pi_86025301
volgens mij moet ik 1 enthousiasteling even uit mijn burenlijst filteren... :')
pi_86025336
GREYS; piggy op de trampoline :D _O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:42:20 #115
250736 lorteti
pi_86025596
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
nieuwsgierigheid overwon het dus moest even kijken.

varkentje kan echt hoog springen.

of was het een bugje dat ik in de Spa kon kijken en in de garage
pi_86025754
quote:
ladybug én banded quill, die had ik allebei nodig _O_
pi_86025840
quote:
Beetle! Green plume heb ik laten vliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 15:49:34 #119
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86025903
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook zo blij met mijn springende piggy *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86025983
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ben ook zo blij met mijn springende piggy *)
Hij is wel erg leuk :D *O*
pi_86026356
Cream mini foal :D
http://apps.facebook.com/(...)BuildingFriendReward

Zeg het even als je hem hebt! ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 16:03:24 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86026477
kut te laat
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86026567
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef just me het volgende:
kut te laat
Zo dat gaat snel, en niemand die bedankt ;( :P

Zijn wij trouwens al wel buren, Just?
pi_86026826
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik heb hem nog! :D
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 16:12:32 #125
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86026893
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Peekies het volgende:

[..]

volgens mij wel maar ik vind het soms wel lastig, de irl namen en de fok-namen :)

Ik ben dus Corine
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:14:25 #126
250736 lorteti
pi_86026969
en ik heb er nu ook 1 van je Peekies TNX
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 16:19:35 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86027158
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86027567
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 16:34:21 #129
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86027732
Deze boer gaat even genieten van het heerlijke weer, rondje golfen, geen boerengolf :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:34:52 #130
250736 lorteti
pi_86027758
pi_86028039
Aha dus je can ook dingen unwitheren bij je buren, al vraag ik me af wat je met 5 levende gewassen moet terwijl de rest van je veld dood is :D
En wat een gedoe om de kippenhokken te vinden zeg, zeker als ze zo verstopt zitten :P
pi_86028319
quote:
Verzonden! ^O^
pi_86028518
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef ry4life het volgende:

En wat een gedoe om de kippenhokken te vinden zeg, zeker als ze zo verstopt zitten :P
gewoon op dat icoontje links klikken
pi_86028551
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31092616139&h=39c5 ik wil ook nog wel een lottery ticket :)
pi_86028746
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gewoon op dat icoontje links klikken
Oooooooh keek er gewoon overheen, dankje ^O^
pi_86028754
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef ry4life het volgende:

Ben je nu na al die tijd pas gaan mesten bij de buren? :D
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:05:56 #137
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86028880
pi_86028901
hoe lang is dat carnival squash er al? Heb het echt nog nooit gezien..
pi_86028916
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben je nu na al die tijd pas gaan mesten bij de buren? :D
Nee tuurlijk niet, heb al de blauwe ribbon dacht ik :D Heb periodes dat ik gewoon een week lang elke dag bij heel veel van mijn buurtjes ga mesten... En andere dagen maar een paar buren en soms gewoon niet. Maar was even vergeten dat als je op dat kippenvoer klikte je erheen ging, eerst ging het scherm er gelijk naartoe :P
pi_86028963
ik ga ook een rondje buren doen, zit me toch maar te vervelen en ik moet er nog 1500 voor mijn blauwe lintje :D Neuroot als ik ben, wil ik dat ooit wel voor elkaar krijgen haha
pi_86029057
Over ribbons gesproken, ze mogen wel wat nieuwe dingen verzinnen, alles is zo'n beetje gedaan op de co-op na bij mij dan. Wil wel wat nieuws *O*
pi_86029083
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef sbientje het volgende:
ik ga ook een rondje buren doen, zit me toch maar te vervelen en ik moet er nog 1500 voor mijn blauwe lintje :D Neuroot als ik ben, wil ik dat ooit wel voor elkaar krijgen haha
Die moet ik ook nog, wat een rotklus _O- En idd alle ribbons *O*
pi_86029497
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Over ribbons gesproken, ze mogen wel wat nieuwe dingen verzinnen, alles is zo'n beetje gedaan op de co-op na bij mij dan. Wil wel wat nieuws *O*
ik moet ook de coop lintjes nog... misschien maar eens wat meer tijd instoppen :D Kunnen we geen co-op groepje oprichten hier? Of is dat er al?
pi_86029522
quote:
Hey Farmers! We are currently looking into the reports of farm progress not saving. Thanks for playing and thanks for your patience.
er wordt dus aan gewerkt :')
pi_86029637
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik moet ook de coop lintjes nog... misschien maar eens wat meer tijd instoppen :D Kunnen we geen co-op groepje oprichten hier? Of is dat er al?
Ik heb er nog nooit eentje gedaan of mee gedaan, maar ik ben zo druk bezig met m'n masteries :D En zaaien voor iets dat ik niet nodig heb zoals bloemen vind ik dan doodzonde.
pi_86029716
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar als er een komt ben ik erbij met mn grond :Y
Join nu al veel coops als het me maar uitkomt met tijd (maakt niet uit of ik de mastery al heb)
pi_86029836
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit eentje gedaan of mee gedaan, maar ik ben zo druk bezig met m'n masteries :D En zaaien voor iets dat ik niet nodig heb zoals bloemen vind ik dan doodzonde.
ik ben ook bezig met de masteries, maar ja. Lintjes vind ik ook leuk :D ik heb vandaag trouwens mijn rode mysterybox/game lintje gehaald!
pi_86029923
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:30 schreef ry4life het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar als er een komt ben ik erbij met mn grond :Y
Join nu al veel coops als het me maar uitkomt met tijd (maakt niet uit of ik de mastery al heb)
Ik ben dan ook bang dat ik er niet ben als er geoogst moet worden en dat de co-op (dan door mij) verkloot wordt :D Maar ik weet nog weinig van dat hele co-oppen :@ :')
pi_86030948
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook bang dat ik er niet ben als er geoogst moet worden en dat de co-op (dan door mij) verkloot wordt :D Maar ik weet nog weinig van dat hele co-oppen :@ :')
Haha ja, ik kijk altijd eerst even of ik zeker weten kan oogsten voor de eindtijd bij twijfel doe ik het niet :P
Maar bij een aantal van mijn buren zit het meestal helemaal vol, laatst had ik heel mijn veld vol en was ik klaar om te oogsten hadden we al goud door mensen die na mij joinden }:|
pi_86031224
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef ry4life het volgende:

[..]

Haha ja, ik kijk altijd eerst even of ik zeker weten kan oogsten voor de eindtijd bij twijfel doe ik het niet :P
Maar bij een aantal van mijn buren zit het meestal helemaal vol, laatst had ik heel mijn veld vol en was ik klaar om te oogsten hadden we al goud door mensen die na mij joinden }:|
prima toch ;)

edit - behalve als je mvp wilt worden dan LOL
pi_86031566
wat was dat met die voederbakken en die overbodige bushels trouwens? Want die zie ik ff niet :D
pi_86032258
Ik snap het niet. Hoe laat je je varkens nu naar truffels zoeken? :'(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86032430
ben tot bijna halverwege gekomen met het bemesten... nu eerst maar eens eten ;)
pi_86033151
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

prima toch ;)

edit - behalve als je mvp wilt worden dan LOL
Ja dat we goud hebben is niet erg, maar ik vind het zo raar om te joinen en een prijs te krijgen zonder dat je iets gedaan hebt alsof je meelift :D . En dan heb ik nog een veld vol met iets wat ik eigenlijk helemaal niet nodig had ;)
pi_86033821
quote:
Hey Farmers! We are currently looking into the reports of farm progress not saving and have temporarily disabled wither while we investigate the issue. Thanks for playing and thanks for your patience.
Goed nieuws dus voor de mensen die er last van hebben. :)
  Redactie Sport vrijdag 3 september 2010 @ 19:14:51 #156
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86034456
Ik wil eerst de mastery van de nieuwe seed halen want die gaat op 30 september alweer weg. Daarna zie ik wel weer met de co-ops. :P
pi_86035004
Ik ben altijd in voor een coop, maar ik ga maandag op vakantie.
pi_86035138
wat is een truffle market nou weer?
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:45:10 #159
250736 lorteti
pi_86035814
heb je gewoon ruimte voor 100 bushels of heb je per stalletje ruimte voor 50 bushels?
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:52:20 #160
250736 lorteti
pi_86036106
pi_86036131
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef lorteti het volgende:
heb je gewoon ruimte voor 100 bushels of heb je per stalletje ruimte voor 50 bushels?
100 in totaal
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:54:30 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86036212
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:52 schreef lorteti het volgende:

zwarte knoop (uncommon)
Die had ik neudig maar weg.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:59:47 #163
250736 lorteti
pi_86036444
en toen deed FV het niet meer :(
pi_86038153
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef lorteti het volgende:
en toen deed FV het niet meer :(
Hier werkt alles nog..
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:04:30 #165
268260 Dr.Mikey
pi_86039135
Ik kreeg er net helemaal geen experience bij.
R.I.P DTS.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:06:28 #166
163650 Greys
pi_86039220
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86039723
Wtf? _O-
Ik had vanmiddag spinazie gemasterd, en gelijk nieuwe crops gezaaid, die NU klaar zouden zijn.
Kom ik net op mijn farm, staat mijn hele veld nog vol met spinazie :{ .
pi_86039781
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef Peekies het volgende:
Wtf? _O-
Ik had vanmiddag spinazie gemasterd, en gelijk nieuwe crops gezaaid, die NU klaar zouden zijn.
Kom ik net op mijn farm, staat mijn hele veld nog vol met spinazie :{ .
Heb je geen 'out of sync' melding gehad die je gewoon wegklikte omdat je farm daarna gewoon verderdeed zonder problemen?
pi_86039905
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Heb je geen 'out of sync' melding gehad die je gewoon wegklikte omdat je farm daarna gewoon verderdeed zonder problemen?
Nope, gewoon op de normale manier afgesloten. :o
Zelfs mijn cream mini foal die was ogegroeid en ik hier op de feed heb gezet is weer terug :')
pi_86040083
Wel grappig dat je met dat nieuwe burensysteem nu met de traktor vól over je buren kan rijden :D ~O>
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:29:19 #171
163650 Greys
pi_86040334
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:23 schreef Peekies het volgende:
Wel grappig dat je met dat nieuwe burensysteem nu met de traktor vól over je buren kan rijden :D ~O>
Ja dat had ik net ook idd :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:30:07 #172
163650 Greys
pi_86040369
Vriendelijk verzoekje :@

Willen jullie mij de komende dagen alsjeblieft puppy kibble sturen?
Anders loopt mijn pup weg :')

Ik weet niet hoe je zo'n linkje kunt maken waardoor mensen door te klikken automatisch dat sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:32:44 #173
163650 Greys
pi_86040484
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:34:43 #174
163650 Greys
pi_86040584
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86040986
Thanks Greys! Eindelijk een schildpad. :)

Wie heeft er nog geen RSI en wil klikken?

Kippenhok vergroten. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 21:50:16 #176
163650 Greys
pi_86041249
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86041513
FFFUUUUU

weer terug naar vanmiddag :r
You dream it, I live it.
pi_86041591
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef Meddo het volgende:
FFFUUUUU

Join the club :P
pi_86041684
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef TJV het volgende:
Thanks Greys! Eindelijk een schildpad. :)

Wie heeft er nog geen RSI en wil klikken?

Kippenhok vergroten. :)
Lukt niet, wij zijn nog geen vriendjes. Regelen? http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1474884239
pi_86041708
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef Meddo het volgende:
FFFUUUUU

Jep hier ook -O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 22:01:20 #181
163650 Greys
pi_86041728
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86041889
quote:
Bedankt!
Normaal neem ik deze nooit, maar ik moet wat aan mijn ribbons denken :@
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 22:09:19 #183
163650 Greys
pi_86042050
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86042054
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Lukt niet, wij zijn nog geen vriendjes. Regelen? http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1474884239
Je staat gewoon als buurvrouw hoor, dus ik denk dat Facebook weer zo'n stomme hoaxfoutmelding geeft. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_86042214
quote:
Ik kreeg een shoppenverzoek :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 22:23:32 #186
163650 Greys
pi_86042736
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik kreeg een shoppenverzoek :D
Huh? :o

Oh en dank jullie voor de puppy kibble! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport vrijdag 3 september 2010 @ 22:30:32 #187
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86043087
Mijn moeder heeft vanmiddag 6x hetzelfde geharvest maar nu is het echt weg. _O-
pi_86043171
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Mijn moeder heeft vanmiddag 6x hetzelfde geharvest maar nu is het echt weg. _O-
Ik mag er niet aan denken dat mijn moeder ook op Facebook zou zitten :P
Mijn zus wel, maarja, daar heb ik geen last mee :D ;)
  Redactie Sport vrijdag 3 september 2010 @ 22:33:11 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86043236
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik mag er niet aan denken dat mijn moeder ook op Facebook zou zitten :P
Mijn zus wel, maarja, daar heb ik geen last mee :D ;)
Mwa, mijn moeder doet het alleen om FarmVille, en da's wel handig voor een co-op. Ik heb standaard 2 andere deelnemers want mijn broertje doet ook aan FarmVille. :D
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:38:15 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_86043501
Je kan er niks aan doen ook he aan dat overnieuw moeten doen -O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 22:44:55 #191
163650 Greys
pi_86043908
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 22:47:22 #192
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86044019
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:49:03 #193
268260 Dr.Mikey
pi_86044103
Godver Godver de Godver.
Ik had net mijn paardenstal klaar eerder vanmiddag krijg ik de melding met die servers..
Kan ik hem opnieuw gaan bouwen ! :r
R.I.P DTS.
pi_86044235
Nogmaals voor alle mopperende mensen:

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goed nieuws dus voor de mensen die er last van hebben. :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:57:25 #195
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86044441
Pff ik geef het even op. Heb vanavond ook alweer 3x hetzelfde proberen te oogsten... Morgen weer een dag denk ik.
pi_86044782
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 23:14:03 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86045053
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86045193
Ik heb per ongeluk 40 mensen puppy kibble gestuurd ipv alleen Greys _O- Lekker wakker ben ik op dit uur. Nu krijg ik natuurlijk bakken van dat spoul terug terwijl ik niet eens een puppy heb.j
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:17:06 #199
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86045196
godverdegodver wat een kutspel, nu moet ik alles weer overnieuw doen :{w
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:22:21 #200
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86045400
Ik ben toch al echt 4x echt 4x naar lvl 20 gegaan? :(
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 23:22:49 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86045419
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 09:02:27 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86053250
een eitje voor bij het ontbijt, weet niet of ie hard of zacht is:

http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86053328
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
godverdegodver wat een kutspel, nu moet ik alles weer overnieuw doen :{w
3e keer hier in 12 uur tijd, boh }:|
pi_86053350
Ik heb net een truffel gevonden!
Het bericht komt er blijkbaar vanzelf op.
Je kan een varken laten zoeken maar dan moet het twee dagen rusten.
Je kunt 'slop' maken van je bushels die je teveel hebt, met een maximum van 10.
Telkens wanneer een varken iets gezocht heeft gaat er 1 slop af.
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 09:28:42 #205
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86053410
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86053766
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:20 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb net een truffel gevonden!
Het bericht komt er blijkbaar vanzelf op.
Je kan een varken laten zoeken maar dan moet het twee dagen rusten.
Je kunt 'slop' maken van je bushels die je teveel hebt, met een maximum van 10.
Telkens wanneer een varken iets gezocht heeft gaat er 1 slop af.
Ik kreeg het bericht net ook. :Y Eens kijken hoe het precies werkt.

En dubbele masteries. :9 Ik ga eens wat openstaande crops afronden.
pi_86053798
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kreeg het bericht net ook. :Y Eens kijken hoe het precies werkt.

En dubbele masteries. :9 Ik ga eens wat openstaande crops afronden.
Bij mijn wheat werkte dat al niet...
Ik kreeg maar 1XP, en de mastery bonus ging ook niet...
pi_86053996
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:03 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bij mijn wheat werkte dat al niet...
Ik kreeg maar 1XP, en de mastery bonus ging ook niet...
Da´s balen! :o Ik kan nog gewoon farmen en ben aardig op weg met mijn acorn squash mastery.
Net de piggies laten jagen: ze zijn allemaal uitgeput, maar wel een paar truffels gevonden. Nu maar hopen dat ik ze ook terug krijg.
pi_86054224
Had eventjes mijn veld vol artichokjes neergezet die 4 dagen duren, de gratis biplane vlucht eroverheen en had dubbele mastery en voila mastery 1, 2 & 3 :D
pi_86054282
Nah! -O-

Je moet je eigen prikbord nakijken om te zien of iemand een truffel bij je heeft gevodnen. Mijn pigpen werkt pas sinds kort. En nu kom ik erachter dat iemand 18 uur geleden een truffel bij mij heeft gevonden... en ik ben al te laat om hem te claimen. :(
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:45:53 #211
250736 lorteti
pi_86054380
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:48:56 #212
250736 lorteti
pi_86054422
http://apps.facebook.com/(...)dFriendReward&ref=nf

lvl 17 sake goed voor meer dan 100 plots
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:52:20 #213
250736 lorteti
pi_86054490
pi_86054506
Ik heb een truffel teruggekregen van iemand.
Ik heb daar een strawberry pig van gekregen.
Ik heb er eentje om weg te geven...
http://apps.facebook.com/(...)nTrufflePrize&ref=nf
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:59:00 #215
250736 lorteti
pi_86054607
linkje maar weggehaald want je krijgt er natuurlijk geen pest voor!

*O* 82 *O*
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 11:03:24 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86054680
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Nah! -O-

Je moet je eigen prikbord nakijken om te zien of iemand een truffel bij je heeft gevodnen. Mijn pigpen werkt pas sinds kort. En nu kom ik erachter dat iemand 18 uur geleden een truffel bij mij heeft gevonden... en ik ben al te laat om hem te claimen. :(
Ik had vanmorgen truffles voor iemand waarbij je niet op z'n prikbord kon posten :(
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86054701
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb een truffel teruggekregen van iemand.
Ik heb daar een strawberry pig van gekregen.
Ik heb er eentje om weg te geven...
http://apps.facebook.com/(...)nTrufflePrize&ref=nf
:o O+ :*

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:59 schreef lorteti het volgende:
linkje maar weggehaald want je krijgt er natuurlijk geen pest voor!

*O* 82 *O*
*O* *O* *O*
pi_86054790
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:03 schreef just me het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen truffles voor iemand waarbij je niet op z'n prikbord kon posten :(
Die had ik ook eentje. ;(
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:33:22 #219
250736 lorteti
pi_86055248
pi_86055435
Wtf. Mijn crops zijn gewitherd nadat ik ze 4x geoogst had. Dat was toch uitgezet? :(
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:43:25 #221
250736 lorteti
pi_86055488
volgens mij stond dat er ja!
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:48:46 #222
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86055636
Weeee :'( mn hondevoer is op en ik mag t niet meer vragen vandaag ... :'(

Om half 5 krijgt ie weer honger.... ;(
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:01:04 #223
250736 lorteti
pi_86055947
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:01:42 #224
250736 lorteti
pi_86055957
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:

dan heb je om half 5 nog 24 uur om hondje te voeren
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:09:08 #225
250736 lorteti
pi_86056174
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 september 2010 @ 12:11:53 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_86056263
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die had ik ook eentje. ;(
Ik snap niet dat iemand FV speelt en dan niet wil dat er op zijn wall geposts wordt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 september 2010 @ 12:12:47 #227
163650 Greys
pi_86056293
quote:

Ik heb je wat gezonden :Y
Stuur je mij er eentje terug, dan heeft de mijne ook weer voor een paar dagen :D
Ik stuur je elke dag wel een zakkie als ik er aan denk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport zaterdag 4 september 2010 @ 12:19:35 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86056474
quote:

Ik wil je wel wat sturen maar ik heb geen idee of je al buren met mij bent :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 september 2010 @ 12:22:50 #229
163650 Greys
pi_86056588
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:34:13 #230
250736 lorteti
pi_86056966
pi_86057056
Sheaaaaars!!!! Voor het eerst sinds maanden *O*
pi_86057109
De farm erna vind ik weer shears *O*:
pi_86057117
pi_86057185
alle bovenstaande dingen weg, lurkers galore
pi_86057239
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
alle bovenstaande dingen weg, lurkers galore
Ja ik kon de shears ook niet meer pakken..
Maar ik heb wel opeens 5 shears in m'n collectie, terwijl ik er gister maar 2 had?! :D
  Redactie Sport zaterdag 4 september 2010 @ 12:56:34 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_86057671
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ]
Te laat :'(

Maar wat een rare kleur. :')
pi_86057974
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 13:13:23 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86058212
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:40 schreef Peekies het volgende:
Wtf. Mijn crops zijn gewitherd nadat ik ze 4x geoogst had. Dat was toch uitgezet? :(
Er waren vanmorgen bij veel van mijn buren gewassen die gewhitherd konden worden, vond het al zo vreemd!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 september 2010 @ 13:22:32 #239
163650 Greys
pi_86058461
Ik had een windmolen in mijn gewone witte eitje! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 13:28:37 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86058662
Oe die is veel geld waard :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86058676
Ik heb een bij!!!!!11
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 september 2010 @ 13:40:02 #242
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_86059026
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een bij!!!!!11
whoehoe!

oeps dat was flauw.... ik hoop dat het een bijenkoningin is?!

[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 04-09-2010 13:53:17 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86060777
Nog mensen die tractoren sparen?
Da gao nie nou!
pi_86060895
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

whoehoe!

oeps dat was flauw.... ik hoop dat het een bijenkoningin is?!
Jup.
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 17:10:27 #245
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86064350
helpende handjes voor de beestenboel

http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 17:13:31 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86064444
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86064850
Thnx!
Da gao nie nou!
pi_86064998
Ik blijf ook op die links klikken :').
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 17:38:43 #249
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86065103
Je mag klikken zoveel je wilt als je ook maar wat teruggeeft ;)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86065411
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef just me het volgende:
Ik krijg er niks van want ik ben geen vriendjes met jullie. Of hoeft dat niet eens?
pi_86065661
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef just me het volgende:
Ik heb nog een tractor voor je... maar die schijnt niet meer zo populair te zijn...
Da gao nie nou!
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 17:58:23 #252
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86065674
Dan moet je veel vriendjes maken :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_86065849
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik krijg er niks van want ik ben geen vriendjes met jullie. Of hoeft dat niet eens?
Moet wel, anders werkt het niet.
pi_86066233
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Moet wel, anders werkt het niet.
Dacht al. Daarom deed ik ook een ' :') ' dat ik bleef klikken.
pi_86066235
pi_86067115
aww die huntig pigs zijn echt cute!
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:54:52 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86067267
quote:
Lol, hij was er nog :')
pi_86067815
hm, ik ben dat rooie paard kwijt, dat ik gewonnen heb met de lotto? -O-
pi_86067948
Hebben jullie ook allemaal echt een account voor farmville?
pi_86068017
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben jullie ook allemaal echt een account voor farmville?
In de eerste instantie niet maar op dit moment is farmville het enige wat ik erop doe
pi_86068032
You dream it, I live it.
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:24:36 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86068120
Meddo! Je gaf mij een O+ cultivator O+
pi_86069317
3e keer gemstone collectie compleet.
pi_86069677
Mijn farm is nu een kunstwerk van allerlei stukjes gewas die een laatste duwtje nodig hebben voor de mastery. _O-
pi_86069736
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Mijn farm is nu een kunstwerk van allerlei stukjes gewas die een laatste duwtje nodig hebben voor de mastery. _O-
ahaha, ik zit altijd zo te puzzelen met de tijd ook... Net ook, is het half 7.. ik moet nog een paar aloe vera veldjes voor mijn mastery, maar ja... half 1.. ben ik dan nog wakker? Waars niet, en om half 7 morgenochtend hopelijk ook niet... toch maar weer wat anders hahaha... en zo gaat het al weken.. Nu heb ik maar paprika's gezaaid, over 2 dagen heb ik ooit wel ergens een keer tijd ;)

edit - oh shit, de wither staat uit he? :D nou ja.. volgende keer beter!
pi_86069740
pi_86069857
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:29 schreef Kimbell het volgende:
Miner Sheep
Hebbes! :)
pi_86070171
pi_86072299
ik ben idd ook gewassen aan het planten die heel veel nodig hebben voor de masteries, kan ik beter maar nu doen met die double masteries én bushels :9~
pi_86072522
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
ik ben idd ook gewassen aan het planten die heel veel nodig hebben voor de masteries, kan ik beter maar nu doen met die double masteries én bushels :9~
Ik ben nu ook idd Raspberry's aan het masteren :P
pi_86073739
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik ben nu ook idd Raspberry's aan het masteren :P
Heb ik de vorige keer ook gedaan. :Y
Nu zou ik clover kunnen doen maar ik richt me op de crops die ik nodig heb voor mijn winery.
En op de nieuwe crops die mijn eerste pagina's gemasterde gewassen verstoren. :(
pi_86074727
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

ahaha, ik zit altijd zo te puzzelen met de tijd ook... Net ook, is het half 7.. ik moet nog een paar aloe vera veldjes voor mijn mastery, maar ja... half 1.. ben ik dan nog wakker? Waars niet, en om half 7 morgenochtend hopelijk ook niet... toch maar weer wat anders hahaha... en zo gaat het al weken.. Nu heb ik maar paprika's gezaaid, over 2 dagen heb ik ooit wel ergens een keer tijd ;)

edit - oh shit, de wither staat uit he? :D nou ja.. volgende keer beter!
Wither staat nog aan kom ik net achter :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:12:36 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86074729
Als ze het nu weer niet doen ga ik huilen.

Bugs

1. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

2. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

3. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

4. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

Country

Button

5. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

Garden

Butterfly

5. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

6. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

7. http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf

Feather

pi_86074913
ik heb een cowbell, shears, ladybug en swallowtail meegenomen _O_
de rest laten liggen, ik heb alles al ongeveer op 10 op voorraad in m'n giftbox :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:18:56 #277
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86074954
*O*
pi_86075048
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wither staat nog aan kom ik net achter :(
:o

Moet ik je ontwitheren? :*
pi_86075063
Centipede! *O* Verder niks bijzonders van Hara's stash.
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:22:38 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86075075
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Dat is wel karig :')
pi_86075095
ff m'n bugs inwisselen, die staat op 8 zie ik net :o
pi_86075102
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is wel karig :')
Ja, ik had gedacht dat je mij meer gunde. ;(
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:25:42 #283
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86075171
quote:
Die moet ik nog de rest heb ik al 5 keer :P
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:27:08 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86075214
Twee keer beetle _O_
pi_86075272
quote:
Ik ook! En swallowtails, shears, banded... :9~ :9~ :9~
pi_86075287
van hara shears en van mirjam centipede en 2 wandelende takken.

Ik zal mijne ook nog even inwisselen, al zijn het er maar 2 :D

oh.. ze zijn in mijn giftbox weer in allerlei andere dingen veranderd haha
pi_86075288
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Twee keer beetle _O_
Ik ook! *O*

En caterpillar city.
pi_86075712
vind ik toch zomaar een stash swallowtails :o :o
pi_86075909
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef Mirjam het volgende:
vind ik toch zomaar een stash swallowtails :o :o
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_86077881
Oh, en ik heb de volgende "speciale" paarden:
percheron
camagurque
haflinger
clydesdale
morgan
breton
red
pinto
buckskin
palouse
miniature

Mocht iemand heel graag een veulen van een van de paarden willen, laat het even weten, ik heb niet echt zin meer om elke dag allemaal te gaan fokken namelijk, maar op verzoek wil ik het wel proberen ;)
  zondag 5 september 2010 @ 01:01:36 #293
250736 lorteti
pi_86078159
  zondag 5 september 2010 @ 01:04:52 #294
250736 lorteti
  zondag 5 september 2010 @ 01:15:00 #295
250736 lorteti
pi_86078505

spaart er nog iemand edelsteentjes (dit is zo'n witte)
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 01:20:57 #296
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86078636
het is een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker..party dug

http://apps.facebook.com/(...)4023168889e11&ref=nf
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 5 september 2010 @ 01:30:06 #297
250736 lorteti