Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Probeer het opnieuw, hij dacht vast dat je aan het spammen was!![]()
En dan worden we r niet eens van tevoren in betrokken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
- FOK! goes Japanese!
- HOTD10 is![]()
![]()
- Bleach laatste eps is
"Verkapt alcohol connaisseurs topic"quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan worden we r niet eens van tevoren in betrokken.
Al jaren is dit topic het trefpunt van animeliefhebbers en hebben we het over niets anders en dan worden we zo genegeerd
ik had zo'n hele post getypt over dit topic in de FC, maar nooit op invoeren gedruktquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Voelde je mijn sarcasme niet?
Maar ik snap niet waarom hierover geen contact is gelegd of iets, dat had allicht gekund.
Al dat alchohol ookquote:Ik ga zo weer drinken. En morgen. En overmorgen. En vrijdag. En zaterdag. Kutintroductie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
Dan moet er bij het volgende topic zeker ook JAP voor
quote:Op woensdag 8 september 2010 01:08 schreef zquing het volgende:
[JAP] Hentai.
weet wat jullie te doen staat
Dan hebben we wel snel 111 topics volgespammed! Maar inderdaad er hoeft geen [JAP] voor dit topicquote:Op woensdag 8 september 2010 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
Er staat nu wel een linkje naar ons in de MED, alsof we iets nieuws zijn wat voor deze week is geintroduceerd_!!!!!!
Nog een maand hoor, na deze ep.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
Haha, alsof wij het ooit over Japan hebben...Of zelfs maar (constant) een anime bespreken voor langer dan één pagina.
Vanavond nieuwe K-ON!!Wel één van de laatste...
![]()
Ja? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de serie loopt tot 24 en de laatste twee afleveringen OVA's worden, net als bij de eerste serie. Zal eens kijken of ik dat weer kan terugvinden.quote:
Ik heb SF gePM'd met dit topicquote:Op woensdag 8 september 2010 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
Er staat nu wel een linkje naar ons in de MED, alsof we iets nieuws zijn wat voor deze week is geintroduceerd_!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |