quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Een man komt een cafe binnen waar allemaal van die linkse ballen zitten. Hij bestelt een cola en zit bij het raam aan een tafeltje.
Even later komt er een wat louche uitziende man naar hem toe en die zegt: "Meneer, 31 inch plasma-tv van Philips kopen? Honderd euro. Is van de vrachtwagen gevallen."
Zegt die man: "Nou, het klinkt eerder alsof hij gestolen is."
Bedankt, ik verwachtte het ergste. Weet je wat de eigenlijk grap was?quote:
Die laatste zin vond ik grappig in contrast met de rest van de grapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, ik verwachtte het ergste. Weet je wat de eigenlijk grap was?
Ja, dat er geen 31inch plasma tv's zijn. Hahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, ik verwachtte het ergste. Weet je wat de eigenlijk grap was?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef najazeg het volgende:
[..]
Die laatste zin vond ik grappig in contrast met de rest van de grap
Nee, "linkse ballen".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, dat er geen 31inch plasma tv's zijn. Haha
quote:
Nu je het zegt ja. Ik vond LINKS en BALLEN ook niet echt samen gaan.quote:
Hier was hij wat mij betreft klaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Giester het volgende:
Hendrikus wordt 's-ochtends wakker met kiespijn, aangezien hij dit kan misschien als kiespijn, kiest hij niet voor de pijn. Hij besluit naar de tandarts te gaan. Onderweg naar de tandarts komt hij een Turkse man tegen die volledig is gekleed in leer, hij heeft een hondenriem om zijn nek en naast hem staat een meesteres hem te domineren. Hendrikus kijkt de man en en kan het niet laten om te vragen waarom hij er zo bij loopt.
"Ik kies pijn", zegt de Turkse man.
"Heey, dat is toevallig, ik ook.", zegt Hendrikus.
En hij vervolgt zijn weg naar de tandarts. Eenmaal bij de tandarts aangekomen is hij meteen aan de beurt.
"Tja", zegt de tandarts, "we komen allemaal aan de beurt."
"Je doet net of ik dood ga.", zegt Hendrikus.
"En ik ben al bang voor de tandarts, dit helpt niet echt."
"Maak je niet druk", zegt de tandarts.
Mag dit er voortaan uit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:20 schreef Giester het volgende:
"Papaaaaaaa", schreeuwt het 3 jarige kindje naar zijn vader.
"Ikke spele....".
"Bek houwe kutjong, papa is aan het Xboxen.", zegt zijn vader.
Terwijl zijn moeder een uitgerookte peuk op haar zoontje uitdrukt.
[...]
Laatste zin kan weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:27 schreef najazeg het volgende:
Peet heeft zijn huiswerk niet gemaakt. De juf is daar erg verbolgen over omdat dit nogal vaak voorkomt.
"Als je nou nog één keer vergeet je huiswerk te maken, dan laat ik je voortaan elke dag het hele klaslokaal schoonmaken na schooltijd!"
De dag verstrijkt en hij krijgt weer huiswerk mee. Maar Peet kruipt thuis meteen achter de TV. De volgende dag op school heeft hij weer zijn huiswerk niet gemaakt. Dus Peet krijgt de wind van voren en moet na schooltijd nablijven om het klaslokaal te gaan schoonmaken. Peet is helemaal in zijn nopjes en begint fluitend een emmer met sop te vullen. De juf snapt er niets van.
Zegt Peet: "Hier straf je me echt niet mee hoor! Ik wil later graag schoonmaker worden!"
Waarom vind jij dat niet leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |