abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85990328
Ik kan niet wachten tot dit kabinet er eindelijk is, de dagelijkse schandalen, mislukkingen en ellende. Wat een soap gaat dit worden zeg! :D
pi_85990396
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Batsnek het volgende:
Ik kan niet wachten tot dit kabinet er eindelijk is, de dagelijkse schandalen, mislukkingen en ellende. Wat een soap gaat dit worden zeg! :D
het eerste seizoen,(De (in)Formatie) is anders ook best vermakelijk ^O^
  donderdag 2 september 2010 @ 17:02:48 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85990430
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Batsnek het volgende:
Maar toch hoop ik dat het tijdens de prequel al ten gronde gaat
pi_85990514
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Maar toch hoop ik dat het tijdens de prequel al ten gronde gaat
Ik lees net op Wikipedia dat slechts een kwart van de pilots daadwerkelijk in productie wordt genomen, dus er is hoop :P
pi_85990649
Ik begin dit land goed te haten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85990872
Dat er echt mensen zijn die dit willen. Zijn die allemaal debiel of zo?
pi_85990925
PVV en SGP raap me op.
pi_85990937
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
De hilariteit is compleet. Zoiets schreef ik gisteren al. Wat een zielig kutkabinet gaan wij krijgen zeg _O-
pi_85990995
Ik dacht ook altijd dat het niet mogelijk was om een nog triester figuur te zijn dan Balkenende. Maar ik blijk me vergist te hebben: Rutte streeft hem aardig voorbij.
pi_85991019
Ach, ik rijd mijn opa wel de spoorovergang op.
pi_85991038
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Simpelweg niet meer zien zitten? En die mensen wil je de keuze geven om te kiezen voor hun dood? :{ Juist de mensen die het niet meer zien zitten zij gebaat bij hulp waardoor zij het juist wel weer gaan zien zitten. Euthanasie van ernstig zieke mensen vind ik niet zo'n probleem, maar je gaat depressieve mensen toch niet de keus geven voor euthanasie, dan ben je echt verkeerd bezig. En dat heeft niks met liberalisme te maken.
Het lijkt mij ook wenselijk dat men eerst probeert om iemand weer gelukkig te laten zijn in het leven, maar als dat niet lukt, waarom zou euthanasie van depressieve mensen zo'n slecht idee zijn? Als je nooit meer een reden krijgt om te leven en je ziet het niet meer zitten, dan kan je als maatschappij zo iemand toch niet verplichten om door te leven.

Ja tenzij je een relifreak bent die denkt dat zelfmoord niet mag en je dan in de hel komt. Maar dat is geen geldig argument.
pi_85991061
Hebben jullie dat ook dat je opeens naar, Pechthold, Halsema en Cohen gaat verlangen ??

Lees je niet vaak op Geenstijl hoor dit.
pi_85991102
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef IHVK het volgende:
PVVVVD en SGP raap me op.
pi_85991116
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Depressie die vaak juist voorkomt uit:

-ernstige ziekte, dus blindheid, doofheid, immobiliteit door versleten knieen, heupen
-eenzaamheid, als al je vrienden dood zijn, en je kinderen je nauwelijks bezoeken, en de verzorgers geen tijd hebben

Mijn moeder doet vrijwilligerswerk voor de plaatselijke kerk, en die wordt ook constant geconfronteerd door mensen die het niet meer zien zitten, die letterlijk zitten te wachten op het einde, doodziek van verveling en narigheid.

Dat is nou eenmaal de realiteit van vandaag de dag. Het is zo makkelijk om maar te roepen dat mensen ''hulp nodig hebben'' maar dat is gewoon moeilijk of niet realiseerbaar. Veel mensen hebben niets om naar uit te kijken, zijn gewoon versleten en doodmoe van het leven.
^O^
pi_85991132
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je opeens naar, Pechthold, Halsema en Cohen gaat verlangen ??

Lees je niet vaak op Geenstijl hoor dit.
GS beschrijft het weer op zeer paupere wijze, maar ben het er helemaal mee eens.
pi_85991149
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

GS beschrijft het weer op zeer paupere wijze, maar ben het er helemaal mee eens.
Ja dit was één van de reacties.
pi_85991190
http://www.joop.nl/

Pakt ook weer uit zie ik.
pi_85991205
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dit was één van de reacties.
Had al zo'n vermoeden :) Maar moet ook bekennen dat de grens voor mij ook echt is bereikt. Ik was natuurlijk al niet echt te spreken over de gang van zaken (zwak uitgedrukt), maar nu breekt echt mijn klomp.
pi_85991210
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, en dat vind ik echt buitengewoon treurig. Daarom kan ik verschrikkelijk kwaad worden wanneer iemand als Bolkesteijn van alles roept over euthenasie en de vereenzaming van ouderen, terwijl hij groot voorstander is van een rechts kabinet. Dan heb je het mijns inziens niet goed begrepen.
Links is ook niet bepaald tegen euthanasie....
Dan toch eerder rechtse partijen. Of begrijp ik je nu verkeerd?

Je bedoelt denk ik dat hij dus eigenlijk verkeerd stemt. Maar wat ik van Bolkesteijn begrepen heb is dat hij helemaal niet voor euthanasie is. Dan is het voor hem helemaal niet verkeerd om rechts te stemmen, toch?
pi_85991230
Zodra de VVD met de SGP zou heulen voor gedoogsteun, draait Thorbecke zich in zn graf om(voor zover hij dat al niet gedaan heeft).
pi_85991269
quote:
Er is geen schriftelijk noch mondeling gedoogakkoord met de SGP. Wel vertellen we graag aan iedereen wat wij belangrijk vinden. about 1 hour ago via web Retweeted by 33 people

keesvdstaaij
Kees van der Staaij
http://twitter.com/keesvdstaaij/status/22803379880
pi_85991314
Dat de SGP hieraan meewerkt verbaast me trouwens ook. Een homo als premier kunnen zij toch nooit gedogen?
pi_85991341
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

De dood wordt steeds meer een uitvlucht om te voorkomen dat er werkelijk een probleem wordt opgelost bijvoorbeeld dat veel ouderen depressief zijn omdat zij zich geisoleerd voelen.
Hoe triest is het om als overheid zelfs te willen bepalen dat iemand zijn eigen leven vrijwillig niet mag beëindigen. Ongeacht het motief van de persoon heeft de overheid daar toch geen klap mee te maken?

Dit wordt echt het meest trieste kabinet allertijden: een Christenfundamentalistische, neoliberale (als in: alle problemen van de burger worden afgedaan als "eigen schuld, dikke bult") en xenofobe anti-islam regering. Lekker dan..
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85991346
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik dat hij dus eigenlijk verkeerd stemt. Maar wat ik van Bolkesteijn begrepen heb is dat hij helemaal niet voor euthanasie is. Dan is het voor hem helemaal niet verkeerd om rechts te stemmen, toch?
het gaat er volgens mij om dat links juist meer geld wilt steken(over het algemeen) in ouderenzorg, vrijwilligerswerk, en het helpen van ouderen, terwijl dit door rechts(en vooral door de pvv) als 'linkse hobbies' word gezien.

maar wat een zooitje word dit kabinet zeg, met sgp én pvv gedoogsteun.
pi_85991379
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik doelde er eigenlijk op dat hij een dramatisch verhaal afsteekt over de vereenzaming van ouderen. Dat probleem wordt echter getackled door lokale steunpunten. Vrijwilligers brengen bezoekjes aan eenzame bejaarden om te voorkomen dat zij wegkwijnen. Dergelijke steunpunten staan echter te boek als linkse hobby. Ze draaien namelijk op subsidie, want ook vrijwilligersinstellingen hebben behoefte aan goede leidinggevenden en daarom dus ook geld. Het beoogde rechtse kabinet wil juist de subsidies flink korten. Vandaar mijn reactie.
pi_85991426
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:33 schreef Asphias het volgende:

[..]

het gaat er volgens mij om dat links juist meer geld wilt steken(over het algemeen) in ouderenzorg, vrijwilligerswerk, en het helpen van ouderen, terwijl dit door rechts(en vooral door de pvv) als 'linkse hobbies' word gezien.

maar wat een zooitje word dit kabinet zeg, met sgp én pvv gedoogsteun.
Afgezien van dat, zijn de PVV en SGP niet partijen die tegen gedogen zijn?
pi_85991454
Ik snap ook niet dat iedereen dit gedoe maar gedoogt.
pi_85991483
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik doelde er eigenlijk op dat hij een dramatisch verhaal afsteekt over de vereenzaming van ouderen. Dat probleem wordt echter getackled door lokale steunpunten. Vrijwilligers brengen bezoekjes aan eenzame bejaarden om te voorkomen dat zij wegkwijnen. Dergelijke steunpunten staan echter te boek als linkse hobby. Ze draaien namelijk op subsidie, want ook vrijwilligersinstellingen hebben behoefte aan goede leidinggevenden en daarom dus ook geld. Het beoogde rechtse kabinet wil juist de subsidies flink korten. Vandaar mijn reactie.
Een echte neoliberaal zou juist vóór euthanasie moeten zijn, de depressieven kosten de samenleving immers allen maar belastinggeld.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85991513
lololololo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85991552
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra de VVD met de SGP zou heulen voor gedoogsteun, draait Thorbecke zich in zn graf om(voor zover hij dat al niet gedaan heeft).
Thorbecke heeft de VVD al lang uitgekotst. Het wordt zo langzamerhand echt een bruine partij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')