Erger dan een gemiddelde diplomauitreiking?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Kimochi het volgende:
Vandaag de propedeuse opgehaald. Slim hoor, eerst iedereen de praatjes van die en gene uit laten zitten en dan gezellig in de rij staan.
Maar Halleluja!,quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Kimochi het volgende:
Vandaag de propedeuse opgehaald. Slim hoor, eerst iedereen de praatjes van die en gene uit laten zitten en dan gezellig in de rij staan.
Ik vind Goederenrecht leuk.quote:
Ja, want ik had honger.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Erger dan een gemiddelde diplomauitreiking?
Haha, inderdaad. Trilololo...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar Halleluja!,, wat een muziekstukje was dat!
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er erg benieuwd naar, we hebben nu verbintennissenrecht, en vorig jaar inleiding privaatrecht gehad waar ik ook het best voor gescoord heb.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind Goederenrecht leuk.Ga er mijn scriptie ook in schrijven.
Het hoorcollege vond ik ook wel interessant. Maar toen ik eenmaal trachtte de opgegeven stof (+-120pp.) voor deze week te gaan lezen..quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind Goederenrecht leuk.Ga er mijn scriptie ook in schrijven.
Wij moeten deze week ook al 200 pagina's uit het ene boek, en een goede 140 uit een ander boek lezen voor hetzelfde vakquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het hoorcollege vond ik ook wel interessant. Maar toen ik eenmaal trachtte de opgegeven stof (+-120pp.) voor deze week te gaan lezen..
Het is boek is ook gewoon echt té dik voor 7 weken college
Verbintenissenrecht he? Klinkt bekend jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wij moeten deze week ook al 200 pagina's uit het ene boek, en een goede 140 uit een ander boek lezen voor hetzelfde vak.
Feli!quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:31 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik heb mijn propedeuse nu officieel gehaald, met een 7 voor rechtsfilosofie. Ik ben blij.
Dat kan niet, want het was een origineel argument zei de man van het NRC.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef MiFi het volgende:
P-uitreiking was wel tof![]()
Toen er werd geciteerd uit de essay dacht ik wtf! dat is mijn tekst! John Stuart Mill![]()
Maar ik was het niet duh.
Rechtsfilosofie? Daar had ik toen een boek van C.S. Lewis (De vier liefdes) voor. Ging allemaal over Godquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Orbis het volgende:
Over essays over J.S. Mill gesproken, ik er ook net één af (eerste van de vijf over de man in totaal). Maximaal 1000 woorden waren toegestaan en wonder boven wonder: ik kwam exact op 1000 woorden uit, zonder tijdens het schrijven op het aantal woorden te letten.
Is het jaar nog niet begonnen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Eva4Evah het volgende:
Morgen boeken ophalen! Ik heb zin om weer te beginnen. Ga meteen voorbereiden zodat ik niet ga achterlopen
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef GDPP het volgende:
De UU begint volgende week pas (behalve de eerstejaars dan).
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga een half jaartje in het buitenland studeren en daar begin het pas 27 september...
27 september pasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga een half jaartje in het buitenland studeren en daar begin het pas 27 september...
Richting het zuiden gegaan? was bij mij in Italië namelijk ookquote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Rucebo het volgende:
Nee, naar het noorden. Schotlandquote:Op donderdag 9 september 2010 07:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Richting het zuiden gegaan? was bij mij in Italië namelijk ook
Mm ok. Bij mij stond dat er sowieso al op. Moet alleen even kijken over die essayverplichting, aangezien en verschillende perioden zijn waarbij je die in kunt leveren blijkbaar. Heb alleen nog niet echt tijd gehad om me daarin te verdiepen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Feli!
Ik kreeg btw vandaag een mailtje dat vanaf morgen alle studenten werden ingeschreven voor de blackboardtoegang van strafrecht.. Errug vaag weer allemaal
Voor privaatrecht moet je ook niet heel veel bladzijden gaan lezen, dat moet je gewoon oefenen en kunnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het hoorcollege vond ik ook wel interessant. Maar toen ik eenmaal trachtte de opgegeven stof (+-120pp.) voor deze week te gaan lezen..
Het is boek is ook gewoon echt té dik voor 7 weken college
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |