ben eerder benieuwd naar de nieuwe jailbreak ervan.....quote:Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef Agiath het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat game-center....
Niet altijd. T-mobile is bagger vergeleken met KPN en Vodafone.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef xaban06 het volgende:
Hoe is de netwerk van T-Mobile tegenwoordig?
Youtube, surfen, mailen, etc gaat allemaal zonder problemen?
Het schijnt een codewoord te zijn van een nieuw product van T-Mobile.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef Graseter het volgende:
Er staat Geen service op mijn iPhone.
Ik ben 12, wat is dit.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef AskBrad het volgende:
kan ik dan echt HE-LE-MAAL niks met mijn telefoon, zonder hem aan Itunes te hangen?
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)quote:
App Store?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
Nee, het enige wat je kunt doen is alarmnummers bellen. Je iPhone moet eerst via iTunes geactiveerd worden. Dan hoeft overigens niet noodzakelijk de iTunes-installatie te zijn die je ook gaat gebruiken om te synchroniseren.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
Al harde reset gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik heb nou al uur of 5 gewacht.
Sleepbutton + homebutton inhouden totdat iPhone opnieuw opstart en dan loslaten bij verschijnen van Apple logo. quote:
Nog harder erin drukken? Niet bang zijn iets kapot te maken het is bijna onhaalbaar om met een pinnetje schade aan te richten in dat gat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:46 schreef Steamydeluxx het volgende:
Goed, ik had echt geen zin meer om te wachten op de Iphone 4 en besloot om de 3gs 8gig te bestellen via ivoordeel.nl. Heb 'm zojuist binnengekregen, wilde natuurlijk gelijk aan de slag, echter:
Ik krijg de SIM-tray met geen mogelijkheid open!Heb nu 3 kwartier zitten ploeteren met dat bijgeleverde metalen pinnetje, zelf met een paperclip geprobeerd etc. Muurvast, dat pinnetje gaat ook bijna helemaal die telefoon in en ik voel niets klikken oid.
Help me, ik wil graag iphonen
Op dat kaartje van je SIM kaart staat je pin code.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Jappe90 het volgende:
Elke keer als ik m'n iPhone 4 uit en aan zet dan komt er weer simlock te staan en moet ik de 4 cijfers die ik van T-Mobile heb gekregen invoeren. Enig idee wat dit kan zijn? Ik heb wel een jailbreak uitgevoerd voordat mijn abonnement in ging (nummerbehoud).
Simkaart vuil/stuk?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Er blijft Wachten op activering... staan.
Niet dat ik weet.quote:
Ga anders even terug.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Gister deed alles het en sinds ik wakker werd vanochtend staat er Geen service en blijft ie Wachten op activering...
Jup, je kan gewoon je telefoon activerenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef RaymanNL het volgende:
Kon er vandaag zo eentje ophalen bij Belcompany! Had het geluk dat iemand die hem gereserveerd had was afgekeurd voor het abonnement. Ik heb nu wel een vraag, mijn abonnement gaat pas begin oktober in (ivm nummerportering) maar ik wil nu alvast mn iPhone gaan uittesten. Alleen heb je een SIMkaart nodig voor activeren. Zou de SIMkaart die ik al heb meegekregen (die dus pas over een maand ingaat) voldoende zijn om de telefoon te activeren. Ik heb geen zin om voor overbodige kosten te gaan staan, en daarom heb ik het nog niet geprobeerd. Misschien dat jullie het weten?
Mooi!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
Probleem opgelost. Mijn abonnement zou eigenlijk ingaan als mijn oude abonnement was opgezegd. Maar gister had ik een aantal gratis minuten ofzo waardoor ik toch nog kon bellen en internetten.
Nu is mijn abonnement geactiveerd dus kan ik hem gewoon gebruiken.
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:46 schreef Steamydeluxx het volgende:
Goed, ik had echt geen zin meer om te wachten op de Iphone 4 en besloot om de 3gs 8gig te bestellen via ivoordeel.nl. Heb 'm zojuist binnengekregen, wilde natuurlijk gelijk aan de slag, echter:
Ik krijg de SIM-tray met geen mogelijkheid open!Heb nu 3 kwartier zitten ploeteren met dat bijgeleverde metalen pinnetje, zelf met een paperclip geprobeerd etc. Muurvast, dat pinnetje gaat ook bijna helemaal die telefoon in en ik voel niets klikken oid.
Help me, ik wil graag iphonen
Welke versie heb je besteld (16 of 32 GB)? Want als je bijvoorbeeld 16 GB hebt besteld, en de eerste twee een 32 GB, en ze leveren 1 32 Gb en 1 16 GB dan heb je er met een beetje geluk alsnog een.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef Jorwol het volgende:
Met een beetje geluk dinsdag de iPhone, sta op nummer 3 volgens die pipo van the Phone House, maar ze krijgen er maar 2 binnen dinsdag en hij kon er geen 3 van maken!
Hopen dat een van de twee 'm niet meer hoeft!
16 GB, maar ze hebben aparte lijsten voor 32 en 16, dus helaasquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Welke versie heb je besteld (16 of 32 GB)? Want als je bijvoorbeeld 16 GB hebt besteld, en de eerste twee een 32 GB, en ze leveren 1 32 Gb en 1 16 GB dan heb je er met een beetje geluk alsnog een.
knop voor piepoquote:
Je abo gaat in op het moment van afsluiten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Steamydeluxx het volgende:
Oke great, ik heb dus een defecte Iphone 3GS gekregen via ivoordeel.nl. Ga 'm morgen terugsturen, gaat weer lekker 2 tot 4 week duren voor zo'n stom SIM-traytje -_-.
Ik heb de telefoon gekregen bij een vodafone abbo, maar omdat de SIMtray defect is heb ik mijn nieuwe SIM nog niet kunnen gebruiken. Nu is mijn abo nog niet geactiveerd right? Met andere woorden, mocht de reparatie de volle 4 week duren, hoef ik die eerste verloren maand ook niet te betalen toch?
Even bellen naar Tee mobiel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone4 gekregen. ontzettend wat een telefoon _0_ .
Echter zit ik met een klein probleem; ik krijg mijn itunes account niet geactiveerd, alsmede de telefoon niet.
Volgens mij doe ik niets verkeerd. gisteren wel een Click&Buy account aangemaakt voor simpel betalen, daarvan de bankrekening nog niet geverifieerd, kan het daaraan liggen?
Itunes blijft "hangen" bij het laatste invul scherm....
Misschien vergeten je "titel" in te voeren? Dat had mijn vader ook toen hij zijn Ipad ging installerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone4 gekregen. ontzettend wat een telefoon _0_ .
Echter zit ik met een klein probleem; ik krijg mijn itunes account niet geactiveerd, alsmede de telefoon niet.
Volgens mij doe ik niets verkeerd. gisteren wel een Click&Buy account aangemaakt voor simpel betalen, daarvan de bankrekening nog niet geverifieerd, kan het daaraan liggen?
Itunes blijft "hangen" bij het laatste invul scherm....
nope, ook dat staat gewoon op DHR.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:01 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien vergeten je "titel" in te voeren? Dat had mijn vader ook toen hij zijn Ipad ging installeren
Dar heb ik gisteren ook een half uur mee zitten pielen. Kon eerst die hele SIMtray niet vindenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.
Heb werkelijk keihard gedrukt tot ik een ons woog. Ben ermee naar een Apple Reseller geweest en zij kregen het ook niet voor elkaar. Ga 'm vandaag terugsturen, lekker 2 tot 4 weken wachtenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Heb werkelijk keihard gedrukt tot ik een ons woog. Ben ermee naar een Apple Reseller geweest en zij kregen het ook niet voor elkaar. Ga 'm vandaag terugsturen, lekker 2 tot 4 weken wachten
Case Program.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Hij is binnen, 1 weekje levertijd gehad
Hoe heet die bumper app?
Ik heb hem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:59 schreef AlmereRulez het volgende:
Epic Citadel (gratis) is een aanrader als je wilt zien wat de iPhone4 in petto heeft, grafisch gezien!
Niet optimaal dus.quote:
Nope, ze kunnen niets doen omdat ik 'm met Vodafone abo heb. Zij mogen alleen service verlenen als het ding op T-Mobile draait. Ze mochten er uberhaupt niet naar kijken. (Wat ze wel gedaan hebben natuurlijk, service is goud in de MacMe in Groningen)quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:53 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
wow, dat is balen zeg. kunnen ze je niet even een nieuwe geven?
Als je een abonnement op de Donald Duck neemt, maar hem niet uit het plastic haalt, moet je er toch ook gewoon voor betalen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef Steamydeluxx het volgende:
Maar, ik heb m'n SIM nog in de verpakking zitten, niets mee gebeurd! Dan betaal ik toch zeker ook nog geen abo kosten?
Als je een TV abonnement hebt en je tv niet aan zet, moet je er toch ook gewoon voor betalen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als je een abonnement op de Donald Duck neemt, maar hem niet uit het plastic haalt, moet je er toch ook gewoon voor betalen?
Als je in de winkel een iPod pakt je gooit hem op de grond en begint er op te stampen waardoor de verkoper schreeuwt: "Mijn iPod, wat doe je!?" En je zegt daarop "Ik heb hem toch gekocht" (wat niet blijkt) moet je er toch ook gewoon voor betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je een TV abonnement hebt en je tv niet aan zet, moet je er toch ook gewoon voor betalen?
Als je... ah screw it.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je in de winkel een iPod pakt je gooit hem op de grond en begint er op te stampen waardoor de verkoper schreeuwt: "Mijn iPod, wat doe je!?" En je zegt daarop "Ik heb hem toch gekocht" (wat niet blijkt) moet je er toch ook gewoon voor betalen.
Ik moest ook 3 weken wachten, en na die 3e week zat ik nog 2 weken in Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:49 schreef StefanKollaart het volgende:
Zit nog steeds bij dat scheit t-mobile te wachten, nu al bijna 3 weken..
Zucht
Dus jij hoefde maar drie weken te wachten en toen was in presipe jou iPhone er? In dat geval zal die volgende week wel komen. Heb m trouwens in een t-shop besteld, niet online.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest ook 3 weken wachten, en na die 3e week zat ik nog 2 weken in Frankrijk.
Maar nu heb ik hem eindelijk.
Oh, een vriend van mij had hem 2 weken na mij besteld en die heeft hem volgende week.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dus jij hoefde maar drie weken te wachten en toen was in presipe jou iPhone er? In dat geval zal die volgende week wel komen. Heb m trouwens in een t-shop besteld, niet online.
We wachten met spanning af zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, een vriend van mij had hem 2 weken na mij besteld en die heeft hem volgende week.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:16 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
We wachten met spanning af zullen we maar zeggen
Je kan een reservekopie terugzetten, daarmee krijg je ook je saved data terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh bah, waarom synced iTunes alles behalve save data tussen verschillende iDevices. Kijk op m'n iPhone 4 kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met Angry Birds..
Maar die deathgrip is onzin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:38 schreef Ad_rem het volgende:
Mijn hoesje ook binnen vorige week maar ik doe hem er niet om komop niet echt mooi en ook minder fijn om vast te houden.
Moet zeggen dat dit wel een erg grappig iPhone 4 bash filmpje is:
Ik heb exact dit probleem, maar kom niet uit een abbonementquote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Gister deed alles het en sinds ik wakker werd vanochtend staat er Geen service en blijft ie Wachten op activering...
Da's per lokatie verschillendquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die deathgrip is onzin.
Hoe ik mijn iPhone vast hou, gewoon bereik.
Hier ook. Al op verschillende locaties geprobeerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die bestanden moest je voordat je ging syncen via SSH op PC bewaren en daarna overzetten!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh bah, waarom synced iTunes alles behalve save data tussen verschillende iDevices. Kijk op m'n iPhone 4 kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met Angry Birds..
Ik heb geen cydia. Hoe moet ik dat straks doen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Die bestanden moest je voordat je ging syncen via SSH op PC bewaren en daarna overzetten!
Ik ook. Vind het echt helemaal niets. Ik wacht wel af tot de bumper van DX er is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef D. het volgende:
Vandaag mijn hoesje binnengekregen. Da's even wennen hoor
Ik niet met 3G. Met GPRS (GSM) wel. Maar probleem in de VS is vooral dat die zendmasten anders zijn afgesteld (hier staan ze dichter op elkaar) en je dus eerder niet zo goed bereik hebt (wat dan dus kan wegvallen door je hand over de antenne te doen). En daarnaast zijn er in veel plekken in de VS alleen maar 3G-ontvangst of 2G-ontvangst. Op veel plekken is het dus niet zo dat als 3G wegvalt, je terug kan op 2G. Hier dus wel (waardoor je eigenlijk altijd bereik hebt).quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mwoah, 8 september wordt het als officiële download aangeboden, 4 dagen wachten vind ik niet echt een straf. Zolang kan ik nog wel wachten..quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand al 4.1 vd torrentboer geprobeerd??
Langs phonehouse gaan, binnen twee dagen gekregen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Het wachten op mijn iPhone duurt me te lang. Ik wacht al meer dan 3 weken. Online T-Mobile status staat al die tijd al vast op 2.
Zoveel nieuws is er toch niet met de aankomende update?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, 8 september wordt het als officiële download aangeboden, 4 dagen wachten vind ik niet echt een straf. Zolang kan ik nog wel wachten..
Full hd kan je via een gratis app al uploaden maar wel leuk dat het komt. Wat zijn HDR foto's?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, Proximity sensor Fix, HDR foto's maken en Full HD kunnen uploaden is toch wel prettig om mee te nemen op je foon..
High dynamic range foto's. Houdt in dat de camera drie keer dezelfde foto maakt met verschillende belichtingen en deze combineert tot 1 foto waarop alles goed belicht is. Is om zwarte plekken in de schaduwen en verloren details in highlights tegen te gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Full hd kan je via een gratis app al uploaden maar wel leuk dat het komt. Wat zijn HDR foto's?
Als het zonder aparte App kan, eigenlijk alleen maar beter. Net zoals je bestandjes met andere telefoons kan sharen via Bluetooth dat kan standaard gewoon niet met een iPhone zonder aparte App..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Full hd kan je via een gratis app al uploaden maar wel leuk dat het komt. Wat zijn HDR foto's?
Ken je die foto's waarbij bijvoorbeeld de lucht helemaal wit is (overbelicht) en de voorgrond goed. Of de voorgrond donker en de lucht lekker blauw? Via HDR maakt de app 3 foto's heel snel achter elkaar met onderbelichting, standaard en overbelichting. Voegt deze samen en dan heb je meestal een perfecte foto. Als je van HDR gebruik maakt heb je voor 1 foto altijd 2 plaatjes: die zonder HDR, en eentje met HDR zodat je kunt kiezen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ken je die foto's waarbij bijvoorbeeld de lucht helemaal wit is (overbelicht) en de voorgrond goed. Of de voorgrond donker en de lucht lekker blauw? Via HDR maakt de app 3 foto's heel snel achter elkaar met onderbelichting, standaard en overbelichting. Voegt deze samen en dan heb je meestal een perfecte foto. Als je van HDR gebruik maakt heb je voor 1 foto altijd 2 plaatjes: die zonder HDR, en eentje met HDR zodat je kunt kiezen.
Nee, op het moment kun je alleen FaceTimen met mensen die je eerst belt (je moet dus een werkende simkaart hebben). Zodra je FaceTime start, verbreekt de telefoonverbinding en ga je over op een videostream via WiFi.quote:Op zondag 5 september 2010 10:45 schreef AlmereRulez het volgende:
Duidelijk!
Nog een vraagje, hoe kan ik videocallen? Zie het nergens staan! En kan ik dat ook doen zonder simkaart maar wel met Wi-Fi?
Nou ja, het lijkt me dan sowieso geen ferusbished toestel, want die krijgen nieuwe behuizing. Verder kan je het serienummer controleren, daarmee weet je wat de productieweek is.quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef LennyCole het volgende:
Gisteren m'n iphone binnengekregen, allemaal heel mooi enzo, grote vooruitgang tov de iphone 2g.
Maar: ik zie nu net wat kleine beschadiging op de onderkant zitten (soort van steenslag achtige beschadigingen), nu was ik benieuwd. Hoe weet ik dat dit niet een refurbished toestel is?
Hoe is het met jouw nieuwe toestel eigenlijk, werkt deze nu wel fatsoenlijk?quote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me dan sowieso geen ferusbished toestel, want die krijgen nieuwe behuizing. Verder kan je het serienummer controleren, daarmee weet je wat de productieweek is.
Maar goed, refusbished of niet, het toestel wat je ontvangen hebt dient gewoon schadevrij te zijn.
Ja, volgens mij is het beter. De nabijheidssensor staat ook bij deze te strak afgesteld, maar lang niet zo erg als bij de vorige, dat was echt bizarre drama. En m'n telefoontjes vallen niet weg.quote:Op zondag 5 september 2010 17:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw nieuwe toestel eigenlijk, werkt deze nu wel fatsoenlijk?
Volgens mij kan dat met Readdledocs. Word-bestanden en PDF'jes opent ie zeker. Ik zal even een powerpoint proberen..quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef andre347 het volgende:
Ik zoek nog een app voor op mijn iphone waarmee ik documenten en powerpoint presentaties kan openen. Dit lijkt mij wel handig bij colleges e.d.
Ja, ik heb 'm en nog iemand hier. Hij is in ieder geval beter dan de iPhone app, dus ik gebruik 'm veel. Het is de layout van de Google app. Enige jammere is dat je afspraken nu niet zelf een kleurtje in geven (maar dat komt in een update) en dat je echt door de weken heen moet scrollen en 'm niet over kan zetten naar een maand overview.quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand Week Calender al geprobeerd? Ziet er m.i. prima uit en biedt, itt de iPhone app, wel een weekoverzicht.
Top, thanks: voor 1,60 kunnen we ook niet sukkelen. Ik ga die app 's downloaden.quote:Op zondag 5 september 2010 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm en nog iemand hier. Hij is in ieder geval beter dan de iPhone app, dus ik gebruik 'm veel. Het is de layout van de Google app. Enige jammere is dat je afspraken nu niet zelf een kleurtje in geven (maar dat komt in een update) en dat je echt door de weken heen moet scrollen en 'm niet over kan zetten naar een maand overview.
Maar hij is prettig.
quote:
Oké ik zal daar wel even naar kijken. Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat met Readdledocs. Word-bestanden en PDF'jes opent ie zeker. Ik zal even een powerpoint proberen..
Edit: jup, geen probleem met powerpoint
Proximity sensor fix is er over 3 dagen, ben benieuwd heb m'n toestel nog niet eens gebruikt om te bellen..quote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het beter. De nabijheidssensor staat ook bij deze te strak afgesteld, maar lang niet zo erg als bij de vorige, dat was echt bizarre drama. En m'n telefoontjes vallen niet weg.
Daar wacht ik ook op ja.quote:Op zondag 5 september 2010 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Proximity sensor fix is er over 3 dagen, ben benieuwd heb m'n toestel nog niet eens gebruikt om te bellen..
Ik zie net dat GoodReader het ook kan. Die is maar 79 cent tegenover 3,99 voor ReaddleDocs, en ze zijn praktisch hetzelfde qua functionaliteit.quote:Op zondag 5 september 2010 19:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oké ik zal daar wel even naar kijken. Bedankt
Om de 5 meter eeb foto nemen en dan zie je bij je filmrol waar je fotos hebt gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een n00b met de iPhone, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om bij te houden waar je bent geweest? Ik wil weer gaan wandelen en zou het leuk vinden als ik kon bijhouden hoe ver ik nou eigenlijk heb gelopen. Ik heb een 3G trouwens.
Runkeeper pro wordt veel genoemd. Een andere, hele simpele is dixtance.quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een n00b met de iPhone, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om bij te houden waar je bent geweest? Ik wil weer gaan wandelen en zou het leuk vinden als ik kon bijhouden hoe ver ik nou eigenlijk heb gelopen. Ik heb een 3G trouwens.
Moet je natuurlijk wel erbij zeggen dat het een 16GB White versie isquote:Op zondag 5 september 2010 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Ik kan een 3G in minte conditie overnemen van een maat van mij voor 190 + een brakke fiets. Goeie deal?
PS hoi Bef
quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Om de 5 meter eeb foto nemen en dan zie je bij je filmrol waar je fotos hebt gemaakt.
quote:
Ik heb Runkeeper erop gezet (wel de gratis versie uiteraard, ben Hollander) en het ziet er begrijpelijk uit. Zal het van de week eens uitproberen, dank jullie wel!quote:Op zondag 5 september 2010 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Runkeeper pro wordt veel genoemd. Een andere, hele simpele is dixtance.
Volgens mij moet je dan eerst een keer een MMS versturen. Ik weet niet of je dit ooit gedaan hebt?quote:Op maandag 6 september 2010 10:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
krijg nog steeds mijn MMS'jes binnen via een SMS verwijzend naar tmobile.nl/mms.... is dit een jailbreak probleem? of is het op te lossen?
Die gratis T-mobile versie?quote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef Repeat het volgende:
Ik heb overigens de Navigon gedownload, maar nu krijg ik als ik dat opstart de melding dat ik wifi moet uitzetten omdat het anders niet werkt. Maar wifi staat helemaal niet aan
Iemand dit ook gehad?
Reset je dan ook je tetheringinstellingen? Want dat wil ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Die gratis T-mobile versie?
Ik lostte het op door de netwerkinstellingen te resetten!
heb het nu voor elkaar gekregen door nog een keer jailbreak 2.0 erop te pleuren... werkt als een zonnetje!quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst een keer een MMS versturen. Ik weet niet of je dit ooit gedaan hebt?
... en zo kom je dus toch aan de 5 weken levertijd die T-Mobile je beloofd heeft!quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef koningdavid het volgende:
Maand geleden ofzo Iphone4 besteld. Kreeg vanochtend sms'je van T-mobile dat ik bezorgafspraak kon maken. Kan dat bezorgbedrijf (AMP-logistics) hem pas volgende week dinsdag afleveren? Waar slaat dat op?
iPhone rebooten.quote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef Repeat het volgende:
Ik heb overigens de Navigon gedownload, maar nu krijg ik als ik dat opstart de melding dat ik wifi moet uitzetten omdat het anders niet werkt. Maar wifi staat helemaal niet aan
Iemand dit ook gehad?
Het is nu alleen rondwandelen in een oud fort, maar dat ziet er echt gelikt uit.quote:Op maandag 6 september 2010 14:11 schreef Skv het volgende:
De game 'Epic Citadel' is nog niet af, maar wel te downloaden. Tering, wat ziet dát er vet uit zeg!
Je kan ook buiten het kasteel hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Het is nu alleen rondwandelen in een oud fort, maar dat ziet er echt gelikt uit.
Yeah genieten van het uitzicht op zee!quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je kan ook buiten het kasteel hoor.
Ik heb mijn nieuwe contract en daarbij een bevestiging van mijn bestelling gekregen, via de post. (Ik heb telefonisch besteld, op 28 aug.)quote:Op maandag 6 september 2010 13:29 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
... en zo kom je dus toch aan de 5 weken levertijd die T-Mobile je beloofd heeft!
Heb je trouwens vóór dat smsje meer info gekregen van T-mobile? Een mailtje, smsje, anything over de voortgang van je bestelling? Ik heb telefonisch besteld (een week geleden) en kreeg niks. Maakt niet uit verder, maar ik zou graag meer info krijgen.
Welke iPhone gebruik je?quote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef funrider het volgende:
Kan niet wachten totdat officiele 4.1 voor 'gewone' users via iTunes te downloaden is. draai nog 4.0.0 en stabiliteit is drama t.o.v. 3.1.3 Woensdag hopelijk zover! Leuk verjaardagskado!
Brakke of vieze dockaansluiting.quote:Op maandag 6 september 2010 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 geeft constant de melding "dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor de iphone" terwijl ik helemaal geen accessiore heb aangesloten aan de iPhone. Iemand een idee waar het aan kan liggen? De melding komt soms wel 3x per minuut en soms ook gewoon 10 minuten niet.
Hij geeft trouwens ook soms geen geluid meer.quote:Op maandag 6 september 2010 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 geeft constant de melding "dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor de iphone" terwijl ik helemaal geen accessiore heb aangesloten aan de iPhone. Iemand een idee waar het aan kan liggen? De melding komt soms wel 3x per minuut en soms ook gewoon 10 minuten niet.
Garantiekwestie.quote:Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft trouwens ook soms geen geluid meer.
Er ooit aan gedacht garantie te claimen?quote:Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft trouwens ook soms geen geluid meer.
Volgens mij probeert de iphone altijd eerst van wifi gebruik te maken!quote:Op maandag 6 september 2010 17:46 schreef Dragonetti het volgende:
Het navigeren gaat trouwens super relaxed (heeeeeel snel fix en na een tunnel zowat direct weer een fix) .... met me ouwe tomtom was dat wel even anders
En "whatsapp" is ook
Is er ergens een setting waarbij je kan aangeven om altijd eerst gebruik te maken van de wi-fi en daarna eventueel van gsm internet abonnement. Thuis en op mijn werkplek gaat alleen via wi-fi omdat mijn internet abonnement overmorgen in gaat. (werkt dus nu perfect)
Maar ik wil dus tijdens mijn internet abonnement eerst gebruik maken van de beschikbare wifi accesspoints en daarna pas via mijn abonnement...
Moet je hiervoor een programma downloaden of gaat dit ten alle tijden automatisch ( => zodra je iets met het net wilt doen eerst wifi verbindingen gebruiken en daarna pas via abonnement...?)
Het 'hardste' wat je kunt doen is restoren vanuit DFU-mode.quote:Op maandag 6 september 2010 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je die iPhone 4 trouwens een hard reset geven?
ok! thanks!quote:Op maandag 6 september 2010 17:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgens mij probeert de iphone altijd eerst van wifi gebruik te maken!
Probeem ligt ook niet bij T-Mobile. Die zeggen hem al verstuurd te hebben naar het bezorgbedrijf. Hoe kan zo'n bedrijf nou een week doen over het bezorgen van een pakketje?quote:Op maandag 6 september 2010 13:29 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
... en zo kom je dus toch aan de 5 weken levertijd die T-Mobile je beloofd heeft!
Dimitri voelt met je meequote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Probeem ligt ook niet bij T-Mobile. Die zeggen hem al verstuurd te hebben naar het bezorgbedrijf. Hoe kan zo'n bedrijf nou een week doen over het bezorgen van een pakketje?
Kut, ik heb 'm een week geleden besteld. Had gehoopt op een mazzeltje, zodat ik 'm misschien binnen 2/3 weken zou krijgen. Maar dat zit er niet in, geloof ik. Ik heb een paar keer op het forum van iphoneclub gekeken, en daar lijkt het ook sterk richting de 4/5 weken te gaan (die T-Mobile zelf ook aangeeft). Afwachten dus..quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef StefanKollaart het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de uitlevering van iPhone 4 via t-shops, heb drie weekjes geleden bestelling geplaatst en begin nu toch echt wel ongeduldig te worden
Iemand die toevallig net via t-mobile z'n iphone 4 heeft, en wanneer gereserveerd?
Ze hebben maar één busjequote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Probeem ligt ook niet bij T-Mobile. Die zeggen hem al verstuurd te hebben naar het bezorgbedrijf. Hoe kan zo'n bedrijf nou een week doen over het bezorgen van een pakketje?
Dat is wel erg matig.quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef koningdavid het volgende:
Maand geleden ofzo Iphone4 besteld. Kreeg vanochtend sms'je van T-mobile dat ik bezorgafspraak kon maken. Kan dat bezorgbedrijf (AMP-logistics) hem pas volgende week dinsdag afleveren? Waar slaat dat op?
Ik heb via T-mobile besteld omdat ik 'm daar gratis kreeg in verband met vernieuwing van contract. Ik vrees dat ik dat nergens anders kan krijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef xaban06 het volgende:
Levering via T-Mobile zelf gaat ook langzaam, snap niet waarom mensen 'm via T-Mobile bestellen.
Via een online shop, 23 aug besteld, vandaag hebben ze 'm op de post gedaan.
Hmm?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Is al gelukt, moet eerst terug met redsnow naar 4.0
Niet helemaal waar hoor. Bij phonehouse hoefde ik het contract niet gelijk te tekenen. Twee dagen na reservering kon ik het toestel ophalen en mijn contract tekenen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef MarkyB het volgende:
Via Belcompany had ik hem binnen 1 week. Was nummer 8 op de lijst (vraag dat in de winkel even) en er waren mensen voor mij die de telefoon niet de eerste keer opnamen. Dan bellen ze de volgende in de lijst. Is vrijblijvend want bij t-mobile moet je 50 euro aanbetalen en bij the phonehouse moet je het contract al tekenen.
Ik had me daarom bij verschillende belcompany winkels op de lijst laten zetten en zo mijn kansen verspreidt. Ze belden mij smiddags op en dat is dan ook de rede dat veel mensen niet opnamen (werk enzo). Wil je er een, probeer deze constructie.
Bij de phonehouse hier moest dat wel, en dat schrikte mij af omdat ze een onbepaalde levertijd hadden. Ik moest het contract tekenen, maar het ging in op de dag dat de telefoon werd opgehaald.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. Bij phonehouse hoefde ik het contract niet gelijk te tekenen. Twee dagen na reservering kon ik het toestel ophalen en mijn contract tekenen.
Ik heb wel wat leren hoesjes gezien op de Beverwijkse bazaar, zagen er mooi uit!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zoek leren hoesjes waar 'ie ook met een hoesje in kan. En dat ben ik nog niet tegengekomen.
Leren hoesjes!
Een hoesje voor een hoesje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zoek leren hoesjes waar 'ie ook met een hoesje in kan. En dat ben ik nog niet tegengekomen.
Leren hoesjes!
Ik zag wel een leren hoes dat je net als een portemonnee open en dicht doet speciaal voor de iPhone4.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ze moeten wel dicht kunnen en ik zie alleen maar van die open dingen.. en dat wil ik niet.
Nee helaas zijn veel apps niet clean te uninstallen. Zo hebben veel spellen na het herinstalleren je highscores en hebben IM programma's je gegevens nog bewaard ergens op de iPhone.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef Dragonetti het volgende:
Laat een un-install van een app nog sporen achter op de iphone? Of zijn het cleane un-installs?
(een beetje zoals het in windows wel eens wil gaan)
Uhm, dat is niet op de iPhone, dat is dan op een externe server..quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Nee helaas zijn veel apps niet clean te uninstallen. Zo hebben veel spellen na het herinstalleren je highscores en hebben IM programma's je gegevens nog bewaard ergens op de iPhone.
Ik zoek een van beide nog, let me know als je iets vindt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Ik zag wel een leren hoes dat je net als een portemonnee open en dicht doet speciaal voor de iPhone4.
Dat mag dus niet, je mag op Fok niet meer vragen dan de nieuwprijs. Je hebt 640 voor je toestel betaald, dus 750 vragen is tegen de regels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef fyah het volgende:
NiceIk heb net een iphone 4 zwart 16 GB rechtstreeks kunnen bestellen via de site van Mobistar (BE). Ik heb er ook nog een in bestelling bij de mediamarkt dus ik moet er sowieso een verkopen of mijn bestelling afzeggen. Daarom verkoop ik gewoon deze iphone verder. Dus vooraleer ik naar V&A ga zet ik het hier even neer.
iPhone 4 16 GB (zwart). Ongeopend, nieuw in doos en 10 minten geleden gekocht. Nog de volle mep aan garantie en natuurlijk SIM-unlocked want het is een Belgisch toestel. Als ik even rondkijk op iPhoneclub en ebay zou ik hier wel 750 voor mogen vragen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Nee helaas zijn veel apps niet clean te uninstallen. Zo hebben veel spellen na het herinstalleren je highscores en hebben IM programma's je gegevens nog bewaard ergens op de iPhone.
Ok! stel dat ik een cleane iphone wil wat is dan het beste:quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhm, dat is niet op de iPhone, dat is dan op een externe server..
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, je mag op Fok niet meer vragen dan de nieuwprijs. Je hebt 640 voor je toestel betaald, dus 750 vragen is tegen de regels.
Op iPhoneclub mag het wel, gewoon daar verkopen
No problemquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Oh sorryDat wist ik niet. Bedankt voor de tip
Bij de T-mobileshop zeiden ze ongeveer 2 weken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef NJ het volgende:
Hoe lang duurt dat opsturen ongeveer? Want ik heb nu zo'n haarscheurtje wat ondertussen al een behoorlijke scheur geworden is. Alleen ik denk niet dat ik langer dan een paar dagen zonder m'n iPhone kan..
Als er na een tijdje nog niemand geintereseerd is dan sta jij als eerste op de lijst om aan gewone nieuwprijs te mogen overkopen, bij dezequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Voor 640 (kostprijs) neem ik em van je over
Sena is goede kwaliteit, maar ik vind dat specifieke hoesje echt afgrijselijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Xrenity het volgende:
Iemand ervaring met deze? http://www.senacases.com/apple/iphone-4-cases/argyle/
Net besteld, mooi ding
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, laat iOS 4.1 maar komen hoor...
Incorrect, aangezien ik geen internet verbinding of dergelijke had en toch de gegevens had. Het is dus degelijk wel op de iPhone.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhm, dat is niet op de iPhone, dat is dan op een externe server..
Optie 2 icm DFU mode en de shift-herstel is het beste wat je dan kan doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef Dragonetti het volgende:
Ok! stel dat ik een cleane iphone wil wat is dan
2 => via itunes > klik op je iphone icoon > [SHIFT] + [click] op 'herstellen' > gebruik de correct firmware
Optie 2 lijkt me het meest vanzelfsprekende of is er nog een andere manier?
Jailbreak? Een app verwijderen zou gewoon een app verwijderen moeten zijn, incl. alle data..quote:Op woensdag 8 september 2010 01:22 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Incorrect, aangezien ik geen internet verbinding of dergelijke had en toch de gegevens had. Het is dus degelijk wel op de iPhone.
Is mooi, een beetje chique, beschermt tegen krassen, stoten e.d. en het eruit halen is geen probleem. Het hoesje wat ik heb (Sena Ultraslim) is zacht leer, je knijpt je iPhone er als het ware uit dus dat is binnen 1 soepele beweging gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:49 schreef Ad_rem het volgende:
Waarom dat leren hoesje? Waar beschermd t tegen? Is het prettig om elke keer je telefoon uit een hoesje te halen?
Waarom niet gewoon gratis door appel laten bezorgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet nog even een fatsoenlijk beschermhoesje scoren ergens. Zal in de pauze eens een rondje stad doen.
Niet iedereen wil een hoesje uit die 8 kiezen.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gratis door appel laten bezorgen?
Voor de 3GS?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gratis door appel laten bezorgen?
Ik heb de zwarte uit deze reeks voor m'n 3GS. Erg mooiquote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet nog even een fatsoenlijk beschermhoesje scoren ergens. Zal in de pauze eens een rondje stad doen.
Oeh, leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte uit deze reeks voor m'n 3GS. Erg mooi.
Yup, mooi materiaalquote:
Ja ik heb ze binnen, moet ze alleen nog monteren en ik heb m'n Apple bumper nog niet, die ik wel had verwachtquote:Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand deze al besteld en binnen gekregen? http://www.sgpstore.com/p(...)_89/products_id/1471
Ben erg beniewd naar of het wat is. Ziet er mooi uit op de fotos namelijk
Als hij erop zit, zou je dan wat foto's kunnen plaatsen? Ben erg benieuwd namelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ik heb ze binnen, moet ze alleen nog monteren en ik heb m'n Apple bumper nog niet, die ik wel had verwacht
iPhoneclub heeft net een review geplaatst van de Skinguard Deep Leather Blackquote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als hij erop zit, zou je dan wat foto's kunnen plaatsen? Ben erg benieuwd namelijk
Ik heb mijn bumper ook nog niet, maar ik heb hem dan ook bij DX besteld. De case van het case program heb ik wel al binnen, maar die vind ik niets.
Meestal 's avonds rond een uur of 7/8.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe laat iOS 4.1 komt? Of is dat altijd onbekend?
Nice. Maar ik vind 'm toch wat te duur voor een sticker van blijkbaar niet al te beste kwaliteit.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iPhoneclub heeft net een review geplaatst van de Skinguard Deep Leather Black
Kijk eens rond op het forum van iPhoneclub en Marktplaats. Daar kan je prijzen wel redelijk vergelijken. Op Marktplaats heb je de beste kans dat een idioot er nog een mooi bedrag voor geeft.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik krijg zeer waarschijnlijk een gloednieuwe 3GS terug van T-mobile wegens haarscheurtjes. Hoeveel kan ik voor zo'n nieuwe 3GS met 16 gb vragen voor de verkoop?
Wordt hier niet besproken.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb 2 Iphone 4 telefoontjes liggen hier. Beiden moeten met Vodafone werken en dus gejailbreaked worden. Dit is inmiddels gedaan via jailbreakme.com.
De ene draait op versie 4.0 en weigert elke microsim
De andere draait op versie 4.0.1 en pakt beide microsims.
De werkweigeraar heeft al een harde reset gehad, en is nog een keer gejailbreakt, maar het hoerending weigert steevast. Soms melding "ongeldige sim" en soms helemaal niks.
Is de versie nu het euvel, of heeft iemand nog andere tips?
En als de versie het probleem is, hoe kan ik dit het makkelijkste updaten.
Waar heb je de toestellen vanaf getoverd?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ohh jezus is FOK! hier weer roomser dan de paus in?
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je de toestellen vanaf getoverd?
Niet, misschien dat het met een jailbreak + afc2add mogelijk is, i.c.m. iPhone Explorer oid.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:37 schreef Skv het volgende:
Hoe krijg ik een .mov-filmpje dat gemaakt is met een iPhone dat op mijn PC staat terug in mijn filmrol? Ik wil 'm met iMovie bewerken, maar ik kan niet plakken in de folder met foto's..
Als ze uit het buitenland komen kan dat wel het geval zijn. Dan moeten ze met een buitenlandse simkaart geactiveerd worden volgens mij.quote:
Aha. Ik heb ze wel hier in NL gekocht. Maar ik vermoed dat ze idd uit Engeland komen. Thanks.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze uit het buitenland komen kan dat wel het geval zijn. Dan moeten ze met een buitenlandse simkaart geactiveerd worden volgens mij.
Mooie prijsquote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef M.C. het volgende:
ik kan van een collega een 3GS 16GB neverlock gesealed in doos kopen voor 450 euro. Is dit een goede prijs of te duur? ( met het oog op de iPhone 4)?
Uit Engeland zijn ze simlockvrij, dan kan je ze gewoon met NL sim activerenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Aha. Ik heb ze wel hier in NL gekocht. Maar ik vermoed dat ze idd uit Engeland komen. Thanks.
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhonequote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Ik heb dus net heel mooi m'n verse google agenda toegevoegd aan m'n iphone...
en dat werkt
Maar nu is mijn vraag, hoe krijg ik alle data die al in m'n iphone agenda staat in m'n Google agenda?
In iTunes staat wel hoe ik m'n agenda kan syncen, maar ik heb verder geen calender programma's op m'n pc staan. En ik heb ook niet zoveel zin om voor 1 keer syncen een programma te installeren, aangezien ik hierna alleen m'n google agenda plan te gebruiken...
Iemand ideeen?
Ik kan wel elk agenda item wijzigen om 'm om te zetten naar de google agenda, maar dat gaat ook zo lang duren...
sexy...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhone. Alles wat je op je iPhone aanpast/toevoegt (contacts/agenda/etc.) gaan ook naar het web en vice versa
.
4.1 zou juist de traagheid van 4.0 moeten oplossen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef timbob het volgende:
Maakt 4.1 de 3G telefoons trouwens nog trager dan 4.0 dat deed?
want voor een 3G voegte dat hele 4.0 eigenlijk niks toe behalve mapjes en een iets andere mail opties...
Gejailbreakt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4.1 geinstalleerd al mijn apps weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |