ben eerder benieuwd naar de nieuwe jailbreak ervan.....quote:Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef Agiath het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat game-center....
Niet altijd. T-mobile is bagger vergeleken met KPN en Vodafone.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef xaban06 het volgende:
Hoe is de netwerk van T-Mobile tegenwoordig?
Youtube, surfen, mailen, etc gaat allemaal zonder problemen?
Het schijnt een codewoord te zijn van een nieuw product van T-Mobile.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef Graseter het volgende:
Er staat Geen service op mijn iPhone.
Ik ben 12, wat is dit.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef AskBrad het volgende:
kan ik dan echt HE-LE-MAAL niks met mijn telefoon, zonder hem aan Itunes te hangen?
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)quote:
App Store?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
Nee, het enige wat je kunt doen is alarmnummers bellen. Je iPhone moet eerst via iTunes geactiveerd worden. Dan hoeft overigens niet noodzakelijk de iTunes-installatie te zijn die je ook gaat gebruiken om te synchroniseren.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
Al harde reset gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik heb nou al uur of 5 gewacht.
Sleepbutton + homebutton inhouden totdat iPhone opnieuw opstart en dan loslaten bij verschijnen van Apple logo. quote:
Nog harder erin drukken? Niet bang zijn iets kapot te maken het is bijna onhaalbaar om met een pinnetje schade aan te richten in dat gat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:46 schreef Steamydeluxx het volgende:
Goed, ik had echt geen zin meer om te wachten op de Iphone 4 en besloot om de 3gs 8gig te bestellen via ivoordeel.nl. Heb 'm zojuist binnengekregen, wilde natuurlijk gelijk aan de slag, echter:
Ik krijg de SIM-tray met geen mogelijkheid open!Heb nu 3 kwartier zitten ploeteren met dat bijgeleverde metalen pinnetje, zelf met een paperclip geprobeerd etc. Muurvast, dat pinnetje gaat ook bijna helemaal die telefoon in en ik voel niets klikken oid.
Help me, ik wil graag iphonen
Op dat kaartje van je SIM kaart staat je pin code.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Jappe90 het volgende:
Elke keer als ik m'n iPhone 4 uit en aan zet dan komt er weer simlock te staan en moet ik de 4 cijfers die ik van T-Mobile heb gekregen invoeren. Enig idee wat dit kan zijn? Ik heb wel een jailbreak uitgevoerd voordat mijn abonnement in ging (nummerbehoud).
Simkaart vuil/stuk?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Er blijft Wachten op activering... staan.
Niet dat ik weet.quote:
Ga anders even terug.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Gister deed alles het en sinds ik wakker werd vanochtend staat er Geen service en blijft ie Wachten op activering...
Jup, je kan gewoon je telefoon activerenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef RaymanNL het volgende:
Kon er vandaag zo eentje ophalen bij Belcompany! Had het geluk dat iemand die hem gereserveerd had was afgekeurd voor het abonnement. Ik heb nu wel een vraag, mijn abonnement gaat pas begin oktober in (ivm nummerportering) maar ik wil nu alvast mn iPhone gaan uittesten. Alleen heb je een SIMkaart nodig voor activeren. Zou de SIMkaart die ik al heb meegekregen (die dus pas over een maand ingaat) voldoende zijn om de telefoon te activeren. Ik heb geen zin om voor overbodige kosten te gaan staan, en daarom heb ik het nog niet geprobeerd. Misschien dat jullie het weten?
Mooi!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
Probleem opgelost. Mijn abonnement zou eigenlijk ingaan als mijn oude abonnement was opgezegd. Maar gister had ik een aantal gratis minuten ofzo waardoor ik toch nog kon bellen en internetten.
Nu is mijn abonnement geactiveerd dus kan ik hem gewoon gebruiken.
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:46 schreef Steamydeluxx het volgende:
Goed, ik had echt geen zin meer om te wachten op de Iphone 4 en besloot om de 3gs 8gig te bestellen via ivoordeel.nl. Heb 'm zojuist binnengekregen, wilde natuurlijk gelijk aan de slag, echter:
Ik krijg de SIM-tray met geen mogelijkheid open!Heb nu 3 kwartier zitten ploeteren met dat bijgeleverde metalen pinnetje, zelf met een paperclip geprobeerd etc. Muurvast, dat pinnetje gaat ook bijna helemaal die telefoon in en ik voel niets klikken oid.
Help me, ik wil graag iphonen
Welke versie heb je besteld (16 of 32 GB)? Want als je bijvoorbeeld 16 GB hebt besteld, en de eerste twee een 32 GB, en ze leveren 1 32 Gb en 1 16 GB dan heb je er met een beetje geluk alsnog een.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef Jorwol het volgende:
Met een beetje geluk dinsdag de iPhone, sta op nummer 3 volgens die pipo van the Phone House, maar ze krijgen er maar 2 binnen dinsdag en hij kon er geen 3 van maken!
Hopen dat een van de twee 'm niet meer hoeft!
16 GB, maar ze hebben aparte lijsten voor 32 en 16, dus helaasquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Welke versie heb je besteld (16 of 32 GB)? Want als je bijvoorbeeld 16 GB hebt besteld, en de eerste twee een 32 GB, en ze leveren 1 32 Gb en 1 16 GB dan heb je er met een beetje geluk alsnog een.
knop voor piepoquote:
Je abo gaat in op het moment van afsluiten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Steamydeluxx het volgende:
Oke great, ik heb dus een defecte Iphone 3GS gekregen via ivoordeel.nl. Ga 'm morgen terugsturen, gaat weer lekker 2 tot 4 week duren voor zo'n stom SIM-traytje -_-.
Ik heb de telefoon gekregen bij een vodafone abbo, maar omdat de SIMtray defect is heb ik mijn nieuwe SIM nog niet kunnen gebruiken. Nu is mijn abo nog niet geactiveerd right? Met andere woorden, mocht de reparatie de volle 4 week duren, hoef ik die eerste verloren maand ook niet te betalen toch?
Even bellen naar Tee mobiel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone4 gekregen. ontzettend wat een telefoon _0_ .
Echter zit ik met een klein probleem; ik krijg mijn itunes account niet geactiveerd, alsmede de telefoon niet.
Volgens mij doe ik niets verkeerd. gisteren wel een Click&Buy account aangemaakt voor simpel betalen, daarvan de bankrekening nog niet geverifieerd, kan het daaraan liggen?
Itunes blijft "hangen" bij het laatste invul scherm....
Misschien vergeten je "titel" in te voeren? Dat had mijn vader ook toen hij zijn Ipad ging installerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone4 gekregen. ontzettend wat een telefoon _0_ .
Echter zit ik met een klein probleem; ik krijg mijn itunes account niet geactiveerd, alsmede de telefoon niet.
Volgens mij doe ik niets verkeerd. gisteren wel een Click&Buy account aangemaakt voor simpel betalen, daarvan de bankrekening nog niet geverifieerd, kan het daaraan liggen?
Itunes blijft "hangen" bij het laatste invul scherm....
nope, ook dat staat gewoon op DHR.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:01 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien vergeten je "titel" in te voeren? Dat had mijn vader ook toen hij zijn Ipad ging installeren
Dar heb ik gisteren ook een half uur mee zitten pielen. Kon eerst die hele SIMtray niet vindenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.
Heb werkelijk keihard gedrukt tot ik een ons woog. Ben ermee naar een Apple Reseller geweest en zij kregen het ook niet voor elkaar. Ga 'm vandaag terugsturen, lekker 2 tot 4 weken wachtenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik had dit ook bij mijn iPhone 4. Bij de 3GS moest je veel minder hard drukken. Bij de iPhone 4 moet je er echt hard op drukken (je kan zelfs even denken 'als dat pinnetje maar niet breekt...'). Gewoon hard drukken, dan schiet-ie plots omhoog.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Heb werkelijk keihard gedrukt tot ik een ons woog. Ben ermee naar een Apple Reseller geweest en zij kregen het ook niet voor elkaar. Ga 'm vandaag terugsturen, lekker 2 tot 4 weken wachten
Case Program.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Hij is binnen, 1 weekje levertijd gehad
Hoe heet die bumper app?
Ik heb hem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:59 schreef AlmereRulez het volgende:
Epic Citadel (gratis) is een aanrader als je wilt zien wat de iPhone4 in petto heeft, grafisch gezien!
Niet optimaal dus.quote:
Nope, ze kunnen niets doen omdat ik 'm met Vodafone abo heb. Zij mogen alleen service verlenen als het ding op T-Mobile draait. Ze mochten er uberhaupt niet naar kijken. (Wat ze wel gedaan hebben natuurlijk, service is goud in de MacMe in Groningen)quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:53 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
wow, dat is balen zeg. kunnen ze je niet even een nieuwe geven?
Als je een abonnement op de Donald Duck neemt, maar hem niet uit het plastic haalt, moet je er toch ook gewoon voor betalen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef Steamydeluxx het volgende:
Maar, ik heb m'n SIM nog in de verpakking zitten, niets mee gebeurd! Dan betaal ik toch zeker ook nog geen abo kosten?
Als je een TV abonnement hebt en je tv niet aan zet, moet je er toch ook gewoon voor betalen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als je een abonnement op de Donald Duck neemt, maar hem niet uit het plastic haalt, moet je er toch ook gewoon voor betalen?
Als je in de winkel een iPod pakt je gooit hem op de grond en begint er op te stampen waardoor de verkoper schreeuwt: "Mijn iPod, wat doe je!?" En je zegt daarop "Ik heb hem toch gekocht" (wat niet blijkt) moet je er toch ook gewoon voor betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je een TV abonnement hebt en je tv niet aan zet, moet je er toch ook gewoon voor betalen?
Als je... ah screw it.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je in de winkel een iPod pakt je gooit hem op de grond en begint er op te stampen waardoor de verkoper schreeuwt: "Mijn iPod, wat doe je!?" En je zegt daarop "Ik heb hem toch gekocht" (wat niet blijkt) moet je er toch ook gewoon voor betalen.
Ik moest ook 3 weken wachten, en na die 3e week zat ik nog 2 weken in Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:49 schreef StefanKollaart het volgende:
Zit nog steeds bij dat scheit t-mobile te wachten, nu al bijna 3 weken..
Zucht
Dus jij hoefde maar drie weken te wachten en toen was in presipe jou iPhone er? In dat geval zal die volgende week wel komen. Heb m trouwens in een t-shop besteld, niet online.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest ook 3 weken wachten, en na die 3e week zat ik nog 2 weken in Frankrijk.
Maar nu heb ik hem eindelijk.
Oh, een vriend van mij had hem 2 weken na mij besteld en die heeft hem volgende week.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dus jij hoefde maar drie weken te wachten en toen was in presipe jou iPhone er? In dat geval zal die volgende week wel komen. Heb m trouwens in een t-shop besteld, niet online.
We wachten met spanning af zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, een vriend van mij had hem 2 weken na mij besteld en die heeft hem volgende week.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:16 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
We wachten met spanning af zullen we maar zeggen
Je kan een reservekopie terugzetten, daarmee krijg je ook je saved data terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh bah, waarom synced iTunes alles behalve save data tussen verschillende iDevices. Kijk op m'n iPhone 4 kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met Angry Birds..
Maar die deathgrip is onzin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:38 schreef Ad_rem het volgende:
Mijn hoesje ook binnen vorige week maar ik doe hem er niet om komop niet echt mooi en ook minder fijn om vast te houden.
Moet zeggen dat dit wel een erg grappig iPhone 4 bash filmpje is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |