Kijk, dat is al 3 Okselquote:
Je hebt lichte gedragsproblemen en autisme.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef Oksel het volgende:
Let niet teveel op Stefan, die heeft (net als ik) af en toe wat lichte gedragsproblemen..
Hij gaat welquote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef Graseter het volgende:
Alleen Patje is mijn chauffeur, dus als hij niet gaat ga ik ook niet.
Jou wel maar mij niet!? Ik denk dat ie niet meer van mij houdt.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij gaat wel
Hij belde me net nog.
Hij belde omdat jij (?) hem een bericht had gestuurd dat je dacht dat de meet niet doorging.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jou wel maar mij niet!? Ik denk dat ie niet meer van mij houdt.
Oh.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij belde omdat jij (?) hem een bericht had gestuurd dat je dacht dat de meet niet doorging.
Dat wilde ie ff met me overleggen
Haske tof!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik en Patje1987 hebben nog wel zin om te komen
We overleggen onderling nog even met ons groepje en dan laten we het wel even weten.
We zouden sowieso namelijk al in Overijssel zijn (bij mij thuis).
En dan ook nog naar de meet gaan.
Zodoende
Ik woon in Dalfsen, dat ligt bij Zwolle. Dus aan de andere kantquote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Haske tof!
Leuk!
Ik logeer er een paar dagen van tevoren ook ergens daar in de buurt, fietsje mee in de trein![]()
Weet jij heel toevallig nog een kampeerplekje of een goed en betaalbaar B&B in de buurt? Of woon je aan de andere kant van 'Over-de-Iessel'? Breurke is toch binnenkort jarig, en dan ben ik zeker een dagje in en rond Enschede te vinden.
Kliekjes? Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik woon in Dalfsen, dat ligt bij Zwolle. Dus aan de andere kant
Dus met dat B&B kan ik je helaas niet helpen
Maar het zit er dik in dat ons kliekje nog wel even komt kijken
Wij zijn wel heel sociaal hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Kliekjes? Daar doe ik niet aan![]()
Dan blijf maar weg![]()
Oh ja: grapje!
Blij dat het iig nog een beetje relaxt kan, zeg... Ik heb vakantie, verdorie!
Nu regent het hier weer, moet ik met de plu naar het winkelcentrum lopen. Wat een straf!
En ook nog dat het winkelcentrum helemaal overdekt is zeg, dat kan toch niet??!!
Ik heb geen PM gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Oksel het volgende:
Gezellig. Er gaan gewoon een hoop mensen komen hoor.
Mocht ik mensen niet ge-pm'd hebben, laat het ff weten ergens.
Ik vind dat juist wel 1 van z'n charmante puntenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt lichte gedragsproblemen en autisme.
quote:
En je bent Coördinator Managerspellenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
NEE!
Ik kom nooit in ONZ.
FOK!sport, daar moet je mij vinden! En dan met name hier op het forum: AMS
Ja, kewl tagje he? Pas mogen krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je bent Coördinator Managerspellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dit aan de ene kant.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben eerder gevoed door Oksel z'n barbeque, dus ik ben vol vetrouwen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, kewl tagje he? Pas mogen krijgen
Oh, je wilt weten wat ik dan uitvoer??Klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een extra tent en kan klapstoelen meenemen voor jequote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit aan de ene kant.
Aan de andere kant, het is voor mij de andere kant van Nederland, en om dingen zelf mee te moeten slepen aan zitdingen e.d. staat me ook niet echt aan, zeker omdat OV. Ik kijk het nog even aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |