Nee, maar mijn ouders zijn zo braaf als het maar kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Controleren ze dat zo streng dan tegenwoordig?
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
En wederom supervet! Luna en d'r vader, precies zoals ik me had voorgesteld daar
Wie ben jij?quote:
quote:Dat moet ik ook maar eens doen, maar tot waar moet je dan lezen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het boek er maar weer eens bij genomen...
quote:Tot ze naar de Malfoy Manor gaan volgens mijOp vrijdag 22 oktober 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens doen, maar tot waar moet je dan lezen?
quote:ghehe
quote:Ik ga het niet doen.. zelfbeschermingOp donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil zoooo graag de boeken weer lezen maar ik wil niet dezelfde fout maken als vorige keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Sountrack nummers (scenes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Sountrack nummers (scenes):De previewsamples zijn hier te beluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag mijn Film Wizardry boek binnen gekregen en daar staan ook hele toffe dingen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het boek vandaag uitgelezen, maar er zitten behoorlijk wat scènes in de offciële trailer wat zeker niet in de eerste film kan zitten.Dit, dus.![]()
Ff een vraag over het vorige deel. Die heb ik net pas gekeken he.....maar ben ik de enige die het een verschrikkelijk kutdeel vond? En dan vooral het afgeraffelde einde? Zo'n afsluiting is toch te triest? Ik dacht nog dat ik de verkeerde keek en of dat ik misschien een dvd deel 2 er in moest doen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |