quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef IedeK. het volgende:
Een gedeelte van de 7-Potters scene uit Deathly Hallows. (1 minuut 30)
Natuurlijk niet kijken als je niet gespoiled wilt worden voor de film!Hahhaha!! Geweldig, ik wil meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga ze denk ik ook niet zien, kan nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, deze paar weken kan ik nog wel ff wachten hoor. Ik kijk die gelekte filmpjes dus ook maar niet. Trailers heb ik wel gezien.
Idem hier. Wilde eerst de 18e gaan op mijn verjaardag maar er kon niemand meequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga pas in het laatste weekend van november.
Jammer dat die in Brinkmann isquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga naar de nachtvoorstelling in Haarlem. Ik ben benieuwd of het eindelijk een keer een echt goede verfilming wordt.
Mja een vriend van me is de 23e jarig, en wij zijn samen ontzettende HP-geeks, en ik wil het met niemand liever dan met hem zien, dus neem ik hem mee voor zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Idem hier. Wilde eerst de 18e gaan op mijn verjaardag maar er kon niemand meeEn de 19e en 20e zijn er al verjaardagen te vieren dus wordt het de 26e pas.
Nouja, dat weekje extra kunnen we er ook nog wel bij hebben na zo lang te hebben gewacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |