Ik zeg toch max 5 euroquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef Vanky het volgende:
Hoeveel kosten 6 snaren?
Probleem is dat ik 0,50 betaal voor 1 en die kerel vraagt mij 15.
De mijne zijn van D'addario.
Hij zegt, dat is normaal dat is de prijs van de E-snaar.
Het is gewoon een punt, dat ik wel naar de winkel ga en de garantie heb dat ze goed gelegd zijn. Dan dat mijn kameraad mij 15 euro aanrekent en met zijn schaar op mijn gitaar zit te klooien!
Hij heeft al een paar tapjes van zijn gitaar afgebroken!
Ik heb een keer m'n snaar een halve cm diep onder m'n nagel gekregenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef m0ridin het volgende:
Nou ja, ik had wel mn vingers opengehaald... die snaaruiteindes kunnen nog best prikken
Ik heb eens een keer een stuk haar in mijn eten gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb eens een keer een stuk snaar in mijn eten gehad.
Het is natuurlijk het "Leer hier gitaar spelen" topic he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef m0ridin het volgende:
Ff serieus, waarom oefen je niet tot je hem ECHT kan... Het begon nog best redelijk maar uiteindelijk teveel fouten, valse noten, totaal geen noten, etc.
Ik kan er geen drol van en je kan zeker beter gitaar spelen dan ik, maar je verpest het zo alleen maar voor jezelf? Als je alleen maar dingen post die net half lukken of driekwart of weet ik t wat post je uiteindelijk dus allene maar dingen die voor niemand plezierig zijn om te luisteren.
Maar ff serieus, wat wil je bereiken met het posten van deze dingen ? Ik snap het echt niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het "Leer hier gitaar spelen" topic he.
En ik ben bezig met Leren..
Dribbel, je kan 't ook laten rusten en er gewoon niet op reageren als het je ergert.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat wil je bereiken met het posten van deze dingen ? Ik snap het echt niet meer
Nee ik erger me er nu niet aan ik vraag het me echt gewoon af wat de intentie ervan is, ik ben best bereid te helpen. Maar dit schiet niet op als hij niet zegt wat hij ermee wilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dribbel, je kan 't ook laten rusten en er gewoon niet op reageren als het je ergert.
Hij wil zijn skillz0rzz laten horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik erger me er nu niet aan ik vraag het me echt gewoon af wat de intentie ervan is, ik ben best bereid te helpen. Maar dit schiet niet op als hij niet zegt wat hij ermee wil
Ik wil zoveel mogelijk tips proberen binnen te halen, en met tips bedoel ik niet dingen zoals" hier heb je een tip : Stop met Muziek Maken/Stop met posten hier..."quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat wil je bereiken met het posten van deze dingen ? Ik snap het echt niet meer
Probleem is dat je de tips blijkbaar niet meeneemt. Je krijgt honderd keer te horen dat je iets makkelijkers moet proberen omdat dit nog te snel/moeilijk is, doe je hem gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk tips proberen binnen te halen, en met tips bedoel ik niet dingen zoals" hier heb je een tip : Stop met Muziek Maken/Stop met posten hier..."
Maar gewoon echt een serieuze tip.
Hoe ik die solo`s die ik nu speel gewoon snel beter kan spelen..
Ik improviseer nu ook ombepaalde scales op de gitaar te leren kennen.
Meer een kwestie van ontwikkeling denk ik. Als hij les had had hij 't in een keer goed gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef Schuifpui het volgende:
Het wiel opnieuw uit proberen te vinden, goed bezig hoor.
Dat bedoel ik dus. Nu blijft ie proberen en hoopt ie uiteindelijk een goede techniek aan te leren, terwijl er al miljoenen voor hem zijn gegaan en die techniek gewoon via lessen aangeleerd hebben. Maar dat zijn natuurlijk niet de tips die hij wil horen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Meer een kwestie van ontwikkeling denk ik. Als hij les had had hij 't in een keer goed gedaan
Oke daar kan ik je niet mee helpen aan n00b zijndequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:18 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Nu blijft ie proberen en hoopt ie uiteindelijk een goede techniek aan te leren, terwijl er al miljoenen voor hem zijn gegaan en die techniek gewoon via lessen aangeleerd hebben. Maar dat zijn natuurlijk niet de tips die hij wil horen.
Ik heb zelf afgelopen week samen met iemand gespeeld die al wat langer speelt. Nog wat handige tips gehad, voornamelijk over de positie van m'n linkerhand bij sommige akkoorden. Misschien ga ik toch les nemen. Het is nu nog wel te corrigeren, maar ik wil niet al te veel verkeerde dingen aanleren. Zou een korte serie lessen genoeg zijn, zodat ik daarna weer zelf verder kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |