abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:44:36 #101
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_87442243
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef Vanky het volgende:
Hoeveel kosten 6 snaren?

Probleem is dat ik 0,50 betaal voor 1 en die kerel vraagt mij 15.
De mijne zijn van D'addario.

Hij zegt, dat is normaal dat is de prijs van de E-snaar.

Het is gewoon een punt, dat ik wel naar de winkel ga en de garantie heb dat ze goed gelegd zijn. Dan dat mijn kameraad mij 15 euro aanrekent en met zijn schaar op mijn gitaar zit te klooien!
Hij heeft al een paar tapjes van zijn gitaar afgebroken!
Ik zeg toch max 5 euro :')
Hier betaal ik er 3,50 voor maar die prijzen verschillen. Voor een set dus (6 stuks)
En iedere debiel kan snaren vervangen :')

pi_87442281
klopt want het lukt mij zelfs :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87442410
Nou ja, ik had wel mn vingers opengehaald... die snaaruiteindes kunnen nog best prikken :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:49:44 #104
125915 Dribbel_
pi_87442469
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef m0ridin het volgende:
Nou ja, ik had wel mn vingers opengehaald... die snaaruiteindes kunnen nog best prikken :P
Ik heb een keer m'n snaar een halve cm diep onder m'n nagel gekregen
aauwuwwwww :%
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:52:03 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87442547
Ik heb eens een keer een stuk snaar in mijn eten gehad. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_87442612
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:45 schreef progje het volgende:
klopt want het lukt mij zelfs :P
Ben je dan een debiel?
pi_87442694
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb eens een keer een stuk snaar in mijn eten gehad. ;(
Ik heb eens een keer een stuk haar in mijn eten gehad ;(
pi_87442900
Delete post!

[ Bericht 49% gewijzigd door Vanky op 12-10-2010 22:38:10 ]
pi_87442930
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef m0ridin het volgende:
Ff serieus, waarom oefen je niet tot je hem ECHT kan... Het begon nog best redelijk maar uiteindelijk teveel fouten, valse noten, totaal geen noten, etc.

Ik kan er geen drol van en je kan zeker beter gitaar spelen dan ik, maar je verpest het zo alleen maar voor jezelf? Als je alleen maar dingen post die net half lukken of driekwart of weet ik t wat post je uiteindelijk dus allene maar dingen die voor niemand plezierig zijn om te luisteren.
Het is natuurlijk het "Leer hier gitaar spelen" topic he.
En ik ben bezig met Leren..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:04:30 #110
125915 Dribbel_
pi_87442959
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk het "Leer hier gitaar spelen" topic he.
En ik ben bezig met Leren..
Maar ff serieus, wat wil je bereiken met het posten van deze dingen ? Ik snap het echt niet meer
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:27:35 #111
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87443756
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Maar ff serieus, wat wil je bereiken met het posten van deze dingen ? Ik snap het echt niet meer
Dribbel, je kan 't ook laten rusten en er gewoon niet op reageren als het je ergert. :s)
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:28:26 #112
125915 Dribbel_
pi_87443781
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Dribbel, je kan 't ook laten rusten en er gewoon niet op reageren als het je ergert. :s)
Nee ik erger me er nu niet aan ik vraag het me echt gewoon af wat de intentie ervan is, ik ben best bereid te helpen. Maar dit schiet niet op als hij niet zegt wat hij ermee wil :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:34:31 #113
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87443991
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee ik erger me er nu niet aan ik vraag het me echt gewoon af wat de intentie ervan is, ik ben best bereid te helpen. Maar dit schiet niet op als hij niet zegt wat hij ermee wil :D
Hij wil zijn skillz0rzz laten horen :D
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87444106
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik wil zoveel mogelijk tips proberen binnen te halen, en met tips bedoel ik niet dingen zoals" hier heb je een tip : Stop met Muziek Maken/Stop met posten hier..."

Maar gewoon echt een serieuze tip.

Hoe ik die solo`s die ik nu speel gewoon snel beter kan spelen..
Ik improviseer nu ook ombepaalde scales op de gitaar te leren kennen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:06:57 #115
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_87447647
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik wil zoveel mogelijk tips proberen binnen te halen, en met tips bedoel ik niet dingen zoals" hier heb je een tip : Stop met Muziek Maken/Stop met posten hier..."

Maar gewoon echt een serieuze tip.

Hoe ik die solo`s die ik nu speel gewoon snel beter kan spelen..
Ik improviseer nu ook ombepaalde scales op de gitaar te leren kennen.
Probleem is dat je de tips blijkbaar niet meeneemt. Je krijgt honderd keer te horen dat je iets makkelijkers moet proberen omdat dit nog te snel/moeilijk is, doe je hem gewoon nog een keer :{
pi_87447729
Ik wil gewoon die dingen onder de knie krijgen.

Ik heb zelf het idee, dat als ik die moeilijke dingen gewoon doe.. dat ik dan na een tijdje sowieso een andere techniek aan leer(bij mezelf) omdat ik dan opeens zoiets heb van.... hey, zo gaat het veel makkelijker, weetje wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 09:12:12 ]
pi_87448942
Het wiel opnieuw uit proberen te vinden, goed bezig hoor. ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:09:45 #118
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87448971
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef Schuifpui het volgende:
Het wiel opnieuw uit proberen te vinden, goed bezig hoor. ^O^
Meer een kwestie van ontwikkeling denk ik. Als hij les had had hij 't in een keer goed gedaan ;)
Chicks for free.
pi_87449160
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Meer een kwestie van ontwikkeling denk ik. Als hij les had had hij 't in een keer goed gedaan ;)
Dat bedoel ik dus. Nu blijft ie proberen en hoopt ie uiteindelijk een goede techniek aan te leren, terwijl er al miljoenen voor hem zijn gegaan en die techniek gewoon via lessen aangeleerd hebben. Maar dat zijn natuurlijk niet de tips die hij wil horen.

Ik heb zelf afgelopen week samen met iemand gespeeld die al wat langer speelt. Nog wat handige tips gehad, voornamelijk over de positie van m'n linkerhand bij sommige akkoorden. Misschien ga ik toch les nemen. Het is nu nog wel te corrigeren, maar ik wil niet al te veel verkeerde dingen aanleren. Zou een korte serie lessen genoeg zijn, zodat ik daarna weer zelf verder kan?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:48:42 #120
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87449974
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:18 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Nu blijft ie proberen en hoopt ie uiteindelijk een goede techniek aan te leren, terwijl er al miljoenen voor hem zijn gegaan en die techniek gewoon via lessen aangeleerd hebben. Maar dat zijn natuurlijk niet de tips die hij wil horen.

Ik heb zelf afgelopen week samen met iemand gespeeld die al wat langer speelt. Nog wat handige tips gehad, voornamelijk over de positie van m'n linkerhand bij sommige akkoorden. Misschien ga ik toch les nemen. Het is nu nog wel te corrigeren, maar ik wil niet al te veel verkeerde dingen aanleren. Zou een korte serie lessen genoeg zijn, zodat ik daarna weer zelf verder kan?
Oke daar kan ik je niet mee helpen aan n00b zijnde :9 maar ik twijfel ook om les te nemen. Een tijdje terug speelde ik ook met iemand die al jaren speelt en het is lastig om iets te veranderen als je 't al uren hebt geoefend. Maar eerlijk, vaak heb ik ook dat ik zelf ontdekt: 'als ik 't zo doe is het veel makkelijker' . Ik zie wel de toegevoegde waarde van les :)

Iemand in de omgeving van Maastricht die zijn skIllzz kan overdragen ? :D
Chicks for free.
pi_87470430
Ben eerst naar de muziekwinkel geweest en de verkoper vroeg 25 euro voor de 6 snaren en het opleggen duurde 30min.
De kostprijs om de snaren er nog eens op te leggen heeft hij niet gezegd.

Ik ben dus maar weer vertrokken en het aan die vriend gevraagd, die kerels snaren waren al gebruikt en sprak er hem dus ook over aan van 'Dit is niet nieuw hé'.
Uiteindelijk heb ik ze kunnen kopen voor 11 euro.

Hij heeft de 2 onderste snaren er af gehaald, een vork er onder en even op slaan en het tapje was er uit. Ik keek hem vreemd aan maar hij zei dat het op geen andere manier lukt!
pi_87471686
Maar serieus, waarom doe je het niet gewoon zelf? Het is écht makkelijk. Bovendien, een vriend laat je voor gebruikte snaren betalen? Damn...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87472980
Inderdaad....ik zou eens andere vrienden zoeken...... 11 euro laten betalen voor gebruikte snaren +10 minuten werk.... :{
pi_87477557
Nieuw kost een set nog geen ¤10 toch? En het vervangen kan echt iedereen zelf, je hebt ook echt geen vorken of ander zwaar geschut nodig. Snap niet mensen zulke 'vrienden' hebben.
pi_87477817
Die tapjes zitten heel goed vast, en ik draag zorg voor mijn materiaal. Dus ik zeg die kerel om voorzichtig te zijn.
Begint hij te zeggen wil je ze er uit of niet? Ik zeg ja, maar niet met een schaar.

Neemt hij dan maar een vork eronder, even klop en dat tjoepje was er uit. Ik doe er 2 de rest van m'n snaren krijg je mee naar huis moet je zelf maar eens proberen!

Kdacht ook ff van Ok.
15 euro hadden we afgesproken
Ik zeg, dat betaal ik niet voor tweedehandssnaren.

11 m'n laagste bod!

(Kheb hem wel even z'n vet gegeven deze middag!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')