Nee, want wij maken nog geen muziekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Moet deze niet naar dat nieuwe forum trouwens?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Nee, want wij maken nog geen muziek
Met barré akkoorden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:07 schreef SuperFokker het volgende:
Hoe kan het het gemakkelijkste een D# A# en G# spelen ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Nee, want wij maken nog geen muziek
quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:03 schreef Nemephis het volgende:
Ik ben al drie keer begonnen met gitaar spelen en ben er al drie keer mee gestopt... zitten veel te veel snaren en fretten op zo'n kreng
Is wel lastiger mee te nemen op de fiets..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Jonguh, da's toch veel te klein. Dit is het mannenformaat. Groter, dus nog makkelijker![]()
[ afbeelding ]
Kan het niet met powerchords? of klinkt dat niet?quote:
Het verschil tussen de meeste power chords en barré akkoorden is het aantal snaren dat je gebruikt. Klink vast goed als je de distortion ver genoeg open draait.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Kan het niet met powerchords? of klinkt dat niet?
Ik wil in een nummer namelijk alle akkoorden met een halve toon verhogen
Snaren vervangen kost je 10 minuten. Dus gewoon zelf doen. Voor een pakje snaren betaal je zo'n 5-15e afhankelijk van wat voor kwaliteit je wil.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:24 schreef Vanky het volgende:
Vraagje
Om alle 6 je snaren te vervangen (akoestische gitaar Fender) hoeveel zal me dat kosten?
Een kameraad doet het voor 15 euro!
Meh, een kameraad zou het gratis doen lijkt me...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:24 schreef Vanky het volgende:
Vraagje
Om alle 6 je snaren te vervangen (akoestische gitaar Fender) hoeveel zal me dat kosten?
Een kameraad doet het voor 15 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |