Ik was het in ieder geval zeker niet. Maar als die ouwe dat graag wel wil denken, moet hij dat vooral niet laten.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is daar wel iemand onder jouw naam geweest, maar die werd direct geband. Ik neem dan maar aan dat het niet Copycat maar een copycat was.
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval zeker niet. Maar als die ouwe dat graag wel wil denken, moet hij dat vooral niet laten.
Pssst: FOK! is heel veel meer dan dit reeksje in de marge van het forum.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:35 schreef SeventhDay het volgende:
wat moet jij nou weer? het is weldegelijk op de helling naar beneden hier
ohja zeker, ik bedoel ook dit topic hier de rest van fok kom ik nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst: FOK! is heel veel meer dan dit reeksje in de marge van het forum.
True.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.
Er zijn al tig BQ's geweest en allemaal gebanned. Die man is zo gepreoccupeerd.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.
hilarisch ik lees daar alleen maar mee ben nog nooit ingelogd,weet die snor mijn IP wel eigelijk,,,zoek je rot lulo je vind me toch niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop haalt zijn banlijst tevoorschijn.![]()
[ afbeelding ]
Hij had zich net vergist. Er zijn er maar vier (en niet vijf) die permanent geband moeten blijven: Beequeen, Kopie Ket, Horenzienenzwijgen en Spuitje.
Nee, en dan op de chat heel onnozel vragen: "Er is op Fok! toch een apart topic voor opaatje" Joh, ga gewoon weer onder je steentje.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
ohja zeker, ik bedoel ook dit topic hier de rest van fok kom ik nooit
klopt toch? dit hier ken ik wel op de rest kom ik nooit, maarrehh wat is jou probleem hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, en dan op de chat heel onnozel vragen: "Er is op Fok! toch een apart topic voor opaatje" Joh, ga gewoon weer onder je steentje.
Pfff, ben je nu echt zo onnozel of doe je maar alsof? Maar zal het je proberen uit te leggen, goed lezen he?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
klopt toch? dit hier ken ik wel op de rest kom ik nooit, maarrehh wat is jou probleem hier?
mooi zo en jij goed de chats blijven lezen in welke context de reacties gepost worden dan hé? afgesproken?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pfff, ben je nu echt zo onnozel of doe je maar alsof? Maar zal het je proberen uit te leggen, goed lezen he?
Terwijl je hier al meerdere keren hebt gepost vraag je op een chat of er hier een apart topic voor Snorremans is. Ja die is er. Om nog iets preciezer te zijn: daar heb je al meerdere keren gepost.
En mijn problemen gaan jou niet aan
jaja die spuitje is me een hé? , niet voor niets nummer een op opa's banlijstquote:
quote:
Nee hoor. Spuitje heeft (nog) geen ban te pakken.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Spuitje heeft haar ban weer te pakken..het wachten is nu op Maanbo die bant dan straks heel wannadoo.fr wel weer..
Na zou de volgende keer toch maar eens gaan nadenken of je nog antwoord aan Jacqhassel spuit.
Ja, maar Jacq handelt in opdracht van Snorremans he. Denk als ze dat niet doet ze zelf een kick kan krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Spuitje heeft (nog) geen ban te pakken.
Oop's keldertje begint zich evenwel weer behoorlijk te vullen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: o ja, toch wel. Maar Spuitje is dus geband door Jacqhassel.
Dan nog zou ik het overwegen om het niet te doen..dat bannen ..ze hadden een grote mond dat ze geband waren van SIO zonder op de chat te zijn..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar Jacq handelt in opdracht van Snorremans he. Denk als ze dat niet doet ze zelf een kick kan krijgen
gekicked ja maar dat is toch geen bannen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja seven eigen schuld je moet snorremans gewoon altijd gelijk geven natuurlijk..als je lang op zijn chat wil blijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
gekicked ja maar dat is toch geen bannen?
Het is bijna een échte rsl...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie was die "iemand"?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat gister ergens gezellig een spelletje te spelen, echt top, iedere keer weer.
Totdat iemand het zonodig vond om mij aan te spreken, iemand waar ik helemaal niet meer op zit te wachten, zeg maar de relnicht van Ustream, de slijmerd.
Zo apetrots, gezien de gniff, dat hij ontdekt had dat Chanel Oeps is of vv.
Hele volksstammen, hmm hihi gingen je voor lullo..
Uitdagen was het, ik ging er niet op in, was niet van plan om dat moment, wat heel gezellig was, door hem te laten verstoren.
Dus dat..
Gezien jouw intelligentie valt het me tegen dat je uit deze post cw niet hebt kunnen destilleren, offff wilde je liever dat een ander de naam zei?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wie was die "iemand"?
Please do enlighten us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |