echt, elke hulpverlener en elke instantie zal ik voor je roepen, maar komen ze met een dwangbuis aan, niet tegen stribbelen maar gewoon gelaten over je heen laten komen en doen wat de verplegers zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je alle hulpdiensten in zal schakelen
Er is daar wel iemand onder jouw naam geweest, maar die werd direct geband. Ik neem dan maar aan dat het niet Copycat maar een copycat was.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een keer heen gaan zodat ie mijn ip kan laten bannen. Wat een mafmuts.
Helaas is ook 'bijna' teveel moeite en eer.
Dus copycat er daar op los, whoever feels like it.
Anders stuur je gewoon Kees Knalpiemel daarheen, da's een goeie vervanger. Die is er al eens geweest en werd prompt Kees Tokes genoemd door Oop.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet inloggen, ik heb zelfs in totaal niet langer dan 5 minuten op die stream gekeken, maar ook ik denk graag 5 stappen vooruit. Ik wil voorkomen dat mocht ik ooit aan lager wal zou geraken dan niet ook nog eens op de chat van die ouwe ga zitten chatten.
Kees is nog nooit op de chat van hem geweest, volgens mij. Ze hebben elkaar wel eens "ontmoet" op de chat van Peter_N.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anders stuur je gewoon Kees Knalpiemel daarheen, da's een goeie vervanger. Die is er al eens geweest en werd prompt Kees Tokes genoemd door Oop.
jij bent ook een zeikerd opa heeft gelijk, en nee het is niet saai op FOKquote:Op woensdag 8 september 2010 17:29 schreef SeventhDay het volgende:
opa kan niet veel kritiek hebben op zijn muziek nou ja wat hij tegenwoordig draait is ook geen muziek maar kattegekjank
Vind dit anders nog altijd een mooi nummerquote:Op woensdag 8 september 2010 17:29 schreef SeventhDay het volgende:
opa kan niet veel kritiek hebben op zijn muziek nou ja wat hij tegenwoordig draait is ook geen muziek maar kattegekjank
wat moet jij nou weer? het is weldegelijk op de helling naar beneden hierquote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent ook een zeikerd opa heeft gelijk, en nee het is niet saai op FOK
Ik was het in ieder geval zeker niet. Maar als die ouwe dat graag wel wil denken, moet hij dat vooral niet laten.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is daar wel iemand onder jouw naam geweest, maar die werd direct geband. Ik neem dan maar aan dat het niet Copycat maar een copycat was.
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval zeker niet. Maar als die ouwe dat graag wel wil denken, moet hij dat vooral niet laten.
Pssst: FOK! is heel veel meer dan dit reeksje in de marge van het forum.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:35 schreef SeventhDay het volgende:
wat moet jij nou weer? het is weldegelijk op de helling naar beneden hier
ohja zeker, ik bedoel ook dit topic hier de rest van fok kom ik nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst: FOK! is heel veel meer dan dit reeksje in de marge van het forum.
True.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.
Er zijn al tig BQ's geweest en allemaal gebanned. Die man is zo gepreoccupeerd.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een username als de jouwe is het ook niet vreemd dat er veel kopieën in omloop zijn.
hilarisch ik lees daar alleen maar mee ben nog nooit ingelogd,weet die snor mijn IP wel eigelijk,,,zoek je rot lulo je vind me toch niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop haalt zijn banlijst tevoorschijn.![]()
[ afbeelding ]
Hij had zich net vergist. Er zijn er maar vier (en niet vijf) die permanent geband moeten blijven: Beequeen, Kopie Ket, Horenzienenzwijgen en Spuitje.
Nee, en dan op de chat heel onnozel vragen: "Er is op Fok! toch een apart topic voor opaatje" Joh, ga gewoon weer onder je steentje.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
ohja zeker, ik bedoel ook dit topic hier de rest van fok kom ik nooit
klopt toch? dit hier ken ik wel op de rest kom ik nooit, maarrehh wat is jou probleem hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, en dan op de chat heel onnozel vragen: "Er is op Fok! toch een apart topic voor opaatje" Joh, ga gewoon weer onder je steentje.
Pfff, ben je nu echt zo onnozel of doe je maar alsof? Maar zal het je proberen uit te leggen, goed lezen he?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
klopt toch? dit hier ken ik wel op de rest kom ik nooit, maarrehh wat is jou probleem hier?
mooi zo en jij goed de chats blijven lezen in welke context de reacties gepost worden dan hé? afgesproken?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pfff, ben je nu echt zo onnozel of doe je maar alsof? Maar zal het je proberen uit te leggen, goed lezen he?
Terwijl je hier al meerdere keren hebt gepost vraag je op een chat of er hier een apart topic voor Snorremans is. Ja die is er. Om nog iets preciezer te zijn: daar heb je al meerdere keren gepost.
En mijn problemen gaan jou niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |