Stiekem toch Paars+ of een middenvariantquote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou geen paars+, geen midden kabinet, geen rechts kabinet en Klink leider van de CDA, dus de volgende pandemie hebben we in ieder geval onder controlle...
En nu?
Ik heb het ook over de formatie PVV-VVD-CDA. Niet over CDA met andere partijen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog is het CDA op haar tijd best een aparte partij.
Maar de kans op een kabinet met steun van de PVV is wel geminimaliseerd gelukkig.
Vriendelijk doch zeer dringend verzoeken kan wel. Dwingen zeer zeker niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef arjan1212 het volgende:
verhagen en bleeker zouden klink en de andere dissidenten nog kunnen dwingen hun zetel op te geven huh?
http://twitter.com/omroepgld/statuses/22735206874quote:BREKEND: PARTIJBESTUUR CDA VERGADERT TELEFONISCH OM 22.00 UUR. Dat meldt voorzitter Kaiser van de Gelderse CDA-afdeling #debrief less than a minute ago via web Retweeted by 1 person
omroepgld
Ook gezien in de tijd? Als wat in 'de brief' staat niet kei- en keihard onderuit gehaald kan worden moet je toch wel een enorme fan zijn om daar nog in te geloven. Ik denk eerder dat de gemiddelde PVV stemmer teleurgesteld thuisblijft de volgende keer. Totdat de volgende in de lijn Fortuin - Verdonk - Wilders opstaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn max zit rond de 30 lijkt me.
Ja want hij kan toch gewoon vervangen worden door iemand die wel voor isquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog iets te kort door de bocht
Lekker skypen?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Toad het volgende:
De scoop van Omroep Gelderland:
[..]
http://twitter.com/omroepgld/statuses/22735206874
NEE, dwingen niet, proberen wel..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef arjan1212 het volgende:
verhagen en bleeker zouden klink en de andere dissidenten nog kunnen dwingen hun zetel op te geven huh?
Ik wil graag horen hoe het volgens Wilders, Verhagen en Rutte dan wel is gegaan ..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
er zijn notulen van die gesprekken neem ik aan?
Nee dus. Zetels zijn op persoonlijke titel. Zie Wilders als voorbeeldquote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want hij kan toch gewoon vervangen worden door iemand die wel voor is
Wat een nonsens, waarom moet die brief onderuit gehaald worden? VVD geeft ook al aan dat die brief Wilders geen recht doet. Het is een emotioneel epistel van een gebroken man die om zich heen slaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook gezien in de tijd? Als wat in 'de brief' staat niet kei- en keihard onderuit gehaald kan worden moet je toch wel een enorme fan zijn om daar nog in te geloven. Ik denk eerder dat de gemiddelde PVV stemmer teleurgesteld thuisblijft de volgende keer. Totdat de volgende in de lijn Fortuin - Verdonk - Wilders opstaat.
Nee. Als Klink wil blijven zitten in de kamer, blijft hij zitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Interessant!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Toad het volgende:
De scoop van Omroep Gelderland:
[..]
http://twitter.com/omroepgld/statuses/22735206874
Een zakenkabinet onder leiding van Kroes.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou geen paars+, geen midden kabinet, geen rechts kabinet en Klink leider van de CDA, dus de volgende pandemie hebben we in ieder geval onder controlle...
En nu?
Of zonder VVD, maar met CDA.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stiekem toch Paars+ of een middenvariant.
De optie met extreem-rechts hangt niet meer boven de markt dus Rutte is een belangrijke troef kwijt. Nu is hij enkel nog de leider van een partij die krap an de grootste is geworden. Zijn eisenpakket zal daarom ook wat moeten slinken.
Waar vandaan niet? Waarom lijkt iedereen toch te denken dat electoraat vast ligt ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt? Waar moeten ze nog vandaan komen?
NEE, TK-zetels zijn persoonsgebonden!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een gebroken man? Hoezo? Wat voor winst heeft klink bij het liegen over dit soort zaken?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een nonsens, waarom moet die brief onderuit gehaald worden? VVD geeft ook al aan dat die brief Wilders geen recht doet. Het is een emotioneel epistel van een gebroken man die om zich heen slaat.
Ik ook! Maar vooralsnog is het alleen ontkennen geblazen...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik wil graag horen hoe het volgens Wilders, Verhagen en Rutte dan wel is gegaan ..
Kweenie, ik vraag het ook maar? Ik zie toch weinig PvdA-ers, GroenLinksers of D66'ers naar de PVV switchen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar vandaan niet? Waarom lijkt iedereen toch te denken dat electoraat vast ligt ofzo.
Motivatie? Zieltjes winnen?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een gebroken man? Hoezo? Wat voor winst heeft klink bij het liegen over dit soort zaken?
Wat er in staat is pijnlijk, dus we schilderen hem maar af als een idioot? Typische PVV retoriek.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een nonsens, waarom moet die brief onderuit gehaald worden? VVD geeft ook al aan dat die brief Wilders geen recht doet. Het is een emotioneel epistel van een gebroken man die om zich heen slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |