Precies! Dat bedoelde ik daarnet!quote:woensdag 1 september 2010 21:32[/url] schreef Toad het volgende:[/b]
[..]
Er staat later in de brief dat Verhagen wel degelijk voor het congres een volledige toelichting op het regeerakkoord wilde presenteren. Waarmee ik wil zeggen: dat is het punt niet Bleker.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
Gaan een enorm interessante paar dagen worden dit.
Dat is vooralsnog iets te kort door de bochtquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
Klink weg = meerderheid weg =formatie
Liefde maakt blindquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef du_ke het volgende:
Goede eerlijke brief van Klink. Als hij het echt zo opvat is het niet meer dan logisch dat hij de stekker er uittrekt. Maar wat Rutte en Verhagen er dan nog bij doen...
Dat HOOP ik wel ja!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet bezwijken onder de druk van anderen?
hier verder: CDA kritiek op PVV neemt toe #6 De brief van Klink
Thanx!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
Met een linkje naar De Brief: http://tinyurl.com/39kyk5s
Lijkt me niet. Denk ook niet dat de VVD nu nog door wil met deze formatiepoging.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog iets te kort door de bocht
Het lijkt me nu idd wel vrijwel uitgesloten dat dit kabinet er toch nog komt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
(Voor Bolkesteijn één voorspellinkje: CDA-VVD-PVV gaat er niet komen... meer weet ik ook niet)
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja vooral dat stukje over de moslima met 'r broodtrommeltje. Ik heb direct mijn viool gepakt voor het juiste sfeertje.
Niet als hij z'n zetel houdt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog iets te kort door de bocht
En dit opmerkelijke stuk over wat Wilders in een bespreking gezegd zou hebben:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
Met een linkje naar De Brief: http://tinyurl.com/39kyk5s
Dan nog is het CDA op haar tijd best een aparte partijquote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Niet als hij z'n zetel houdt.
Zijn max zit rond de 30 lijkt mequote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Zou Wilders electoraal gezien al op zijn hoogtepunt zitten? Ik bedoel, misschien dat er nog wat VVD-ers opschuiven maar dit moet het toch wel zo'n beetje zijn...?
er zijn notulen van die gesprekken neem ik aan?quote:Wilders: Klopt niks van lezing Klink
DEN HAAG - Volgens PVV-leider Geert Wilders klopt er niks van de lezing die CDA'er Ab Klink geeft over de onderhandelingen. Wilders laat dat weten aan het ANP.
Klink schetst in zijn uitgelekte brief een beeld waarin Wilders in besprekingen bij informateur Ivo Opstelten aankondigt bij de presentatie van de akkoorden met een totaal ander verhaal te zullen komen. Wilders voorspelde volgens Klink dat de hoofden van de collega's rood zouden kleuren.
Wilders wil niks zeggen over de besprekingen, maar laat wel weten dat van het beeld dat Klink neerzet niks klopt. (ANP)
Wishfull thinking.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Zou Wilders electoraal gezien al op zijn hoogtepunt zitten? Ik bedoel, misschien dat er nog wat VVD-ers opschuiven maar dit moet het toch wel zo'n beetje zijn...?
Dit dus:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies! Dat bedoelde ik daarnet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |