Ik nog niet.quote:
Nou, da's dan prima. En als je op een gegeven moment tot de conclusie komt dat er te weinig draagvlak is in de fractie, heeft het weinig zin om door te onderhandelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had niet gehoeven nee, maar het advies van de fractievoorzitters was nou eenmaal dat een rechtse coalitie na Paarsplus onderzocht moest worden en het CDA nam uiteindelijk (schoorvoetend) die opdracht aan.
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
De SP liep weg uit die onderhandelingen.
Inderdaad niet. Het CDA wou ze er persé niet bijhebben... (Er is overigens wel wat gepraat voor de buhne.)quote:
Ik vat het nu even op zoals het NIET bedoeld is (en ook zeer onwaarschijnlijk is overigens), maar:quote:Op woensdag 1 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Ik voegde Ad Koppejan net toe op Twitter, z'n laatste tweet is:
Thuis gezellig geborreld met de familie Weisglas. Echte liberalen en christen-democraten verstaan elkaar.
7:21 PM Aug 29th via web
Vooral omdat Weisglas tegen een samenwerking met de PVV is....quote:Op woensdag 1 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Thuis gezellig geborreld met de familie Weisglas. Echte liberalen en christen-democraten verstaan elkaar.
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vat het nu even op zoals het NIET bedoeld is (en ook zeer onwaarschijnlijk is overigens), maar:
Het zou toch hilarisch zijn als Koppejan uit de CDA-fracttie zou stappen en vervolgens met de VVD zou gaan meestemmen.. Hebben ze toch nog een meerderheid..![]()
![]()
En dat zijn weer leuke borrelavondjes die geschrapt kunnen worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral omdat Weisglas tegen een samenwerking met de PVV is....
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn weer leuke borrelavondjes die geschrapt kunnen worden.
Wat denk je dan van deze?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Een zeer fraaie, écht op CDA-leest geschoeid.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wat denk je dan van deze?
In de kerk ging de preek over het maken van de juiste keuzes in je leven en de bereidheid om daarvoor persoonlijke offers te brengen.
Sun Aug 29 2010 12:03:17 (West-Europa (zomertijd)) via web
Biedt perspectiefquote:Op woensdag 1 september 2010 18:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
In de kerk ging de preek over het maken van de juiste keuzes in je leven en de bereidheid om daarvoor persoonlijke offers te brengen.
Sun Aug 29 2010 12:03:17 (West-Europa (zomertijd)) via web
Juist niet. Ik denk dat Koppejan en Weisglas alvast een nieuwe borrelavond bespreken.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn weer leuke borrelavondjes die geschrapt kunnen worden.
VDA??quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Juist niet. Ik denk dat Koppejan en Weisglas alvast een nieuwe borrelavond bespreken.
Op zich wel mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Sun Aug 29 2010 12:03:17 (West-Europa (zomertijd))
via web
Hebben iig enige ruggengraatquote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef marcodej het volgende:
De 'dissidenten' lijken hun poot stijf te houden, het duurt niet voor niets zo achterlijk lang. Goeie zaak.
wel een beetje sneu dat hij suggereert dat hij bezig is met volgens de dominee "de juiste keuze" en dat hij een "echte" christen-democraat isquote:
Ja, dat ben ik met je eens. Ook ik was het er (hoewel niet van harte) mee eens om maar te gaan praten met VVD en PVV, maar het feit dat een Schinkelshoek (die nauw bij de onderhandelingen betrokken was) en Klink op inhoudelijke gronden wensen te stoppen zegt mij voldoende en is het voor mij duidelijk dat dit een verkeerde weg is.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, da's dan prima. En als je op een gegeven moment tot de conclusie komt dat er te weinig draagvlak is in de fractie, heeft het weinig zin om door te onderhandelen.
Anders had Rutte ook met paars+ eerst moeten dooronderhandelen tot er een akkoord lag, voordat 'ie de onderhandelingen afbrak.
De tweet is van een aantal dagen geleden he.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wel een beetje sneu dat hij suggereert dat hij bezig is met volgens de dominee "de juiste keuze" en dat hij een "echte" christen-democraat is
Die afspraak zal vooral gemaakt zijn om de onderhandelingen serieus op te kunnen starten. Kan me niet voorstellen dat het CDA haar fractie enkel en alleen het resultaat laat beoordelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Ook ik was het er (hoewel niet van harte) mee eens om maar te gaan praten met VVD en PVV, maar het feit dat een Schinkelshoek (die nauw bij de onderhandelingen betrokken was) en Klink op inhoudelijke gronden wensen te stoppen zegt mij voldoende en is het voor mij duidelijk dat dit een verkeerde weg is.
Ik weet alleen niet hoe hard die afspraak was om alleen het uiteindelijke resultaat te beoordelen.
Waar zit Piet Patat eigenlijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
MBreedveld: Interimvz cda Bleeker wil graag met iemand eten op het Plein, maar iedereen is weg. Over uur fractie http://twitpic.com/2ka3ti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |