quote:
Beledig DDM1 niet door het met DD-AR te verwarren.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Spot niet met die al te mooie DDM-1Dat is wel het oudste dubbeldeks materieel wat NS heeft, en per september aan de kant gaat
Rekenen kan ik prima, dank je. "Deel" spellen echter ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
250 + 1
Pak je zakjapanner er maar even bij
Ik zie een hekje?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Rekenen kan ik prima, dank je. "Deel" spellen echter ook.
Nope. Ben dan werkenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinennerds, kom Socios, Duvel en Fles in het echt bekijken!
Gaan we dan ook nog even naar 't opstelterrein Cartesiusweg?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinennerds, kom Socios, Duvel en Fles in het echt bekijken!
Nee. Bruno komt nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we dan ook nog even naar 't opstelterrein Cartesiusweg?
Werk op zaterdag bij de TNT postquote:Op woensdag 1 september 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Van 15.00u tot ergens in de nacht?
Waar werk je tegenwoordig?
Nou het is dus al fout gegaan.quote:
En waar moet je verder naartoe voor je werk?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Werk op zaterdag bij de TNT post
Moet vanuit Groningen naar mijn ouderlijk huis toequote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef Socios het volgende:
[..]
En waar moet je verder naartoe voor je werk?Ik meende dat je een stukje met de trein moest daarvoor.
Ohw, zo! Nu snap ik het. Jammer dat je zaterdag niet kan dan. Was wel lachen geweest.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
Moet vanuit Groningen naar mijn ouderlijk huis toe
Bruno is een jongen (18 of 19 jaar volgens mij) uit Zwijndrecht, die al heel lang een droom heeft om machinist te worden.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Bruno is een jongen (18 of 19 jaar volgens mij) uit Zwijndrecht, die al heel lang een droom heeft om machinist te worden.
Maar hij vind alles qua spoor wel leuk, en doet nogal eens illegale dingen om net die ene foto of net die ene video te maken. Zoals zonder spoorbevoegdheid de rails op te gaan
Of bedoeld fles hier een andere Bruno?
Ja,maar in de tweedeeerste regel van de OP had ik iets teveel verwijderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |