Mooi. De eerste amoebe reageert.quote:
Siamese amoebe tweeling ?quote:
Dan praten we niet over een cellentekort.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij heeft die meerdere cellen.
Zonder zweepharen hebben ze gelukkig niets in het keldertje te zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef Cynix ® het volgende:
Deze dierachtige eencelligen bezitten geen zweepharen, Voor de voortbeweging en voedselopname vormen ze tijdelijke uitstulpingen, zogenaamde schijnvoetjes of pseudopodiën. Amoeben leven overwegend in waterrijke omgeving. Er zijn ook parasieten bij die leven in het darmkanaal van dieren: zij veroorzaken amoebendysenterie.
als het nederlands elftal mijn prostaat als voetbal hadden gebruikt bij het WK, waren we nu wereldkampioenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:31 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Laffer, hoe is het met je prostaat?
Had.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef laffer het volgende:
[..]
als het nederlands elftal mijn prostaat als voetbal hadden gebruikt bij het WK, waren we nu wereldkampioen
je hebt gelijk, ik schaam mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik schaam me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
De meet was in Utrechtquote:Op zondag 5 september 2010 04:20 schreef Ole het volgende:
O vandaar, er was een meet...
kwam nogal wat Fokkers tegen vanavond
Wat voor een meet ?quote:
ja, maar de Amsterdammers komen dan daarna bij mijn Hardrock kroegquote:
Oh wist ik niet. Leukquote:Op zondag 12 september 2010 17:47 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, maar de Amsterdammers komen dan daarna bij mijn Hardrock kroeg
Ok, zal zo eens kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |