Dat kan je als een medisch probleem zienquote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het willen hebben van een grote auto is dan weer vaker een anatomisch probleem
Oh ja? Ik ken een boel vrouwen die er bewust voor hebben gekozen om geen kinderen te krijgen, en die erkennen stuk voor stuk dat zij van die periodes hebben dat ze twijfelen, of ze wel de goede keuze hebben gemaakt. Maw, het instinct op zich is er wel degelijk, ze doen er alleen niets mee.quote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die dit oerinstinct niet hebben hoor.
Vrouwen zijn anatomisch niet geschikt om hun helft genetisch materiaal middels een kwakkie te deponeren en mannen zijn anatomisch niet geschikt als broedmachine, dat is toch simpel? De vrouw wordt pakweg 40 jaar lang iedere maand ongesteld dankzij wat delicate hormonen-schommelingen en daarna houdt het op, de man kan in zijn leven en tot hoge leeftijd duizenden kinderen maken. Bij de vrouw groeit het nageslacht in het eigen lijf, de man deponeert zijn genetische helft en kan daarna ervoor kiezen om bij geen een van die duizenden betrokken te raken.quote:En wat zet je mensen weer simpel weg op basis van hun geslacht, Alsof alle mannen kwakkies deponeren en verder niks en vrouwen broedmachines zijn.
Waar haal je dat 'heiliger' vandaan? Ik zei alleen maar dat het voor een man moeilijker te begrijpen is dat een vrouw zo ver gaat om haar kinderwens te vervullen omdat de man dat stukje instinct niet heeft, iig niet in die vorm. Zijn biologische betrokkenheid, zijn oerinstinct bij dat hele proces eindigt op het moment dat het kwakkie gedeponeerd is. Als het goed is neemt daarna zijn betrokkenheid het over, zorgt hij voor zijn kind, maar dat is mi geen oerinstinct, dat is wat je van jongs af aan hebt geleerd.quote:Sommige mense hebben wel de behoedt aan kinderen, maar ik zie dit niet als heiliger dan andere behoeften.
Ik wil wel even wat spam forwarden, misschien dat het helpt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan je als een medisch probleem zien
Heh, dank je maar dat is niet echt nodig, ik was niet degene die de BMW wildequote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef moussie het volgende:
Ik wil wel even wat spam forwarden, misschien dat het helpt?
Maar dan is het gewoon een keuze geen biologisch bepaald oergevoel. Waarvoor mensen heel ver willen gaan maar dat willen ze ook voor andere keuzes.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef moussie het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ken een boel vrouwen die er bewust voor hebben gekozen om geen kinderen te krijgen, en die erkennen stuk voor stuk dat zij van die periodes hebben dat ze twijfelen, of ze wel de goede keuze hebben gemaakt. Maw, het instinct op zich is er wel degelijk, ze doen er alleen niets mee.
Voor IFV draait de gemeenschap op. Maar iemand die zijn ogen moet laseren omdat hij piloot wil worden mag het zelf betalen. Kennelijk staat de kinderwens boven de wens om piloot te worden.quote:
Dat je een keuze hebt betekent anders niet dat het geen biologisch bepaald oergevoel is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Maar dan is het gewoon een keuze geen biologisch bepaald oergevoel. Waarvoor mensen heel ver willen gaan maar dat willen ze ook voor andere keuzes.
Juist dat daarmee wordt geadverteerd en die service net was opgedoekt zou een lampje moeten doen branden, dat is dan dus de plek bij uitstek om een kind te ontvoerenquote:Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit al eerder zei, heel lang geleden, ik had toen zelfs een linkje naar een blog van iemand die daar ook was, met kinderen, maar er was daar blijkbaar een 'veilig' gevoel .. iedereen deed dat. Het werd dan ook als dusdanig geadverteerd, veilig en vriendelijk voor ouder en kind, en de veilige oppas-service bestond dus uit rondjes lopen en aan de deur luisteren. Het concept kwam als ik het goed herinner uit de States, daar waren zulke ouder-kind resorts ook een groot succes. De oppas-service van het hotel zelf was net opgedoekt, het te belopen terrein was te groot, dus deden de ouders dat zelf. Of het verstandig is is een tweede, maar het is in eerste instantie wel te begrijpen dat de ouders op het verkeerde been gezet zijn, als het niet veilig zou zijn zou het resort toch niet daarmee adverteren?
Hoezo dat, de ouders deden toch wat anders de oppas-service deed, eens in het half uur even checken? Nogmaals, de service was niet opgedoekt omdat het onveilig zou zijn, maar voor een goede 'dekking' van het gehele terrein (dat was blijkbaar groter geworden) hadden ze meer mensen moeten aannemen. En dat salaris moet je dan natuurlijk weer doorberekenen in de prijs, waardoor het weer te duur wordt en je cq klanten kwijt raakt. En tja, als deze manier van oppassen al tijden goed gaat, in een rustig, afgelegen dorpje en nog buiten het seizoen ook, waarom zou je dan denken aan ontvoeringen ed?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist dat daarmee wordt geadverteerd en die service net was opgedoekt zou een lampje moeten doen branden, dat is dan dus de plek bij uitstek om een kind te ontvoeren
Ik snap dat je door een hel gaat als je je kind kwijt bent, dat wens je niemand toe. Wat mij in deze zaak zo dwars zat (en zit) is dat de ouders finaal tegen adviezen van de politie in zijn gegaan, er was verzocht niet dat detail over haar oog vrij te geven, wat doen ze? Ze zetten het pontificaal op levensgrote posters. Zo zijn er talloze voorbeelden op te noemen, niet meewerken aan een reconstructie, niet alle vragen beantwoorden, eerst zeggen dat ze niet zonder Madeleine uit Portugal zullen vertrekken om dan toch weg te gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Mensen zoeken een schuldige. Als blijkt dat die ouders voor 99.99999% verstandig zijn geweest zijn, 1 klein inschattingsfoutje hebben gemaakt wat in in 99.999999% van de gevallen niet bestraft wordt maar in hun geval wel, berg je dan maar. Zie ook de FP.
Kom nou zeg, dat hele onderzoek is sort-off achterste voren gedaan .. de ouders werden als laatste verdacht en het plaats van delict als laatste onderzocht, twee maanden later of zo. Er staat me iets bij van getuigenverklaringen dat Gerry helemaal in het begin zat aan te dringen om die ruimte af te sluiten, in ieder geval de slaapkamer, maar dat werd straal genegeerd; hulp uit het buitenland werd zo lang mogelijk afgehouden, de heren van de Portugese politie wisten het beter en konden het alleen wel af. En naar zulke incompetente mensen moet je dan luisteren als ouder zijnde?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap dat je door een hel gaat als je je kind kwijt bent, dat wens je niemand toe. Wat mij in deze zaak zo dwars zat (en zit) is dat de ouders finaal tegen adviezen van de politie in zijn gegaan, er was verzocht niet dat detail over haar oog vrij te geven, wat doen ze? Ze zetten het pontificaal op levensgrote posters. Zo zijn er talloze voorbeelden op te noemen, niet meewerken aan een reconstructie, niet alle vragen beantwoorden, eerst zeggen dat ze niet zonder Madeleine uit Portugal zullen vertrekken om dan toch weg te gaan.
Niet dat de PJ er goed mee bezig zijn geweest maar dat werd ze door alle media aandacht ook wel moeilijk gemaakt. Door de houding van de ouders is het niet vreemd dat ze nader werden onderzocht, dit ging natuurlijk ten koste van het onderzoek naar andere mogelijkheden. Er is tijd verknoeid, tijd die beter gebruikt had kunnen worden.
Nou en misschien vind die ouder het wel hartstikke ongezellig of veel te druk en gaat die om het kwartier kijken, dat kan ook. Wat dat aangaat is de regelmaat van een betaalde service eerder uitnodigend dan de onvoorspelbaarheid van een ouder. En tja, uiteraard komt helemaal niets met garanties, dat je tot nu toe niet overreden bent op het zebrapad wil niet zeggen dat het morgen niet kan gebeuren, bvb. Het enige wat je kan doen is een inschatting van de gevaren maken, op basis van ervaringen in het verleden, en er het beste van hopen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
Hoezo dat?
Nou omdat een betaalde oppas zn rondje wel loopt en een ouder misschien even wat later gaat dan eens in het half uur omdat die nog zo gezellig ff een wijntje weg tikt. Sowieso, dus los daarvan, te koop lopen met een controle van eens per half uur lijkt me meer een uithangbord voor '29 minuten de kans om een kind te ontvoeren'.
En dat het tijden goed gaat, successen van het verleden bieden geen garanties voor de toekomst he.
Lol, daar waren we het eerder ook al niet helemaal over eens geloof ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat hele onderzoek is sort-off achterste voren gedaan .. de ouders werden als laatste verdacht en het plaats van delict als laatste onderzocht, twee maanden later of zo. Er staat me iets bij van getuigenverklaringen dat Gerry helemaal in het begin zat aan te dringen om die ruimte af te sluiten, in ieder geval de slaapkamer, maar dat werd straal genegeerd; hulp uit het buitenland werd zo lang mogelijk afgehouden, de heren van de Portugese politie wisten het beter en konden het alleen wel af. En naar zulke incompetente mensen moet je dan luisteren als ouder zijnde?
yup klopt en klopt, maar of dat nou door de ouders kwam of door de spindoctor van het bedrijf die er ook meteen was en verklaringen zat uit te geven aan iedereen die het wou horen? En zelfs al kwam het door de ouders, wat dan nog? Als je kind net verdwenen is en misschien ontvoerd ga je toch het mannetje in de radio inschakelen als je hem kent? Wie weet wordt dankzij zo'n melding je kind al gevonden voor de politie klaar is met het opnemen van de gegevens ..quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, daar waren we het eerder ook al niet helemaal over eens geloof ik.
Het media circus was al dezelfde avond op de been geroepen ..
en toen stond als ik het goed herinner nog steeds helemaal niets op de site van de politie, dus zelfs al kijkt zo'n ambtenaar aan de grens het netjes na op zijn computer, als er niets staat kan je ook niets opmerken.quote:en de beschrijving van het vlekje in het oog van Maddie kwam een dag later.
tja, ze hebben dan ook blunder op blunder gestapeld, dus zo gek is dat niet. Van die Amaral kreeg ik trouwens helemaal zo'n idee alsof ik in een Italiaanse cop/gangster film uit de jaren 70 ben beland ..quote:De PJ was meteen compleet voor het blok gezet, natuurlijk hadden ze de PD moeten beschermen en meteen een zooi boten in het water moeten hebben, de toegangswegen controleren en afsluiten. Ik denk dat het allemaal wat tegen het zere been was, ipv een timide stel dat hun kind kwijt was hadden ze een "well connected" stel aan hun been hangen dat genoeg invloed kon uitoefenen om zelfs politici voor hun karretje te spannen.
Bovendien begon dat media circus meteen de PJ op de nek te zitten en kritiek te leveren. Ook niet bevordelijk als je medewerking en steun wil hebben.
Dat is waar, alleen vind ik het dan wel een goed idee om alle vragen die de politie heeft te beantwoorden en volledig mee te werken. Natuurlijk doe je er alles aan om je kind terug te vinden, feiten verdraaien en mysterious strangers aandragen die zou zijn gezien door 1 van de Tapas-7 en verder door niemand anders is mij dan een brug te ver.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef moussie het volgende:
yup klopt en klopt, maar of dat nou door de ouders kwam of door de spindoctor van het bedrijf die er ook meteen was en verklaringen zat uit te geven aan iedereen die het wou horen? En zelfs al kwam het door de ouders, wat dan nog? Als je kind net verdwenen is en misschien ontvoerd ga je toch het mannetje in de radio inschakelen als je hem kent? Wie weet wordt dankzij zo'n melding je kind al gevonden voor de politie klaar is met het opnemen van de gegevens ..
De politie wilde de vlek in het oog geheim houden om de echte meldingen van de onechte te kunnen scheiden, ze wilden ook graag volledige meewerking van de ouders, helaas.quote:en toen stond als ik het goed herinner nog steeds helemaal niets op de site van de politie, dus zelfs al kijkt zo'n ambtenaar aan de grens het netjes na op zijn computer, als er niets staat kan je ook niets opmerken.
Dat klopt, de keystone cops is toen ook voorbij gekomen idd, doet echter niets af aan het feit dat men al vanaf het eerste moment volledig langs de PJ heeft willen gaan en niet heeft meegewerkt. Misschien wel onder leiding van de spin-doctors en hooggeplaatste vriendjes, neemt niet weg dat de PJ leiding had over het onderzoek en ipv meewerken hebben ze tegengewerkt.quote:tja, ze hebben dan ook blunder op blunder gestapeld, dus zo gek is dat niet. Van die Amaral kreeg ik trouwens helemaal zo'n idee alsof ik in een Italiaanse cop/gangster film uit de jaren 70 ben beland ..
Mwah, ik vraag me nog steeds af hoeveel daarvan te danken is aan miscommunicatie dankzij de taalbarrière. En als je iemand gezien hebt meld je dat toch, of meld je het niet met het idee van 'laat ik het maar niet melden want misschien ben ik wel de enige die hem gezien heeft' ? Goed mogelijk dat anderen diegene niet hebben gezien, misschien wel omdat diegene wat te verbergen had en zich bij hun wel op tijd in de schaduwen kon verstoppen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen vind ik het dan wel een goed idee om alle vragen die de politie heeft te beantwoorden en volledig mee te werken. Natuurlijk doe je er alles aan om je kind terug te vinden, feiten verdraaien en mysterious strangers aandragen die zou zijn gezien door 1 van de Tapas-7 en verder door niemand anders is mij dan een brug te ver.
De logica van het eerste ontging mij toen en ontgaat mij nog steeds, alsof je zo'n vlekje in het oog opmerkt als je iemand op straat passeert. Betekent het soms dat meldingen, die bij navraag dat plekje niet hebben opgemerkt, genegeerd worden? Het tweede, hmz .. durf jij hier naar eer en geweten te verklaren dat jij die medewerking wel zou hebben verleend, na al dat achterlijke geblunder van begin af aan?quote:De politie wilde de vlek in het oog geheim houden om de echte meldingen van de onechte te kunnen scheiden, ze wilden ook graag volledige meewerking van de ouders, helaas.
Tja, maar een politie die door de slaapkamer zit te strompelen en daarmee elk mogelijk bewijs naar de knoppen helpt heeft wel de toon gezet. De PJ heeft daarna weinig gedaan om het ontstane beeld van incompetentie weg te nemen .. 2 maanden wachten met forensisch onderzoek, het is te zot voor woorden toch?quote:Dat klopt, de keystone cops is toen ook voorbij gekomen idd, doet echter niets af aan het feit dat men al vanaf het eerste moment volledig langs de PJ heeft willen gaan en niet heeft meegewerkt. Misschien wel onder leiding van de spin-doctors en hooggeplaatste vriendjes, neemt niet weg dat de PJ leiding had over het onderzoek en ipv meewerken hebben ze tegengewerkt.
Mwah, ik heb hier altijd mijn twijfels over gehad, Jane Tanner kwam wel op een heel gelukkig moment met deze verklaring en wederom niet meteen maar pas toen de McCanns arguido status hadden gekregen. Beetje te toevallig naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag me nog steeds af hoeveel daarvan te danken is aan miscommunicatie dankzij de taalbarrière. En als je iemand gezien hebt meld je dat toch, of meld je het niet met het idee van 'laat ik het maar niet melden want misschien ben ik wel de enige die hem gezien heeft' ? Goed mogelijk dat anderen diegene niet hebben gezien, misschien wel omdat diegene wat te verbergen had en zich bij hun wel op tijd in de schaduwen kon verstoppen?
Mensen die verklaren dat ze een foto van haar hebben of haar van dichtbij hebben gezien zouden dan makkelijker gescreend kunnen worden, ook wat ze aan had zou eigenlijk stilgehouden moeten worden, dat om hoax berichten te kunnen onderscheppen. Ik denk dat het naar twee kanten werkt. Magoed, ik ben er niet bij geweest. Wat mij wel duidelijk is geworden is dat er van beide kanten rare dingen zijn gebeurd, ik kan me ook niet voorstellen dat een moeder die net een kind kwijt is weigert vragen te beantwoorden en niet volledig meewerkt. Ook kan ik me moeilijk een voorstelling maken van de stupiditeit van de PJ soms.quote:De logica van het eerste ontging mij toen en ontgaat mij nog steeds, alsof je zo'n vlekje in het oog opmerkt als je iemand op straat passeert. Betekent het soms dat meldingen, die bij navraag dat plekje niet hebben opgemerkt, genegeerd worden? Het tweede, hmz .. durf jij hier naar eer en geweten te verklaren dat jij die medewerking wel zou hebben verleend, na al dat achterlijke geblunder van begin af aan?
Ook dat is natuurlijk voor een groot deel te wijten aan taalproblemen, de Portugese politie wordt meegetroond naar een hotelkamer en maak ze maar duidelijk dat er een kind is ontvoerd, bovendien, een kind dat verdwijnt uit een onafgesloten appartement zal vaker weggelopen zijn dan ontvoerd toch? Zou je ook niet in eerste instantie uitgaan van een meisje dat wakker is geworden en op zoek is gegaan naar haar ouders in zo'n situatie? Natuurlijk had er meteen groot alarm geslagen moeten worden, dat is niet meteen gebeurd. Ook al gaat het om een verdwaald kind, zo'n meisje alleen buiten is ook geen goed plan.quote:Tja, maar een politie die door de slaapkamer zit te strompelen en daarmee elk mogelijk bewijs naar de knoppen helpt heeft wel de toon gezet. De PJ heeft daarna weinig gedaan om het ontstane beeld van incompetentie weg te nemen .. 2 maanden wachten met forensisch onderzoek, het is te zot voor woorden toch?
Dat wil je echt wel van de daken schreeuwen, dus postergrote foto, met dat speciale kenmerk van hun kind, het streepje in haar oog, en waarom? Omdat haar oogje Madeleine de meeste kans geeft om gevonden te worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Ik snap dat je door een hel gaat als je je kind kwijt bent, dat wens je niemand toe.
Je bedoelt het advies van één van de politiemannen die later EUR 100.000 op zijn rekening kreeg bijgeschreven, herkomst onbekend, en die zenuwachtig werd van mogelijke pottenkijkers bij zijn obscure zaakjes...??quote:Wat mij in deze zaak zo dwars zat (en zit) is dat de ouders finaal tegen adviezen van de politie in zijn gegaan
Dat is feitelijk onjuist.quote:Zo zijn er talloze voorbeelden op te noemen, niet meewerken aan een reconstructie....
De politie: standaard protocol! U wordt verdacht van een ernstig misdrijf. U heeft het recht om te zwijgen. Elk woord van u kan tegen u worden gebruikt. U heeft recht op een advocaat.quote:.. niet alle vragen beantwoorden
Als het een vriendin van mij zou overkomen, belde ik de politie, de brandweer, de GG&GD, het NOS Journaal en Hart van Nederland en daarna de Telegraaf.quote:Het media circus was al dezelfde avond op de been geroepen
Als hier een politiebericht op de tv verschijnt dat een kleuter, die een bril draagt, wordt vermist, hoor je niemand klagen over de vermelding van de bril. Elk normaal mens wil dat het kind gevonden wordt.quote:..en de beschrijving van het vlekje in het oog van Maddie kwam een dag later.
De PJ wilde absoluut geen publiciteit. Dat maakt "Kate van de trap gooien", zoals bij Leonor Cipriano, onmogelijk! In dat opzicht was de publiciteit de beste bescherming voor de McCanns en voor Madeleine.quote:De PJ was meteen compleet voor het blok gezet
Sinds wanneer is het verkeerd om gebruik te maken van alle vrienden en mensen in je netwerk als er een levensgrote noodsituatie opduikt?? Of zeg je dat je in die situatie dat nooit zou doen???quote:..een "well connected" stel aan hun been hangen dat genoeg invloed kon uitoefenen om zelfs politici voor hun karretje te spannen
Het is algemeen bekend, dat de PJ zelf informatie lekte naar de Portugese kranten. Niet echt bevorderlijk als je op zoek bent naar je kind en je in de kranten zwart gemaakt wordt.quote:Bovendien begon dat media circus meteen de PJ op de nek te zitten en kritiek te leveren. Ook niet bevorderlijk als je medewerking en steun wil hebben.
Heb je het boek van Amaral gelezen? Heb je de PJ files gelezen? Daaruit blijkt dat de ouders totdat ze tot 'arguido's' werden verklaard niets anders deden dan meewerken aan het politie onderzoek?quote:... doet echter niets af aan het feit dat men al vanaf het eerste moment volledig langs de PJ heeft willen gaan en niet heeft meegewerkt. Misschien wel onder leiding van de spin-doctors en hooggeplaatste vriendjes, neemt niet weg dat de PJ leiding had over het onderzoek en ipv meewerken hebben ze tegengewerkt.
Welk bewijs is er dat McCanns/vrienden feiten verdraaien??quote:Natuurlijk doe je er alles aan om je kind terug te vinden, feiten verdraaien en mysterious strangers aandragen die zou zijn gezien door 1 van de Tapas-7 en verder door niemand anders is mij dan een brug te ver.
Jane Tanner heeft op dezelfde avond de politie verteld wat ze heeft gezien. Zoek haar verklaringen op, dan weet je waar je over praat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef kahaarin het volgende:
[quote] Mwah, ik heb hier altijd mijn twijfels over gehad, Jane Tanner kwam wel op een heel gelukkig moment met deze verklaring en wederom niet meteen maar pas toen de McCanns arguido status hadden gekregen. Beetje te toevallig naar mijn smaak.
De ouders, de PJ en deskundigen achten het uitgesloten dat Madeleine het appartement uitgewandeld is.quote:..een kind dat verdwijnt uit een onafgesloten appartement zal vaker weggelopen zijn dan ontvoerd toch? Zou je ook niet in eerste instantie uitgaan van een meisje dat wakker is geworden en op zoek is gegaan naar haar ouders in zo'n situatie?
Ook de meeste kans op mensen die hun 15 minutes of fame willen.quote:Dat wil je echt wel van de daken schreeuwen, dus postergrote foto, met dat speciale kenmerk van hun kind, het streepje in haar oog, en waarom? Omdat haar oogje Madeleine de meeste kans geeft om gevonden te worden.
Ook dat is natuurlijk speculatie, we weten niet waar dat geld vandaan komt.quote:Je bedoelt het advies van één van de politiemannen die later EUR 100.000 op zijn rekening kreeg bijgeschreven, herkomst onbekend, en die zenuwachtig werd van mogelijke pottenkijkers bij zijn obscure zaakjes...??
Dat is ook om te draaien, de reconstructie was om de feiten boven tafel te krijgen, niet om een documentaire te maken voor het Maddie-fund, waar ook geld is verdwenen en gefronste wenkbrauwen over zijn geweest.quote:Dat is feitelijk onjuist.
In mei 2007 hebben ouders/vrienden zelf aangedrongen op een reconstructie. (Bron: PJ Files)
Amaral heeft die reconstructie geweigerd uit economische en financiele overwegingen en omdat de media aanwezig was (pottenkijkers).
(Bron: Boek Amaral - pag.103/104)
Precies, de kans om met een nieuwe rechercheur een verse start te maken.quote:De opvolger van Amaral, Paulo Rebelo nam een rammelend onderzoek over: Het enige bewijs dat de PJ dacht te hebben, speurhonden, bleek een broodje aap verhaal. Rebelo's eigen onderzoek leverde geen nieuw bewijs op. Rogatory interviews: ook hier geen nieuw bewijs. De allerlaatste list van Rebelo: mogelijk nieuw bewijs met een reconstructie.
Klopt, dat eerste onderzoek rammelde aan alle kanten, helaas is het wel zo dat ouders in geval van een verdwijning van een peuter statistisch gezien het vaakst de daders zijn. Het is niet zo vreemd dat ze als verdachte werden beschouwd.quote:De Tapasvrienden zijn de enigen die zeker weten dat de McCanns onschuldig zijn. Ze wisten dat de ouders door de PJ erin zijn geluisd.
Daar verschillen we over van mening.quote:Niet zo gek dus dat een reconstructie in 2008 i.v.m. morele dilemma's niet is doorgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |